quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:53 schreef Yoni het volgende:
Jeumig wat een geld voor het reinigen van zo'n jurk![]()
Ja, daar zat ik ook al aan te denken!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:00 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar een stomerij begin.
Kun je ook nog wel het bloemschikken en het haar en make-up erbij doenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 17:07 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik ook al aan te denken!
Leuke combi wordt dat dan, bruidsfotografie en je jurk stomen bij dezelfde persoonOh, en tzt ook nog je trouwauto huren haha.
hahaha ja af en toe wel. werd van de week wakkermidden in de nacht, wat als mijn jurk te kort is?quote:Op maandag 7 juli 2008 22:49 schreef Troel het volgende:
Ben je al zenuwachtig Anitra?
het blijft ook zo leuk om er naar te kijken!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:21 schreef tessie het volgende:
ooh wat een geweldige fotos draculetetje! Jullie zagen er echt geweldig uit!
ook zo'n super dag gehad? Foto's die erop staan zijn idd ook erg mooiquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:46 schreef DainBramage het volgende:
Ik heb hier in Mexico ondekt dat de fotograaf een paar fotos op zijn site heeft geplaatst.
Ben er heel blij mee...
Klik hier voor de resultaten.
Ha nu dan de goede gevonden: Gefeliciteerd van een klasgenootje Nima Communicatie A!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:46 schreef DainBramage het volgende:
Ik heb hier in Mexico ondekt dat de fotograaf een paar fotos op zijn site heeft geplaatst.
Ben er heel blij mee...
Mexicoquote:Op dinsdag 8 juli 2008 23:46 schreef DainBramage het volgende:
Ben er heel blij mee...
hihi en ik had het eerst nie eens gezienquote:Op woensdag 9 juli 2008 14:12 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ha nu dan de goede gevonden: Gefeliciteerd van een klasgenootje Nima Communicatie A!![]()
Prachtige foto's zeg! Zo te zien een geweldige dag gehad!
Trouwen is gewoon erg leuk! Morgen alweer 3 weken geledenquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:03 schreef nelisb het volgende:
Dank je wel!
Heb er onwijs zin in allemaal! Als ik de mooie foto's van de mensen hier zie word ik alleen nog maar enthousiaster!!
Gefeli met de plannenquote:Op donderdag 10 juli 2008 14:34 schreef nelisb het volgende:
Meld zich ook in dit Topic.
Heb mijn vriendin 6 weken geleden ten huwelijk gevraagd.
Hebben gisteren de trouwlocaties bevestigd, Huren een strandtent af. We kunnen daar trouwen, eten en sávonds big party ook mogelijk.
Is het slecht weer kan iedereen binnen + dat ze een tent hebben voor het terras met terrasverwarmers. Met mooi weer kan alles buiten,inclusief de DJ.
Datum 26 juni 2009. De rest van de voorbereidingen gaan nu beginnen, echt supergaaf om mee bezig te zijn!
Dat probleem ken ikquote:Op donderdag 10 juli 2008 23:09 schreef nelisb het volgende:
Vriendin kan niet wachten met jurken kijken.
wibra, A.H, zeeman.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:42 schreef Anitra het volgende:
De OP klopt niet meer, Nelisb mag erbij en ik mag nu bovenaan staan
Iemand enig idee waar je tegenwoordig nog panty's kan kopen?ik heb gewoon de meest simpele nodig, maar bij ons op het dorp geen panty te vinden
geen dankquote:Op vrijdag 11 juli 2008 09:02 schreef Anitra het volgende:
zeeman heb ik nog niet gekeken, thanks!!
Gisteren oorbellen en armbandje gevonden, dus weer een dingetje minder op de lijst
Nah, ik snap je opzich heel goed, ik deel je mening alleen nietquote:Op vrijdag 11 juli 2008 11:08 schreef Ikook het volgende:
Nu mijn zusje getrouwd is, een goede vriend van ons, nog een collega etc beginnen steeds meer mensen ons te vragen wanneer wij nou eens gaan trouwen. We hebben nu ruim 5 jaar een relatie en wonen daarvan zo'n 2,5 jaar samen. Het wordt maatschappelijk van ons verwacht, net zoals meer dingen trouwens.
Maar dat even terzijde. Of we nu gaan trouwen of niet, ik heb een heel ander idee van zo'n trouwdag dan 'de meeste mensen' en dus vraag ik me af of meer mensen het heel simpel gehouden hebben.
Ik kan niet snappen dat een bruiloft 10.000 euro of meer moet kosten en dat wil ik er dus ook niet voor uitgeven. Zo belangrijk vind ik dat nou ook weer niet.
Zijn er mensen die:
- leuke nette kleding gekocht hebben (niet specifiek bruidskleding dus) en hierin getrouwd zijn met alleen ouders, broers/zussen erbij?
- die daarna gewoon thuis lekker gegeten hebben met die mensen en eventueel op een andere avond wat goede vrienden uitnodigen voor een BBQ of zo?
- en dan vervolgens samen een verre reis maken, je huis verbouwen of iets anders nuttigs wat je van dat geld kan doen?
Misschien kom ik over als een pin, maar ik vind het te belachelijk dat als je ergens schoenen gaat kopen en je hebt het over bruidsschoenen, dan wordt het ineens 2x zo duur. Nu weet ik wel dat je ook simpele schoenen kunt kopen, maar dat is naar mijn idee iets waar je heel erg naar moet zoeken. Ook een bruidsjurk vind ik belachelijk duur, zeker als je je bedenkt dat je die slechts 1 dag aan hebt!
In mijn ogen wordt het je ook aangepraat dat het 'de mooiste dag van je leven' moet zijn en blabla.
Ik vraag me af of meer mensen deze mening hebben en het ook op deze manier gedaan hebben. Ik zou best willen trouwen, maar voor mij geen poespas, geen groot feest etc. Gewoon lekker simpel thuis eten met de mensen die echt dicht bij je staan en bijvoorbeeld geen tantes/ooms die je toch amper ziet.
Ik ookquote:Op zaterdag 12 juli 2008 10:26 schreef tessie het volgende:
Wij hebben de kaarten op de post gedaanHet gaat zo snel nu.
Ga zo naar Hillywood voor (nog een) proefkapsel en ook proef-makeup. Ben benieuwd!
Sterktequote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:47 schreef Anitra het volgende:
De bedankjes zijn klaar!
Het is echt de puntjes op de i zetten nu. Ik probeer zoveel mogelijk rust te pakken, want vaaf maandag zal het wel gekkenhuis worden denk ik.
De zenuwen beginnen nu af en toe toch echt wel te komen
Zoals ik al zei ; zoals het er nu uitziet zitten we al rond de 10k. En daar zit 3 weken amerika niet eens bij in.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:00 schreef SunChaser het volgende:
Ik snap die grote bedragen trouwens zelf niet, ja snap wel dat iemand een topfeest wil, ik bedoel dat ik zelf t geld er echt niet voor over heb. Als ik 10.000 euro zou hebben dan zou 2000 max zijn wat ik zou willen uitgeven, de rest zou ik vier a vijf weken door Amerika gaan reizen met een huurauto.
Wij zitten in Sandos Carocal bij Playa del Carmen. Goed Resort, alles erop en eraan. Heel mooi hier met vriendelijke mensen.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:25 schreef Levitation het volgende:
[..]
MexicoNog 3 weekjes en dat ga ik daar ook heen!
Waar in Mexico zitten jullie?
Gratis trouwen kan hier alleen in een klein kamertje met max 7 mensen erbij geloof ik. Zo'n feest voor 2200 is dan wel voor een vriendenprijsje, normaal gesproken kost dat wel ff wat meer (dan dan doe je echt niets raars).quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:57 schreef SunChaser het volgende:
Mijn broer had vijftig gasten uitgenodigd, ook voor t gemeentehuis, daarna strandtent afgehuurd met onbeperkt drinken van bier, wijn en fris (geen breezers en alleen binnenlands gedestileerd) catering, dj. Was 2200 euro (of was t gulden?) kwijt.
Getrouwd op een maandag dus gratis. Hij had zelf een mooi wit vrijetijds casual kleding doch netjes + slippers, mn schoonzus had een jurk bij Mary Borsato geloof ik. Huwelijksreis hebben ze met vier vrienden gevierd in Turkije.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |