abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 8 juli 2008 @ 15:53:34 #184
95752 crew  Chell
Kluns
pi_59974489
Jeumig wat een geld voor het reinigen van zo'n jurk
  dinsdag 8 juli 2008 @ 16:00:11 #185
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59974674
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 15:53 schreef Yoni het volgende:
Jeumig wat een geld voor het reinigen van zo'n jurk
Ik denk dat ik ook maar een stomerij begin.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 8 juli 2008 @ 16:13:04 #186
35189 Troel
scherp en bot
pi_59975036
Levi, mijn bruidsmodezaak raadde ook silkensatin aan. Wij hebben in de badkuip bij mijn ouders de jurk gewassen en de na twee dagen echt zwarte onderkant met de stoomreiniger en er is werkelijk niets beschadigd en wel schoon geworden. Alleen mijn schoenen zijn niet helemaal netjes geworden, maar dat komt omdat ik er blijkbaar niet goed op gelopen heb (er is een stukje van de stof geschuurd over de grond).

Overigens is sens zo duur omdat ze als bijvoorbeeld pailletjes loslaten, ze die er ook weer op de juiste manier aanzetten en dergelijke (zegt men).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 8 juli 2008 @ 17:07:19 #187
95752 crew  Chell
Kluns
pi_59976419
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 16:00 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik denk dat ik ook maar een stomerij begin.
Ja, daar zat ik ook al aan te denken!

Leuke combi wordt dat dan, bruidsfotografie en je jurk stomen bij dezelfde persoon Oh, en tzt ook nog je trouwauto huren haha.
pi_59976490
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 17:07 schreef Yoni het volgende:

[..]

Ja, daar zat ik ook al aan te denken!

Leuke combi wordt dat dan, bruidsfotografie en je jurk stomen bij dezelfde persoon Oh, en tzt ook nog je trouwauto huren haha.
Kun je ook nog wel het bloemschikken en het haar en make-up erbij doen En 's avonds als dj optreden
pi_59978052
ooh wat een geweldige fotos draculetetje! Jullie zagen er echt geweldig uit!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_59978770
quote:
Op maandag 7 juli 2008 22:49 schreef Troel het volgende:
Ben je al zenuwachtig Anitra?
hahaha ja af en toe wel. werd van de week wakkermidden in de nacht, wat als mijn jurk te kort is? 2 tellen later bedacht ik me dat ik dan gewoon platte schoenen moet dragen

Deze van ladybird ben ik flieft op

wa een prijzen dat stomen
pi_59979561
Voor ¤300 zou ik mijn jurk niet laten reinigen.... bij mij kostte het ¤60 en dat vond ik al vrij veel
pi_59980762
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 18:21 schreef tessie het volgende:
ooh wat een geweldige fotos draculetetje! Jullie zagen er echt geweldig uit!
het blijft ook zo leuk om er naar te kijken!
pi_59981832
Wow draculettetje wat zien jullie er mooi uit!

Octopussy, welke zaal hadden jullie eerst dan? Echt balen dat je nu nog naar n andere locatie moet gaan zoeken!

Pure Poison: ik zoek iets swarovski-achtigs, met niet al te veel poespas, bijvoorbeeld een ketting met een heel subtiel hangertje en bijpassende oorbellen en armband. Hoeft niet per sé origineel/merk te zijn, wil er geen honderden euro's aan uitgeven. Dus als je nog ideetjes hebt, gooi ze dr uit!
pi_59981966
Yamamoto danscafé

Morgen gaan we kijken bij party-centrum Wesseling.

Ik heb zelf trouwens een mooi setje van een ketting en oorbellen gezien bij de Bijou Brigitte in de vitrinekast. Het is zilver met gekleurde bloemblaadjes. Past denk ik mooi bij mijn jurk
Maar ik wacht even tot ik de jurk gepast heb (de 14e) zodat ik weer wat beter in mijn hoofd heb hoe het er uit ziet.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 23:46:07 #195
10793 DainBramage
Voor de dorst
pi_59985793
Ik heb hier in Mexico ondekt dat de fotograaf een paar fotos op zijn site heeft geplaatst.
Ben er heel blij mee...

Klik hier voor de resultaten.
:: Wookie, wookie, wookie :: <a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank">Koffie en meer...</a> ::
pi_59988657
Ah wat mooi DainBramage! Ik krijg er door al die foto's zelf ook helemaal zin in, nog n kleine 3 maanden

Octopussy, ik wist niet dat de Yamamoto dicht was! Hmm op de site staat dat het vanwege verbouwing is
Wesseling is op zich ook wel leuk, daar heb je wel goed de ruimte iig! Succes, hoop dat je snel wat vindt!
pi_59988802
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 23:46 schreef DainBramage het volgende:
Ik heb hier in Mexico ondekt dat de fotograaf een paar fotos op zijn site heeft geplaatst.
Ben er heel blij mee...

ook zo'n super dag gehad? Foto's die erop staan zijn idd ook erg mooi
veel plezier nog in mexico!
pi_59989323
Mooie foto's, DainBramage!
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 9 juli 2008 @ 10:05:37 #199
95752 crew  Chell
Kluns
pi_59990146
Mooi bruidspaar waren jullie DainBramage!

Ik voel me momenteel zelf ook af en toe zo'n halve bruid! Gister schoenen binnen gekregen voor de bruiloft van tessie. Heb erop staan strijken om ze in te lopen haha. Nu nog op zoek naar sieraden, een vestje of jastje ofzo en bedenken wat ik met mijn haar moet. Oh, en een pak voor vriendjelief.
pi_59993997
Dainbramage leuke foto's! Mooie kleur jurk ook!

Hier is het passen goed gegaan gisteravond. Ik had echt de bibbers omat vorige week het even snel passen bij mijn moeder het er naar uit zag dat ik teveel aangekomen was Maar gisteren met het rijgen enzo bleek dat ik zelfs nog ruimte over had. En hij is mooi! Mijn moeder heeft een super job gedaan met hem korter maken en ik kan gewoon nog de schoenen aan met het kleine hakje (weer een angst voor niks gehad )
pi_59995275
dat zijn de goede berichten anitra! Nog eventjes
  woensdag 9 juli 2008 @ 14:12:18 #202
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59995481
quote:
Ben er heel blij mee...

Ha nu dan de goede gevonden: Gefeliciteerd van een klasgenootje Nima Communicatie A!

Prachtige foto's zeg! Zo te zien een geweldige dag gehad!
  woensdag 9 juli 2008 @ 14:25:50 #203
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_59995787
quote:
Ben er heel blij mee...

Mexico Nog 3 weekjes en dat ga ik daar ook heen! Waar in Mexico zitten jullie?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_59995836
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 14:12 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ha nu dan de goede gevonden: Gefeliciteerd van een klasgenootje Nima Communicatie A!

Prachtige foto's zeg! Zo te zien een geweldige dag gehad!
hihi en ik had het eerst nie eens gezien
pi_60019752
Meld zich ook in dit Topic.

Heb mijn vriendin 6 weken geleden ten huwelijk gevraagd.
Hebben gisteren de trouwlocaties bevestigd, Huren een strandtent af. We kunnen daar trouwen, eten en sávonds big party ook mogelijk.
Is het slecht weer kan iedereen binnen + dat ze een tent hebben voor het terras met terrasverwarmers. Met mooi weer kan alles buiten,inclusief de DJ.

Datum 26 juni 2009. De rest van de voorbereidingen gaan nu beginnen, echt supergaaf om mee bezig te zijn!
pi_60020310
gefeliciteerd nelisb
pi_60020452
Dank je wel!

Heb er onwijs zin in allemaal! Als ik de mooie foto's van de mensen hier zie word ik alleen nog maar enthousiaster!!

Zal mijn aanzoek even vertellen!
Waren op vakantie in Griekenland, het eiland Kos.
Kennissen van ons wonen daar. Had hun gevraagd een ontbijt op het strand te regelen.
S'morgen mijn vriendin wakker gemaakt voor een strandwandeling. Na een lekker stuk gewandeld te hebben kwamen wij bij een kleed waarop croissantjes lagen, jus dórange, verse broodjes, gekookte eitje.
Dus ik zeg wij gaan lekker ontbijten, ze had het totaal niet verwacht.
Ondertussen had ik de ring in een doosje in mijn broekzak. Bleef steeds aan de haar zijde lopen waar zij dat uitstekende doosje niet kon zien haha.
Na ontbijt haar mee naar de zee genomen. Toen op mijn knieeen, ring gepakt en haar ten huwelijk gevraagd. uiteraard meteen JA!!
Daarna op ons kleed nog lekker champagne gedronken samen!!

We waren met zijn 7en op vakantie. S'middags gingen we luchen met elkaar, die vrienden uit Kos en nog wat griekse mensen. Voor iedereen had ik geregeld dat er taart was en champagne na de lunch als verrassing. Griekse traditie is om dit te delen. zo gezegd zo gedaan, iedeen in dat restaurant kreeg taart en champagne! Was echt super om mee te maken!

[ Bericht 80% gewijzigd door nelisb op 10-07-2008 15:12:38 ]
pi_60020556
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 15:03 schreef nelisb het volgende:
Dank je wel!

Heb er onwijs zin in allemaal! Als ik de mooie foto's van de mensen hier zie word ik alleen nog maar enthousiaster!!
Trouwen is gewoon erg leuk! Morgen alweer 3 weken geleden
pi_60020916
Trouwen is zeker leuk!!
Na 10,5 jaar relatie word het ook weleens tijd!
pi_60022043
Gefeliciteerd nelisb!

De spanning bginnen te komen hier nu
De organzazakjes zijn binnen dus de bedankjes kan ik maken nu
Er gaan er ook ineens dngetjes mis, maar ook dingen goed die we dachten dat die verkeerd konden gaan en lag me ineens te bedenken vannacht dat we nu ook geijk al de spullen voor de huwelijksreis al moeten klaar leggen en inpakken
pi_60022782
Gefeliciteerd nelisb!

jeuj, iemand die ná mij gaat trouwen! Lijkt meteen een stuk minder ver weg
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_60026148
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 14:34 schreef nelisb het volgende:
Meld zich ook in dit Topic.

Heb mijn vriendin 6 weken geleden ten huwelijk gevraagd.
Hebben gisteren de trouwlocaties bevestigd, Huren een strandtent af. We kunnen daar trouwen, eten en sávonds big party ook mogelijk.
Is het slecht weer kan iedereen binnen + dat ze een tent hebben voor het terras met terrasverwarmers. Met mooi weer kan alles buiten,inclusief de DJ.

Datum 26 juni 2009. De rest van de voorbereidingen gaan nu beginnen, echt supergaaf om mee bezig te zijn!
Gefeli met de plannen
pi_60030486
Gefeliciteerd nelisb!

Wij hebben vandaag (bijna) alle enveloppen geschreven, dus begin volgende week gaan we de uitnodigingen versturen.
En vandaag over precies 2 maanden gaan we trouwen! Zo snel al!!! Woeiii!
pi_60030766
Thanks allemaal voor jullie leuke reacties!!

Spannend hoor Tessie! Alles al geregeld?
pi_60030863
Ja bijna alles is geregeld. Gelukkig maar, zijn te tenminste bijtijds klaar met alles, anders zou ik volgens mij echt gaan stressen. Wordt nu al een beetje zenuwachtig haha!
pi_60031006
Gefeliciteerd nelisb,echt heel leuk hoor !!

Hier nog 3wkn voor het zo ver is,ik ben een echte stresskip en ben dan nu ook al flink aan aan stressen,niet fijn vind ik want vind het moeilijk om er zo van te genieten.Hopelijk kan ik de dag zelf alles loslaten...
01-08-2008
pi_60031103
hahahaha dat stressen geloof ik best. Zal ook ik straks wel last van hebben.
Wij hebben pas gisteren de locatie bevestigd, dus voorlopig rustig aan voor mij. Vriendin kan niet wachten met jurken kijken.
pi_60031382
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 23:09 schreef nelisb het volgende:
Vriendin kan niet wachten met jurken kijken.
Dat probleem ken ik
pi_60031933
hahaha, vrouw eigen gok ik zo
pi_60035095
De OP klopt niet meer, Nelisb mag erbij en ik mag nu bovenaan staan

Iemand enig idee waar je tegenwoordig nog panty's kan kopen? ik heb gewoon de meest simpele nodig, maar bij ons op het dorp geen panty te vinden
  vrijdag 11 juli 2008 @ 08:52:44 #221
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60035211
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 08:42 schreef Anitra het volgende:
De OP klopt niet meer, Nelisb mag erbij en ik mag nu bovenaan staan

Iemand enig idee waar je tegenwoordig nog panty's kan kopen? ik heb gewoon de meest simpele nodig, maar bij ons op het dorp geen panty te vinden
wibra, A.H, zeeman.

Bijvoorbeeld
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_60035322
zeeman heb ik nog niet gekeken, thanks!!
Gisteren oorbellen en armbandje gevonden, dus weer een dingetje minder op de lijst
pi_60035487
gefeliciteerd nelisb!
pi_60035495
net zo goed dat de tijd snel ging voor het trouwen, vind ik de tijd na het trouwen ook zo snel gaan
alweer een week geleden!
  vrijdag 11 juli 2008 @ 10:16:50 #225
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60036321
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 09:02 schreef Anitra het volgende:
zeeman heb ik nog niet gekeken, thanks!!
Gisteren oorbellen en armbandje gevonden, dus weer een dingetje minder op de lijst
geen dank
pi_60037285
Nu mijn zusje getrouwd is, een goede vriend van ons, nog een collega etc beginnen steeds meer mensen ons te vragen wanneer wij nou eens gaan trouwen. We hebben nu ruim 5 jaar een relatie en wonen daarvan zo'n 2,5 jaar samen. Het wordt maatschappelijk van ons verwacht, net zoals meer dingen trouwens.
Maar dat even terzijde. Of we nu gaan trouwen of niet, ik heb een heel ander idee van zo'n trouwdag dan 'de meeste mensen' en dus vraag ik me af of meer mensen het heel simpel gehouden hebben.
Ik kan niet snappen dat een bruiloft 10.000 euro of meer moet kosten en dat wil ik er dus ook niet voor uitgeven. Zo belangrijk vind ik dat nou ook weer niet.
Zijn er mensen die:
- leuke nette kleding gekocht hebben (niet specifiek bruidskleding dus) en hierin getrouwd zijn met alleen ouders, broers/zussen erbij?
- die daarna gewoon thuis lekker gegeten hebben met die mensen en eventueel op een andere avond wat goede vrienden uitnodigen voor een BBQ of zo?
- en dan vervolgens samen een verre reis maken, je huis verbouwen of iets anders nuttigs wat je van dat geld kan doen?

Misschien kom ik over als een pin, maar ik vind het te belachelijk dat als je ergens schoenen gaat kopen en je hebt het over bruidsschoenen, dan wordt het ineens 2x zo duur. Nu weet ik wel dat je ook simpele schoenen kunt kopen, maar dat is naar mijn idee iets waar je heel erg naar moet zoeken. Ook een bruidsjurk vind ik belachelijk duur, zeker als je je bedenkt dat je die slechts 1 dag aan hebt!
In mijn ogen wordt het je ook aangepraat dat het 'de mooiste dag van je leven' moet zijn en blabla.

Ik vraag me af of meer mensen deze mening hebben en het ook op deze manier gedaan hebben. Ik zou best willen trouwen, maar voor mij geen poespas, geen groot feest etc. Gewoon lekker simpel thuis eten met de mensen die echt dicht bij je staan en bijvoorbeeld geen tantes/ooms die je toch amper ziet.
pi_60038438
@Ikook ,Ik denk dat het vooral belangrijk is dat jij/jullie trouwen de manier waarop jullie het graag willen,wat een ander daar nou van vind of dat vaker gedaan word maakt toch niet uit.Toevallig gaat een vriendin van me zo ongeveer op deze manier trouwen en die hebben savonds een een etentje met een paar mensen en sturen later een kaartje,wij zijn getrouwd,iets wat je wel vaker hoort.Mijn nichtje gaat trouwen met daarbij een klein groepje mensen,maken er een leuke dag van en een week later geven ze een tuinfeest,ook erg leuk!
01-08-2008
pi_60038465
En ze hebben trouwens ok beide geen echte trouwjurk,maar gewoon iets leuks wat bij hun past.
01-08-2008
pi_60039517
@ ikook: Wij doen weliswaar wél met bruidskleding en dergelijke, maar daarna gewoon bij ons in de tuin een feestje (kan ook omdat we een grote tuin hebben). Mijn broer daarentegen is getrouwd met alleen mijn moeder, mijn stiefvader, en mijn vriend en ik erbij. En daarna bami gegeten en een hapje Hema taart. Alles kan, moet je gewoon helemaal zelf weten
Bij veel gemeentes kan je bijvoorbeeld op maandag of dinsdagochtend gratis trouwen, scheelt ook weer als je toch geen zin hebt in poespas.

Ik zou zeggen: doe gewoon waar je zin in hebt en geniet ervan
pi_60039937
Gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt! Als dat met weinig mensen is en je wil er niet teveel aan uitgeven , go for it!!! Het gaat om jullie dag samen en als dat zo goed is,prima!

Wij hebben wel besloten om te trouwen met alles erop en eraan. Hebben als budget 14.000 euro zonder huwelijksreis en met wat we nu willen en geregeld hebben komen we daar gewoon mee uit!
pi_60044370
idd trouwen zoals je zelf wilt, en als je het als een maatschappelijke verwachting ziet kan ik me ook voorstellen dat je er niet veel geld voor uit wilt geven.
Ik ben erg blij met de manier waarop wij het hebben gedaan en dat zou voor iedereen moeten gelden hoe je dan ook trouwt!

Hoor het wel meer trouwens dat mensen daarna met wederzijdse ouders en eventueel broers en zussen een etentje doen!
  vrijdag 11 juli 2008 @ 17:02:12 #232
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60044870
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 11:08 schreef Ikook het volgende:
Nu mijn zusje getrouwd is, een goede vriend van ons, nog een collega etc beginnen steeds meer mensen ons te vragen wanneer wij nou eens gaan trouwen. We hebben nu ruim 5 jaar een relatie en wonen daarvan zo'n 2,5 jaar samen. Het wordt maatschappelijk van ons verwacht, net zoals meer dingen trouwens.
Maar dat even terzijde. Of we nu gaan trouwen of niet, ik heb een heel ander idee van zo'n trouwdag dan 'de meeste mensen' en dus vraag ik me af of meer mensen het heel simpel gehouden hebben.
Ik kan niet snappen dat een bruiloft 10.000 euro of meer moet kosten en dat wil ik er dus ook niet voor uitgeven. Zo belangrijk vind ik dat nou ook weer niet.
Zijn er mensen die:
- leuke nette kleding gekocht hebben (niet specifiek bruidskleding dus) en hierin getrouwd zijn met alleen ouders, broers/zussen erbij?
- die daarna gewoon thuis lekker gegeten hebben met die mensen en eventueel op een andere avond wat goede vrienden uitnodigen voor een BBQ of zo?
- en dan vervolgens samen een verre reis maken, je huis verbouwen of iets anders nuttigs wat je van dat geld kan doen?

Misschien kom ik over als een pin, maar ik vind het te belachelijk dat als je ergens schoenen gaat kopen en je hebt het over bruidsschoenen, dan wordt het ineens 2x zo duur. Nu weet ik wel dat je ook simpele schoenen kunt kopen, maar dat is naar mijn idee iets waar je heel erg naar moet zoeken. Ook een bruidsjurk vind ik belachelijk duur, zeker als je je bedenkt dat je die slechts 1 dag aan hebt!
In mijn ogen wordt het je ook aangepraat dat het 'de mooiste dag van je leven' moet zijn en blabla.

Ik vraag me af of meer mensen deze mening hebben en het ook op deze manier gedaan hebben. Ik zou best willen trouwen, maar voor mij geen poespas, geen groot feest etc. Gewoon lekker simpel thuis eten met de mensen die echt dicht bij je staan en bijvoorbeeld geen tantes/ooms die je toch amper ziet.
Nah, ik snap je opzich heel goed, ik deel je mening alleen niet ik trouw maar 1x (hoop ik ) en ik mag graag met geld smijten ( ik weet dat dat geen goede eigenschap is ) dus ach, al zou mijn bruiloft 15k kosten zou ik het ook doen.

Mn zus is getrouwd (en ook weer gescheiden ) in bruidskleding, voor het gemeente huis, en na afloop hebben we bij haar een "tuinfeest" gehad. Met taart en BBQ.

Ik vond het NIKS. Zij vond het geweldig
pi_60055997
Wij hebben de kaarten op de post gedaan Het gaat zo snel nu.
Ga zo naar Hillywood voor (nog een) proefkapsel en ook proef-makeup. Ben benieuwd!
pi_60058390
De bedankjes zijn klaar!
Het is echt de puntjes op de i zetten nu. Ik probeer zoveel mogelijk rust te pakken, want vaaf maandag zal het wel gekkenhuis worden denk ik.
De zenuwen beginnen nu af en toe toch echt wel te komen
pi_60058535
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 10:26 schreef tessie het volgende:
Wij hebben de kaarten op de post gedaan Het gaat zo snel nu.
Ga zo naar Hillywood voor (nog een) proefkapsel en ook proef-makeup. Ben benieuwd!
Ik ook Heb er al zin in
  Redactie Frontpage zaterdag 12 juli 2008 @ 13:57:51 #236
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_60058536
Mijn broer had vijftig gasten uitgenodigd, ook voor t gemeentehuis, daarna strandtent afgehuurd met onbeperkt drinken van bier, wijn en fris (geen breezers en alleen binnenlands gedestileerd) catering, dj. Was 2200 euro (of was t gulden?) kwijt.

Getrouwd op een maandag dus gratis. Hij had zelf een mooi wit vrijetijds casual kleding doch netjes + slippers, mn schoonzus had een jurk bij Mary Borsato geloof ik. Huwelijksreis hebben ze met vier vrienden gevierd in Turkije.
pi_60058548
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 13:47 schreef Anitra het volgende:
De bedankjes zijn klaar!
Het is echt de puntjes op de i zetten nu. Ik probeer zoveel mogelijk rust te pakken, want vaaf maandag zal het wel gekkenhuis worden denk ik.
De zenuwen beginnen nu af en toe toch echt wel te komen
Sterkte
  Redactie Frontpage zaterdag 12 juli 2008 @ 14:00:34 #238
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_60058587
Ik snap die grote bedragen trouwens zelf niet, ja snap wel dat iemand een topfeest wil, ik bedoel dat ik zelf t geld er echt niet voor over heb. Als ik 10.000 euro zou hebben dan zou 2000 max zijn wat ik zou willen uitgeven, de rest zou ik vier a vijf weken door Amerika gaan reizen met een huurauto.
  Redactie Frontpage zaterdag 12 juli 2008 @ 14:01:12 #239
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_60058604
Wat doe ik eigenlijk in deze reeks
  zaterdag 12 juli 2008 @ 15:05:49 #240
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60059530
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 14:00 schreef SunChaser het volgende:
Ik snap die grote bedragen trouwens zelf niet, ja snap wel dat iemand een topfeest wil, ik bedoel dat ik zelf t geld er echt niet voor over heb. Als ik 10.000 euro zou hebben dan zou 2000 max zijn wat ik zou willen uitgeven, de rest zou ik vier a vijf weken door Amerika gaan reizen met een huurauto.
Zoals ik al zei ; zoals het er nu uitziet zitten we al rond de 10k. En daar zit 3 weken amerika niet eens bij in.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 15:52:29 #241
10793 DainBramage
Voor de dorst
pi_60059998
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 14:25 schreef Levitation het volgende:

[..]

Mexico Nog 3 weekjes en dat ga ik daar ook heen! Waar in Mexico zitten jullie?
Wij zitten in Sandos Carocal bij Playa del Carmen. Goed Resort, alles erop en eraan. Heel mooi hier met vriendelijke mensen.
:: Wookie, wookie, wookie :: <a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank">Koffie en meer...</a> ::
pi_60060409
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 13:57 schreef SunChaser het volgende:
Mijn broer had vijftig gasten uitgenodigd, ook voor t gemeentehuis, daarna strandtent afgehuurd met onbeperkt drinken van bier, wijn en fris (geen breezers en alleen binnenlands gedestileerd) catering, dj. Was 2200 euro (of was t gulden?) kwijt.

Getrouwd op een maandag dus gratis. Hij had zelf een mooi wit vrijetijds casual kleding doch netjes + slippers, mn schoonzus had een jurk bij Mary Borsato geloof ik. Huwelijksreis hebben ze met vier vrienden gevierd in Turkije.
Gratis trouwen kan hier alleen in een klein kamertje met max 7 mensen erbij geloof ik. Zo'n feest voor 2200 is dan wel voor een vriendenprijsje, normaal gesproken kost dat wel ff wat meer (dan dan doe je echt niets raars).

Een jurk van Mary Borsato betaal je ook minimaal 1500 a 2000 euro voor.

Je hoeft echt geen gekke dingen te doen om aan hoge prijzen te komen ben ik bang. Vergeet ook niet dat alle 'kleine' dingetjes ook optellen: taart, bloemen, onderkleding en schoenen, makeup en kapsel, trouwauto, trouwboekje (verplicht!), de kaarten en postzegels, ringen, fotograaf enz.

Tuurlijk kan je best besparen als je veel zelf doet. Maar als je die connecties/liefdadigheid niet hebt dan gaat daar ook veel geld in zitten.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:47:55 #243
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60063545
wat kost een beetje een trouwjurk tegenwoordig? Zit zo eens op internet te kijken maar nergens zijn prijzen te vinden..ja op marktplaats maar daar zou ik geen jurk vandaan hoeven

[ Bericht 0% gewijzigd door Maneki.Neko op 12-07-2008 20:24:02 ]
Saartje
pi_60063656
ik heb mijn jurk van ninabruid en die was 500 euro, maar het begint toch ongeveer pas bij 1000 euro het meeste. En erg irritant idd dat nergens prijzen bij staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')