quote:Op zondag 13 juli 2008 20:39 schreef Troel het volgende:
Vallen huwelijkszalen van de feesten en dergelijke tegenwoordig ook onder het niet-rook beleid eigenlijk?
ja, wij waren de eerste partij in dat opzicht bij onze feestlocatiequote:Op zondag 13 juli 2008 20:39 schreef Troel het volgende:
Ik heb je nog maar 1 keer over Bruce gehoord in al die jaren, dus het valt mee![]()
Ik ben zo gigantisch benieuwd hoe je eruit ziet heIk ben in ieder geval 's avonds van de partij, maar ik hoop dat ik 's middags ook kan komen
Vallen huwelijkszalen van de feesten en dergelijke tegenwoordig ook onder het niet-rook beleid eigenlijk?
ik dacht trouwens dat een trouwboekje wel verplicht is alleen de kaft konden we kiezenquote:Op zondag 13 juli 2008 20:26 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Het trouwboekje is niet verplicht,wij konden iig kiezen en we hoeven er geen.Ze vertelde zelfs dat we er helemaal niks aan hebben want overal staat het geregistreerd dat we getrouwd zijn.
Gisteren vrijgezellefeestje gehad,uit eten geweest (soort steengrill) ,heel de avond gezellig aan het kletsen en lachen geweest.Gelukkig geen rare dingen gedaan(ze hebben goed naar me geluisterd!),hoefde alleen een sluier om
ik vind het ook alleen maar leuk, ook hoe je er over praat, maar nog leuker dat jullie dat gewoon doen!quote:Op zondag 13 juli 2008 18:41 schreef Anitra het volgende:
oh ben benieuwd draculettetje!
Hahaha ja best druk.
Nou weet je wa ht is met Bruce? geen concert is hetzelfde. om maar een voorbeeld te noemen, hij heeft 2 concerten in zweden gedaan en 44 nummers gespeeld over de 2 avonden.Mensen die gezworen hadden niet te gaan naar Barcalona hebben vandaag nog een vlucht geboekt en moeten morgen nog vrij gaan regelen
Dat is he Bruce-virus zoals wij het noemen. En toen we hoorde dat Bruce zijn vrouw er ook bij is in barcaze is er nog bijna niet bij geweest deze tour hadden we zoiets van ja dan moeten we 2 avonden doen.
Overigens als je me 10 jaar geleden verteld had dat Bruce een rode draad door mijn leven en ook nog eens het "thema" van mijn huwelijk zou worden had ik iedereen voor gek verklaard
overigens praat ik niet 24/7 over Bruce hoor, maar als er een tour gaande is dan is het wel HET onderwerp
quote:Op zondag 13 juli 2008 17:19 schreef draculettetje het volgende:
wow anitra druk huishouden zo!
en nog maar een concert erbij ha ha
als het goed is ligt er morgen als we thuis komen een cd met overige foto's van de bruiloft op de mat!
Nee ze zei echt van niet,we hebben er dan ook geen. Nu ben ik weer aan het mutsen,vroeg laatst aan m'n vriend zullen we anders toch maar een trouwboekje nemen.Hij vind het onzin als het niet nodig is,is het eigenlijk ook dus ik had toen ook zoiets laat maar.Maar de laatste weken denk ik weer ach het is toch wel leuk eigenlijk,ook als we mischien kids krijgen.Moet morgen toch even gemeente bellen dus vraag wel even of het nog kan denkquote:Op zondag 13 juli 2008 21:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik dacht trouwens dat een trouwboekje wel verplicht is alleen de kaft konden we kiezen
worden namelijk ook je kinderen en overlijden van in genoteerd
Goed dat je een fijne avond hebt gehad!
Lijkt me super!quote:Op zondag 13 juli 2008 20:39 schreef Troel het volgende:
Ik heb je nog maar 1 keer over Bruce gehoord in al die jaren, dus het valt mee![]()
Ik ben zo gigantisch benieuwd hoe je eruit ziet heIk ben in ieder geval 's avonds van de partij, maar ik hoop dat ik 's middags ook kan komen
donequote:Op maandag 14 juli 2008 01:11 schreef Anitra het volgende:
[..]
Lijkt me super!en ook hier rookvrijzaal, maar de nooddeur mag open want ik ben slecht ter bee en ka niet edere keer dat rot end naar buiten, dus onze tafel staat vlak bij de nooddeur waar een asbak staat.
Missy nu je hier toc ben mag de OP aangepast worden? Dat ik stiekem toch 1 daje op volgende bruiloft sta?
Hmm, het is natuurlijk woensdag de 16e en niet dinsdag zoals ik dacht, dus 's middags zit er niet in, dan zit ik op mijn werkquote:Op maandag 14 juli 2008 01:11 schreef Anitra het volgende:
[..]
Lijkt me super!en ook hier rookvrijzaal, maar de nooddeur mag open want ik ben slecht ter bee en ka niet edere keer dat rot end naar buiten, dus onze tafel staat vlak bij de nooddeur waar een asbak staat.
Missy nu je hier toc ben mag de OP aangepast worden? Dat ik stiekem toch 1 daje op volgende bruiloft sta?
Je felciteerde mij op msn vorige week met mijn huwelijk en blijkbaar toen op fok gezocht en toen dit gevondenquote:
Dat was hetquote:Op maandag 14 juli 2008 15:03 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Je felciteerde mij op msn vorige week met mijn huwelijk en blijkbaar toen op fok gezocht en toen dit gevonden
Gelezen en gereageerd.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat was het
Heb nav deze reeks ook een column geschreven![]()
Bindingsangst (column over trouwen)
quote:Ik heb namelijk last van bindingsangst. Wacht, laat me dat even herformuleren. Anderen hebben last van mijn bindingsangst.
BINNENquote:Op zondag 13 juli 2008 23:03 schreef tessie het volgende:
Ik krijg nu al allemaal leuke reacties op onze uitnodigingen! Wist niet dat de post zo snel was, we hebben ze pas vrijdagavond verstuurd!
* benieuwd is!!quote:Op maandag 14 juli 2008 22:22 schreef draculettetje het volgende:
geen cd met foto's op de mat
wel een kwartiertje na thuiskomst tante met fototoestel
dus nu even uitzoeken hoe ik de foto's van dat toestel haal
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:46 schreef Maneki.Neko het volgende:
4 juli 2009 gaan we dan eindelijk trouwen..na 10 jaar verkering![]()
Ik mocht het nog niet zeggen wegens meelezers en m`n schoonmoeder die het nog niet wist. Beetje lullig om er zo achter te komen anders
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:46 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik mocht het nog niet zeggen wegens meelezers en m`n schoonmoeder die het nog niet wist. Beetje lullig om er zo achter te komen anders
Geef het niet op! 10-10-10 is pas over ruim 2 jaar,misschien bedenkt hij zich eerder!!!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hier voorlopig nog nix geen getrouw... Had het er met
over, toen ik met zoessei naar Utrecht was geweest, dat het allemal wel erg leuk is met jurken en feest enzo... En dat dan de datums 09-09-09 of10-10-10 me wel leuk leken.... Zei ie dat ie dan wel voor 13-13-13 wilde gaan....
![]()
Gefeliciteerd!!! iets meer dan een week na ons!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:46 schreef Maneki.Neko het volgende:
hier riep ie ook nooit hoor en je was er zelf bij zo'n 12 daagjes geledenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
over, toen ik met zoessei naar Utrecht was geweest, dat het allemal wel erg leuk is met jurken en feest enzo... En dat dan de datums 09-09-09 of10-10-10 me wel leuk leken.... Zei ie dat ie dan wel voor 13-13-13 wilde gaan....
![]()
Hmm, ergens moeten we dus voor elkaar krijgen dat er een 13e maand ingelast wordtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan mogen wij over 5 jaar nog een keer trouwenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:28 schreef nelisb het volgende:
Gefeliciteerd!!! iets meer dan een week na ons!
Wij zijn ook 10 jaar samen! inderdaad mooi moment om te trouwen!
Mijn man wilde ook niet trouwen, nutteloze geldverspilling.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier riep ie ook nooit hoor en je was er zelf bij zo'n 12 daagjes geleden
Mensenlief, dat geflikker van zijn tanden staat nog op mijn netvliesquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn man wilde ook niet trouwen, nutteloze geldverspilling.![]()
Heb hem nog nooit zo zien stralen als afgelopen 3 mei.Hij zag er zo trots en happy uit!
![]()
Mannen.
Gefeliciteerd alsnogquote:Op maandag 14 juli 2008 16:32 schreef leonieke het volgende:
Het is vandaag exact 1 jaar geleden dat we ons kerkelijk huwelijk vierdenDus zeker tijd om er de foto's nog eens bij te nemen en weg te zwijmelen bij de herinneringen aan onze fantastische dag
![]()
En binnen een paar weken 2 jaar getrouwd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |