abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60020916
Trouwen is zeker leuk!!
Na 10,5 jaar relatie word het ook weleens tijd!
pi_60022043
Gefeliciteerd nelisb!

De spanning bginnen te komen hier nu
De organzazakjes zijn binnen dus de bedankjes kan ik maken nu
Er gaan er ook ineens dngetjes mis, maar ook dingen goed die we dachten dat die verkeerd konden gaan en lag me ineens te bedenken vannacht dat we nu ook geijk al de spullen voor de huwelijksreis al moeten klaar leggen en inpakken
pi_60022782
Gefeliciteerd nelisb!

jeuj, iemand die ná mij gaat trouwen! Lijkt meteen een stuk minder ver weg
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_60026148
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 14:34 schreef nelisb het volgende:
Meld zich ook in dit Topic.

Heb mijn vriendin 6 weken geleden ten huwelijk gevraagd.
Hebben gisteren de trouwlocaties bevestigd, Huren een strandtent af. We kunnen daar trouwen, eten en sávonds big party ook mogelijk.
Is het slecht weer kan iedereen binnen + dat ze een tent hebben voor het terras met terrasverwarmers. Met mooi weer kan alles buiten,inclusief de DJ.

Datum 26 juni 2009. De rest van de voorbereidingen gaan nu beginnen, echt supergaaf om mee bezig te zijn!
Gefeli met de plannen
pi_60030486
Gefeliciteerd nelisb!

Wij hebben vandaag (bijna) alle enveloppen geschreven, dus begin volgende week gaan we de uitnodigingen versturen.
En vandaag over precies 2 maanden gaan we trouwen! Zo snel al!!! Woeiii!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_60030766
Thanks allemaal voor jullie leuke reacties!!

Spannend hoor Tessie! Alles al geregeld?
pi_60030863
Ja bijna alles is geregeld. Gelukkig maar, zijn te tenminste bijtijds klaar met alles, anders zou ik volgens mij echt gaan stressen. Wordt nu al een beetje zenuwachtig haha!
pi_60031006
Gefeliciteerd nelisb,echt heel leuk hoor !!

Hier nog 3wkn voor het zo ver is,ik ben een echte stresskip en ben dan nu ook al flink aan aan stressen,niet fijn vind ik want vind het moeilijk om er zo van te genieten.Hopelijk kan ik de dag zelf alles loslaten...
01-08-2008
pi_60031103
hahahaha dat stressen geloof ik best. Zal ook ik straks wel last van hebben.
Wij hebben pas gisteren de locatie bevestigd, dus voorlopig rustig aan voor mij. Vriendin kan niet wachten met jurken kijken.
pi_60031382
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 23:09 schreef nelisb het volgende:
Vriendin kan niet wachten met jurken kijken.
Dat probleem ken ik
pi_60031933
hahaha, vrouw eigen gok ik zo
pi_60035095
De OP klopt niet meer, Nelisb mag erbij en ik mag nu bovenaan staan

Iemand enig idee waar je tegenwoordig nog panty's kan kopen? ik heb gewoon de meest simpele nodig, maar bij ons op het dorp geen panty te vinden
  vrijdag 11 juli 2008 @ 08:52:44 #221
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60035211
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 08:42 schreef Anitra het volgende:
De OP klopt niet meer, Nelisb mag erbij en ik mag nu bovenaan staan

Iemand enig idee waar je tegenwoordig nog panty's kan kopen? ik heb gewoon de meest simpele nodig, maar bij ons op het dorp geen panty te vinden
wibra, A.H, zeeman.

Bijvoorbeeld
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_60035322
zeeman heb ik nog niet gekeken, thanks!!
Gisteren oorbellen en armbandje gevonden, dus weer een dingetje minder op de lijst
pi_60035487
gefeliciteerd nelisb!
pi_60035495
net zo goed dat de tijd snel ging voor het trouwen, vind ik de tijd na het trouwen ook zo snel gaan
alweer een week geleden!
  vrijdag 11 juli 2008 @ 10:16:50 #225
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60036321
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 09:02 schreef Anitra het volgende:
zeeman heb ik nog niet gekeken, thanks!!
Gisteren oorbellen en armbandje gevonden, dus weer een dingetje minder op de lijst
geen dank
pi_60037285
Nu mijn zusje getrouwd is, een goede vriend van ons, nog een collega etc beginnen steeds meer mensen ons te vragen wanneer wij nou eens gaan trouwen. We hebben nu ruim 5 jaar een relatie en wonen daarvan zo'n 2,5 jaar samen. Het wordt maatschappelijk van ons verwacht, net zoals meer dingen trouwens.
Maar dat even terzijde. Of we nu gaan trouwen of niet, ik heb een heel ander idee van zo'n trouwdag dan 'de meeste mensen' en dus vraag ik me af of meer mensen het heel simpel gehouden hebben.
Ik kan niet snappen dat een bruiloft 10.000 euro of meer moet kosten en dat wil ik er dus ook niet voor uitgeven. Zo belangrijk vind ik dat nou ook weer niet.
Zijn er mensen die:
- leuke nette kleding gekocht hebben (niet specifiek bruidskleding dus) en hierin getrouwd zijn met alleen ouders, broers/zussen erbij?
- die daarna gewoon thuis lekker gegeten hebben met die mensen en eventueel op een andere avond wat goede vrienden uitnodigen voor een BBQ of zo?
- en dan vervolgens samen een verre reis maken, je huis verbouwen of iets anders nuttigs wat je van dat geld kan doen?

Misschien kom ik over als een pin, maar ik vind het te belachelijk dat als je ergens schoenen gaat kopen en je hebt het over bruidsschoenen, dan wordt het ineens 2x zo duur. Nu weet ik wel dat je ook simpele schoenen kunt kopen, maar dat is naar mijn idee iets waar je heel erg naar moet zoeken. Ook een bruidsjurk vind ik belachelijk duur, zeker als je je bedenkt dat je die slechts 1 dag aan hebt!
In mijn ogen wordt het je ook aangepraat dat het 'de mooiste dag van je leven' moet zijn en blabla.

Ik vraag me af of meer mensen deze mening hebben en het ook op deze manier gedaan hebben. Ik zou best willen trouwen, maar voor mij geen poespas, geen groot feest etc. Gewoon lekker simpel thuis eten met de mensen die echt dicht bij je staan en bijvoorbeeld geen tantes/ooms die je toch amper ziet.
pi_60038438
@Ikook ,Ik denk dat het vooral belangrijk is dat jij/jullie trouwen de manier waarop jullie het graag willen,wat een ander daar nou van vind of dat vaker gedaan word maakt toch niet uit.Toevallig gaat een vriendin van me zo ongeveer op deze manier trouwen en die hebben savonds een een etentje met een paar mensen en sturen later een kaartje,wij zijn getrouwd,iets wat je wel vaker hoort.Mijn nichtje gaat trouwen met daarbij een klein groepje mensen,maken er een leuke dag van en een week later geven ze een tuinfeest,ook erg leuk!
01-08-2008
pi_60038465
En ze hebben trouwens ok beide geen echte trouwjurk,maar gewoon iets leuks wat bij hun past.
01-08-2008
pi_60039517
@ ikook: Wij doen weliswaar wél met bruidskleding en dergelijke, maar daarna gewoon bij ons in de tuin een feestje (kan ook omdat we een grote tuin hebben). Mijn broer daarentegen is getrouwd met alleen mijn moeder, mijn stiefvader, en mijn vriend en ik erbij. En daarna bami gegeten en een hapje Hema taart. Alles kan, moet je gewoon helemaal zelf weten
Bij veel gemeentes kan je bijvoorbeeld op maandag of dinsdagochtend gratis trouwen, scheelt ook weer als je toch geen zin hebt in poespas.

Ik zou zeggen: doe gewoon waar je zin in hebt en geniet ervan
pi_60039937
Gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt! Als dat met weinig mensen is en je wil er niet teveel aan uitgeven , go for it!!! Het gaat om jullie dag samen en als dat zo goed is,prima!

Wij hebben wel besloten om te trouwen met alles erop en eraan. Hebben als budget 14.000 euro zonder huwelijksreis en met wat we nu willen en geregeld hebben komen we daar gewoon mee uit!
pi_60044370
idd trouwen zoals je zelf wilt, en als je het als een maatschappelijke verwachting ziet kan ik me ook voorstellen dat je er niet veel geld voor uit wilt geven.
Ik ben erg blij met de manier waarop wij het hebben gedaan en dat zou voor iedereen moeten gelden hoe je dan ook trouwt!

Hoor het wel meer trouwens dat mensen daarna met wederzijdse ouders en eventueel broers en zussen een etentje doen!
  vrijdag 11 juli 2008 @ 17:02:12 #232
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60044870
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 11:08 schreef Ikook het volgende:
Nu mijn zusje getrouwd is, een goede vriend van ons, nog een collega etc beginnen steeds meer mensen ons te vragen wanneer wij nou eens gaan trouwen. We hebben nu ruim 5 jaar een relatie en wonen daarvan zo'n 2,5 jaar samen. Het wordt maatschappelijk van ons verwacht, net zoals meer dingen trouwens.
Maar dat even terzijde. Of we nu gaan trouwen of niet, ik heb een heel ander idee van zo'n trouwdag dan 'de meeste mensen' en dus vraag ik me af of meer mensen het heel simpel gehouden hebben.
Ik kan niet snappen dat een bruiloft 10.000 euro of meer moet kosten en dat wil ik er dus ook niet voor uitgeven. Zo belangrijk vind ik dat nou ook weer niet.
Zijn er mensen die:
- leuke nette kleding gekocht hebben (niet specifiek bruidskleding dus) en hierin getrouwd zijn met alleen ouders, broers/zussen erbij?
- die daarna gewoon thuis lekker gegeten hebben met die mensen en eventueel op een andere avond wat goede vrienden uitnodigen voor een BBQ of zo?
- en dan vervolgens samen een verre reis maken, je huis verbouwen of iets anders nuttigs wat je van dat geld kan doen?

Misschien kom ik over als een pin, maar ik vind het te belachelijk dat als je ergens schoenen gaat kopen en je hebt het over bruidsschoenen, dan wordt het ineens 2x zo duur. Nu weet ik wel dat je ook simpele schoenen kunt kopen, maar dat is naar mijn idee iets waar je heel erg naar moet zoeken. Ook een bruidsjurk vind ik belachelijk duur, zeker als je je bedenkt dat je die slechts 1 dag aan hebt!
In mijn ogen wordt het je ook aangepraat dat het 'de mooiste dag van je leven' moet zijn en blabla.

Ik vraag me af of meer mensen deze mening hebben en het ook op deze manier gedaan hebben. Ik zou best willen trouwen, maar voor mij geen poespas, geen groot feest etc. Gewoon lekker simpel thuis eten met de mensen die echt dicht bij je staan en bijvoorbeeld geen tantes/ooms die je toch amper ziet.
Nah, ik snap je opzich heel goed, ik deel je mening alleen niet ik trouw maar 1x (hoop ik ) en ik mag graag met geld smijten ( ik weet dat dat geen goede eigenschap is ) dus ach, al zou mijn bruiloft 15k kosten zou ik het ook doen.

Mn zus is getrouwd (en ook weer gescheiden ) in bruidskleding, voor het gemeente huis, en na afloop hebben we bij haar een "tuinfeest" gehad. Met taart en BBQ.

Ik vond het NIKS. Zij vond het geweldig
pi_60055997
Wij hebben de kaarten op de post gedaan Het gaat zo snel nu.
Ga zo naar Hillywood voor (nog een) proefkapsel en ook proef-makeup. Ben benieuwd!
pi_60058390
De bedankjes zijn klaar!
Het is echt de puntjes op de i zetten nu. Ik probeer zoveel mogelijk rust te pakken, want vaaf maandag zal het wel gekkenhuis worden denk ik.
De zenuwen beginnen nu af en toe toch echt wel te komen
pi_60058535
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 10:26 schreef tessie het volgende:
Wij hebben de kaarten op de post gedaan Het gaat zo snel nu.
Ga zo naar Hillywood voor (nog een) proefkapsel en ook proef-makeup. Ben benieuwd!
Ik ook Heb er al zin in
  Redactie Frontpage zaterdag 12 juli 2008 @ 13:57:51 #236
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_60058536
Mijn broer had vijftig gasten uitgenodigd, ook voor t gemeentehuis, daarna strandtent afgehuurd met onbeperkt drinken van bier, wijn en fris (geen breezers en alleen binnenlands gedestileerd) catering, dj. Was 2200 euro (of was t gulden?) kwijt.

Getrouwd op een maandag dus gratis. Hij had zelf een mooi wit vrijetijds casual kleding doch netjes + slippers, mn schoonzus had een jurk bij Mary Borsato geloof ik. Huwelijksreis hebben ze met vier vrienden gevierd in Turkije.
pi_60058548
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 13:47 schreef Anitra het volgende:
De bedankjes zijn klaar!
Het is echt de puntjes op de i zetten nu. Ik probeer zoveel mogelijk rust te pakken, want vaaf maandag zal het wel gekkenhuis worden denk ik.
De zenuwen beginnen nu af en toe toch echt wel te komen
Sterkte
  Redactie Frontpage zaterdag 12 juli 2008 @ 14:00:34 #238
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_60058587
Ik snap die grote bedragen trouwens zelf niet, ja snap wel dat iemand een topfeest wil, ik bedoel dat ik zelf t geld er echt niet voor over heb. Als ik 10.000 euro zou hebben dan zou 2000 max zijn wat ik zou willen uitgeven, de rest zou ik vier a vijf weken door Amerika gaan reizen met een huurauto.
  Redactie Frontpage zaterdag 12 juli 2008 @ 14:01:12 #239
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_60058604
Wat doe ik eigenlijk in deze reeks
  zaterdag 12 juli 2008 @ 15:05:49 #240
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_60059530
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 14:00 schreef SunChaser het volgende:
Ik snap die grote bedragen trouwens zelf niet, ja snap wel dat iemand een topfeest wil, ik bedoel dat ik zelf t geld er echt niet voor over heb. Als ik 10.000 euro zou hebben dan zou 2000 max zijn wat ik zou willen uitgeven, de rest zou ik vier a vijf weken door Amerika gaan reizen met een huurauto.
Zoals ik al zei ; zoals het er nu uitziet zitten we al rond de 10k. En daar zit 3 weken amerika niet eens bij in.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 15:52:29 #241
10793 DainBramage
Voor de dorst
pi_60059998
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 14:25 schreef Levitation het volgende:

[..]

Mexico Nog 3 weekjes en dat ga ik daar ook heen! Waar in Mexico zitten jullie?
Wij zitten in Sandos Carocal bij Playa del Carmen. Goed Resort, alles erop en eraan. Heel mooi hier met vriendelijke mensen.
:: Wookie, wookie, wookie :: <a href="http://Masselink.net" rel="nofollow" target="_blank">Koffie en meer...</a> ::
pi_60060409
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 13:57 schreef SunChaser het volgende:
Mijn broer had vijftig gasten uitgenodigd, ook voor t gemeentehuis, daarna strandtent afgehuurd met onbeperkt drinken van bier, wijn en fris (geen breezers en alleen binnenlands gedestileerd) catering, dj. Was 2200 euro (of was t gulden?) kwijt.

Getrouwd op een maandag dus gratis. Hij had zelf een mooi wit vrijetijds casual kleding doch netjes + slippers, mn schoonzus had een jurk bij Mary Borsato geloof ik. Huwelijksreis hebben ze met vier vrienden gevierd in Turkije.
Gratis trouwen kan hier alleen in een klein kamertje met max 7 mensen erbij geloof ik. Zo'n feest voor 2200 is dan wel voor een vriendenprijsje, normaal gesproken kost dat wel ff wat meer (dan dan doe je echt niets raars).

Een jurk van Mary Borsato betaal je ook minimaal 1500 a 2000 euro voor.

Je hoeft echt geen gekke dingen te doen om aan hoge prijzen te komen ben ik bang. Vergeet ook niet dat alle 'kleine' dingetjes ook optellen: taart, bloemen, onderkleding en schoenen, makeup en kapsel, trouwauto, trouwboekje (verplicht!), de kaarten en postzegels, ringen, fotograaf enz.

Tuurlijk kan je best besparen als je veel zelf doet. Maar als je die connecties/liefdadigheid niet hebt dan gaat daar ook veel geld in zitten.
  zaterdag 12 juli 2008 @ 19:47:55 #243
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60063545
wat kost een beetje een trouwjurk tegenwoordig? Zit zo eens op internet te kijken maar nergens zijn prijzen te vinden..ja op marktplaats maar daar zou ik geen jurk vandaan hoeven

[ Bericht 0% gewijzigd door Maneki.Neko op 12-07-2008 20:24:02 ]
Saartje
pi_60063656
ik heb mijn jurk van ninabruid en die was 500 euro, maar het begint toch ongeveer pas bij 1000 euro het meeste. En erg irritant idd dat nergens prijzen bij staan.
pi_60064151
Mijn jurk van het merk Rembo is 1500 euro. Volgens mij zijn de meeste bekende trouwjurk merken vanaf 1000 euro te koop tot weet ik hoe duur. Er zijn wel speciale (outlet) winkels die jurken van voorgaande seizoenen flink afgeprijsd verkopen. Vergeet niet dat bij een echte bruidsmode zaak de jurk dan misschien wel duur is, maar de service (zoals het vermaken) er wel bij inbegrepen is. Bij outlets is dat meestal niet zo.
En op zich kan je op marktplaats enzo natuurlijk ook ontzettend veel jurken vinden (toch maar 1 dag gedragen). Als je daar op af gaat zou ik een coupeuse meenemen om te kijken of de jurk aan te passen is op eigen figuur.

Niets zo lelijk als een slechtzittende trouwjurk
  Redactie Frontpage zaterdag 12 juli 2008 @ 20:55:22 #246
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_60064771
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 15:05 schreef Qwea het volgende:

[..]

Zoals ik al zei ; zoals het er nu uitziet zitten we al rond de 10k. En daar zit 3 weken amerika niet eens bij in.
Gaan jullie ook trouwen? Had ik gemist. gefeliciteerd

10 K, waaraan precies? Je hebt vast wel ergens al een overzichtje
  Redactie Frontpage zaterdag 12 juli 2008 @ 20:59:27 #247
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_60064866
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 16:22 schreef octopussy het volgende:

[..]

Gratis trouwen kan hier alleen in een klein kamertje met max 7 mensen erbij geloof ik. Zo'n feest voor 2200 is dan wel voor een vriendenprijsje, normaal gesproken kost dat wel ff wat meer (dan dan doe je echt niets raars).

Je hoeft echt geen gekke dingen te doen om aan hoge prijzen te komen ben ik bang. Vergeet ook niet dat alle 'kleine' dingetjes ook optellen: taart, bloemen, onderkleding en schoenen, makeup en kapsel, trouwauto, trouwboekje (verplicht!), de kaarten en postzegels, ringen, fotograaf enz.

Tuurlijk kan je best besparen als je veel zelf doet. Maar als je die connecties/liefdadigheid niet hebt dan gaat daar ook veel geld in zitten.
Snap ik. Als ik al ooit ga trouwen dan zou ik dat t liefst doen met alleen beide ouders en daarna een tuinfeest geven voor 40 man ofzo, neven en nichten en collega's zou ik al niet uitnodigen, ooms en tantes ook niet, misschien 1 of 2. Ikzelf heb er geen moeite mee om mensen niet uit te nodigen, het is jouw feestje, niet die van een ander. Ik zou het wel laten cateren.
pi_60067011
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 19:47 schreef Maneki.Neko het volgende:
wat kost een beetje een trouwjurk tegenwoordig? Zit zo eens op internet te kijken maar nergens zijn prijzen te vinden..ja op marktplaats maar daar zou ik geen jurk vandaan hoeven
Ga je ook trouwen?

Mijn proefkapsel en makeup zijn helemaal goed gegaan vandaag, ben helemaal tevreden. Mijn haar is eindelijk eens niet pluizig, echt wel fijn! En de visagiste is ook echt een super gezellig mens (de kapster ook, maar dat wist ik al), dus helemaal leuk ook nog!
Ik heb er zin in!
  zaterdag 12 juli 2008 @ 23:16:25 #249
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_60067160
Niet dat ik weet tessie ik ben alvast een beetje aan het rondkijken wat ik zou willen voor ooit
Het schiet al op voor jou he? Leuk!
Anitra ook bijna aan de beurt, spannend
Saartje
pi_60067469
Alvast een beetje rondkijken kan nooit kwaad En trouwjurken kijken is zo leuk! Ik denk dat ik strax alle voorbereidingen nog ga missen haha!
  zondag 13 juli 2008 @ 00:34:06 #251
215298 Loofus
like the band.
pi_60068425
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 23:36 schreef tessie het volgende:
Alvast een beetje rondkijken kan nooit kwaad En trouwjurken kijken is zo leuk! Ik denk dat ik strax alle voorbereidingen nog ga missen haha!
Trouwpakken kijken is pas leuk .

Nog geen concrete plannen om te trouwen... veel te jong voor maar heb al wel de vriendin gevonden , al heel lang gelukkig.
pi_60070838
veel mensen hebben me gevraagd denk je niet dat je straks in een (zwart) gat komt te vallen
omdat alles dan geweest is en je niks meer hoeft te regelen of doen.
Ik vind gelukkig van niet, nog genoeg om naar uit te kijken en nog steeds op een soort van roze wolk ofzo (nou ja tis ook nog maar 10 dagen geleden)

we genieten vooral nog en kijken zo fijn terug op een super geslaagde dag, straks foto album maken, in okt / nov op vakantie....

maar ben wel benieuwd hoe de andere dat hebben ervaren

en idd trouwjurken / pakken kijken blijf het ook leuk vinden hoor!
pi_60070860
quote:
Op zondag 13 juli 2008 08:50 schreef draculettetje het volgende:
veel mensen hebben me gevraagd denk je niet dat je straks in een (zwart) gat komt te vallen
omdat alles dan geweest is en je niks meer hoeft te regelen of doen.
Ik vind gelukkig van niet, nog genoeg om naar uit te kijken en nog steeds op een soort van roze wolk ofzo (nou ja tis ook nog maar 10 dagen geleden)

we genieten vooral nog en kijken zo fijn terug op een super geslaagde dag, straks foto album maken, in okt / nov op vakantie....

maar ben wel benieuwd hoe de andere dat hebben ervaren

en idd trouwjurken / pakken kijken blijf het ook leuk vinden hoor!
Foto's willen we... veel meer foto's
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_60070869
quote:
Op zondag 13 juli 2008 08:56 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Foto's willen we... veel meer foto's
ben er zelf ook op aan het wachten ha ha
pi_60071381
Trouwpakken kijken is inderdaad ook super leuk! Maar dat vind ik alleen leuk als mijn Lief ze ook echt gaat passen, gewoon op plaatjes kijken vind ik dat niet zo leuk. En bij trouwjurken vind ik plaatjes wel al leuk haha

Het lijkt me niet dat je ineens in een zwart gat valt ofzo na je bruiloft. Tuurlijk is het dan wel jammer en even wennen dat je niks meer hoeft te regelen, maar alsof je voor je bruiloft (plannen) geen leven had ofzo haha! Er zijn toch wel meer dingen in het leven dan trouwen.
pi_60076800
Wij hebben de tijd niet ees om in een zwat gat te vallen denk ik. Want gelijk op huwelijksreis we hebbe gisteren toch ook maar kaarten gekocht voor de 19e voor Bruce, dus nu nog maar 1 avond om het huwelijk te vieren , thuis is Rick de volgende dag jarig, 3 weken daarna is Djulian jarig, 3 dagen daarna gaan we 2 weken naar Frankrijk met de kinderen en dan begint het nieuwe schooljaar alweer.

Rick is de afgelopen dagen verschrikkelijk druk geweest, maar hij kan ook niet meer stil zitten Hij heeft de tuin al gedaan, de heg gesnoeid in de voor en achter tuin, de huiskamer aan kant, de keuken, de kapstok is zelfs al leeg en hij is druk bezig met de dingen klaar aan het leggen voor de huwelijksreis.
Ik ben bezig met de armbandjes die ik gekocht had uit elkaar aan het halen en daar 1 armband van te maken en proberen niet zenuwachtig te worden

Mijn vader gaat me "weggeven" of zoals hij zegt: ik loop wel met je mee naar binnen Hij rijd dat giga stuk van ons huis naar het gemeentehuis400 meter Mijn oom heeft wat dingen geregeld of is iig bezig mt iets en we worden van de feestlokatie naar huis gebracht door hem. Het is nu echt de kleine dingetjes nog doen. Dinsdagochtend vroeg 7.45 worden mijn nagels gedaan, dus priechelwerkjes moeten morgen af zijnnog een bloempje op een jurkje, armband en dat soort dingen.
Nog 3 nachtjes slapen
pi_60078232
wow anitra druk huishouden zo!
en nog maar een concert erbij ha ha

als het goed is ligt er morgen als we thuis komen een cd met overige foto's van de bruiloft op de mat!
pi_60079617
oh ben benieuwd draculettetje!

Hahaha ja best druk.
Nou weet je wa ht is met Bruce? geen concert is hetzelfde. om maar een voorbeeld te noemen, hij heeft 2 concerten in zweden gedaan en 44 nummers gespeeld over de 2 avonden. Mensen die gezworen hadden niet te gaan naar Barcalona hebben vandaag nog een vlucht geboekt en moeten morgen nog vrij gaan regelen Dat is he Bruce-virus zoals wij het noemen. En toen we hoorde dat Bruce zijn vrouw er ook bij is in barcaze is er nog bijna niet bij geweest deze tour hadden we zoiets van ja dan moeten we 2 avonden doen.
Overigens als je me 10 jaar geleden verteld had dat Bruce een rode draad door mijn leven en ook nog eens het "thema" van mijn huwelijk zou worden had ik iedereen voor gek verklaard
overigens praat ik niet 24/7 over Bruce hoor, maar als er een tour gaande is dan is het wel HET onderwerp
pi_60082197
quote:
Op zaterdag 12 juli 2008 16:22 schreef octopussy het volgende:

[..]

Het trouwboekje is niet verplicht,wij konden iig kiezen en we hoeven er geen.Ze vertelde zelfs dat we er helemaal niks aan hebben want overal staat het geregistreerd dat we getrouwd zijn.

Gisteren vrijgezellefeestje gehad,uit eten geweest (soort steengrill) ,heel de avond gezellig aan het kletsen en lachen geweest.Gelukkig geen rare dingen gedaan(ze hebben goed naar me geluisterd!),hoefde alleen een sluier om
01-08-2008
  zondag 13 juli 2008 @ 20:39:20 #260
35189 Troel
scherp en bot
pi_60082476
Ik heb je nog maar 1 keer over Bruce gehoord in al die jaren, dus het valt mee

Ik ben zo gigantisch benieuwd hoe je eruit ziet he Ik ben in ieder geval 's avonds van de partij, maar ik hoop dat ik 's middags ook kan komen

Vallen huwelijkszalen van de feesten en dergelijke tegenwoordig ook onder het niet-rook beleid eigenlijk?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')