Je felciteerde mij op msn vorige week met mijn huwelijk en blijkbaar toen op fok gezocht en toen dit gevondenquote:
Dat was hetquote:Op maandag 14 juli 2008 15:03 schreef Patries86 het volgende:
[..]
Je felciteerde mij op msn vorige week met mijn huwelijk en blijkbaar toen op fok gezocht en toen dit gevonden
Gelezen en gereageerd.quote:Op maandag 14 juli 2008 15:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat was het
Heb nav deze reeks ook een column geschreven![]()
Bindingsangst (column over trouwen)
quote:Ik heb namelijk last van bindingsangst. Wacht, laat me dat even herformuleren. Anderen hebben last van mijn bindingsangst.
BINNENquote:Op zondag 13 juli 2008 23:03 schreef tessie het volgende:
Ik krijg nu al allemaal leuke reacties op onze uitnodigingen! Wist niet dat de post zo snel was, we hebben ze pas vrijdagavond verstuurd!
* benieuwd is!!quote:Op maandag 14 juli 2008 22:22 schreef draculettetje het volgende:
geen cd met foto's op de mat
wel een kwartiertje na thuiskomst tante met fototoestel
dus nu even uitzoeken hoe ik de foto's van dat toestel haal
quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:46 schreef Maneki.Neko het volgende:
4 juli 2009 gaan we dan eindelijk trouwen..na 10 jaar verkering![]()
Ik mocht het nog niet zeggen wegens meelezers en m`n schoonmoeder die het nog niet wist. Beetje lullig om er zo achter te komen anders
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:46 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik mocht het nog niet zeggen wegens meelezers en m`n schoonmoeder die het nog niet wist. Beetje lullig om er zo achter te komen anders
Geef het niet op! 10-10-10 is pas over ruim 2 jaar,misschien bedenkt hij zich eerder!!!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hier voorlopig nog nix geen getrouw... Had het er met
over, toen ik met zoessei naar Utrecht was geweest, dat het allemal wel erg leuk is met jurken en feest enzo... En dat dan de datums 09-09-09 of10-10-10 me wel leuk leken.... Zei ie dat ie dan wel voor 13-13-13 wilde gaan....
![]()
Gefeliciteerd!!! iets meer dan een week na ons!quote:Op dinsdag 15 juli 2008 07:46 schreef Maneki.Neko het volgende:
hier riep ie ook nooit hoor en je was er zelf bij zo'n 12 daagjes geledenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
over, toen ik met zoessei naar Utrecht was geweest, dat het allemal wel erg leuk is met jurken en feest enzo... En dat dan de datums 09-09-09 of10-10-10 me wel leuk leken.... Zei ie dat ie dan wel voor 13-13-13 wilde gaan....
![]()
Hmm, ergens moeten we dus voor elkaar krijgen dat er een 13e maand ingelast wordtquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan mogen wij over 5 jaar nog een keer trouwenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:28 schreef nelisb het volgende:
Gefeliciteerd!!! iets meer dan een week na ons!
Wij zijn ook 10 jaar samen! inderdaad mooi moment om te trouwen!
Mijn man wilde ook niet trouwen, nutteloze geldverspilling.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier riep ie ook nooit hoor en je was er zelf bij zo'n 12 daagjes geleden
Mensenlief, dat geflikker van zijn tanden staat nog op mijn netvliesquote:Op dinsdag 15 juli 2008 09:40 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn man wilde ook niet trouwen, nutteloze geldverspilling.![]()
Heb hem nog nooit zo zien stralen als afgelopen 3 mei.Hij zag er zo trots en happy uit!
![]()
Mannen.
Gefeliciteerd alsnogquote:Op maandag 14 juli 2008 16:32 schreef leonieke het volgende:
Het is vandaag exact 1 jaar geleden dat we ons kerkelijk huwelijk vierdenDus zeker tijd om er de foto's nog eens bij te nemen en weg te zwijmelen bij de herinneringen aan onze fantastische dag
![]()
En binnen een paar weken 2 jaar getrouwd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |