Tenzij je natuurlijk een brusje klutst op het juiste momentquote:Op maandag 30 juni 2008 14:55 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Poeh Sjeen, lijkt me ook niks, en helemaal niet als ze naar school moeten. Zit je daar thuis....en je kind is op school.....nee dat lijkt me niet leuk. Maar het schijnt te wennen, en na een tijdje zelfs fijn te zijn om je handen even vrij te hebben.
Ja he?! Want wat is dat toch een héérlijke leeftijd!quote:Op maandag 30 juni 2008 15:45 schreef PM-girl het volgende:
Kleuter, kleuter? Ze blijven toch eeuwig peuter?
*handen voor ogen doet* tralalalala... niets gelezen... tralalalala...quote:Op maandag 30 juni 2008 14:56 schreef Lois het volgende:
JaVolmondig ja
Ik vind en vond het helemaal niet leuk dat ze hele dagen naar school gaat, bar ongezellig eigenlijk. Aan de andere kant is het super om te zien dat ze met wijsheden, woorden en dingen thuis komt die ik er niet in heb gestopt. Het gaat alleen allemaal zo snel
het gaat gewoon veel te snel....
Dat zal ze leuk vinden!quote:Op maandag 30 juni 2008 23:08 schreef bixister het volgende:
sterkte mammietje!
en schanul, leuk idee zeg van die kaartjes. ik heb er meteen gebruik van gemaakt.red jij het allemaal een beetje met die kleintjes thuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |