quote:
Wat is haar echte naam?quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:06 schreef qonmann het volgende:
Hoe heet ze ..Purdey ?
..en met paraplu..John Steed zou trots zijn
quote:
quote:
'Raad je Plaatje' heet deze topicreeks. Dus wij zoeken altijd de naam van de persoon die op het plaatje staatquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
en dat zou een vraag zijn voor dummies????
Dan kan ik met een gerust hart er vandoor gaanquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Het wachten is weer eens op wyccie
quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
'Raad je Plaatje' heet deze topicreeks. Dus wij zoeken altijd de naam van de persoon die op het plaatje staat
Geen probleem. qonmann was gewoon aan het vissenquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
dacht dat wreekster al genoeg was aangezien het voor dummies was....
Neehee.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:21 schreef wyccie het volgende:
Moet ik het weer doen? Maar dit is ver voor mijn tijd.![]()
Emma Peel?
Was maar goed dat die staking niet begon toen jij op cursus was. Dan had je pas nu naar huis gekund.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:21 schreef tong80 het volgende:
Was leuk na een maand kon ik weer na de busstakingen.
Ben met een computer cursus bezig.quote:
Herman? Den Blijker?quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:52 schreef tong80 het volgende:
Net in huis gehaald voor later vanavond :
Verse lintpasta van spinazie met kip in pesto-roomsaus en pijnboompitten
Gewoon magnetronquote:
Ja,broodje doner x2quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zijn zo lekker vrolijk als ze winnen
Wonen er zoveel Duitsers ?quote:
Ter hoogte van moviemax?(nr 190)quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gister gegeten, Eerste Oosterparkstraat, heerlijke kipdöner.
Gigantisch,ze noemen het niet voor niets Zweisp !quote:
Nee, Sinbad. Zit iets eerder aan de oneven kant. (daar zitten er inmiddels 3, daarvan de middelste en grootste)quote:
Oké,'ll give it a try,die shoarma tent,pyramide op het beukenplein is ook niet verkeerd!quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, Sinbad. Zit iets eerder aan de oneven kant. (daar zitten er inmiddels 3, daarvan de middelste en grootste)
Die is inderdaad behoorlijk goed.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:25 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Oké,'ll give it a try,die shoarma tent,pyramide op het beukenplein is ook niet verkeerd!
Okay Scrut,laten we hopen op Turkiye,fijne wedstrijd,spreek je laterquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die is inderdaad behoorlijk goed.
Waarom ben jij beroerd?quote:
Ik was te beroerd het nieuwe topic te openen.quote:
Ow.. was het weer zoverquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was te beroerd het nieuwe topic te openen.
Ik vroeg nog netjes wie wel
quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:57 schreef wyccie het volgende:
Of ik slaap of niet maakt toch niks uit. Rustig is gewoon fijn.
Oh?quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:14 schreef wyccie het volgende:
Nee, jij.
Dat hondje was toch een 'Ik ga slapen'-plaatje?
Het was een geintjequote:Op woensdag 25 juni 2008 21:56 schreef tong80 het volgende:
Ik was te beroerd het nieuwe topic te openen.
Ik vroeg nog netjes wie wel
quote:
Heb je die akelige kop van 'm dan wel goed gezien?quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:41 schreef tong80 het volgende:
Trusten WA Lekker dromen over Schweinsteiger
Ik heb een brief aan de UEFA gestuurd met mijn mening over dat de trainer ook uit hetzelfde land hoort te komen. Ik heb nog niks terug gehoord maar misschien speelt Nederland morgen alsnog tegen de Spanjaarden,quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
Van de week was Hiddink nog een landverrader op FOK!, nu gaat "onze Guus" van de Duitsers winnen
Straks ga je me nog vertellen dat Polen óók in de finale zit!quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb een brief aan de UEFA gestuurd met mijn mening over dat de trainer ook uit hetzelfde land hoort te komen. Ik heb nog niks terug gehoord maar misschien speelt Nederland morgen alsnog tegen de Spanjaarden,
Dat zou niet logisch zijnquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Straks ga je me nog vertellen dat Polen óók in de finale zit!
Neehee, juist nietquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:00 schreef Wickedangel het volgende:
En Portugal! Scolari is een Braziliaan! Het wordt nog druk in de finale!!!!!!!!!!!!!!!
Oh jahahaha, da's waar ook. Nou, dan alle landen die door Portugal zijn uitgeschakeldquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Neehee, juist nietLanden met een trainer uit een ander land worden juist gediskwalificeeheerd.
Dan niet dus.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:40 schreef wyccie het volgende:
Als jouw vader ruim 85 is, misschien wel.
Zo houden we het tempo er lekker inquote:Op donderdag 26 juni 2008 02:10 schreef wyccie het volgende:
Oh, nee. Dat is een rebus, voor jouw meneer. Was alweer vergeten dat ik Rem Koolhaas moest roepen.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:48 schreef pyl het volgende:
... dat is toch meer iemand voor de buren (net als Wagner trouwens).
Bij jullie waren er 30 hints nodig om Nederlands bekendste wijnschrijver te raden...quote:
Dat klinkt goed, ik laat je natuurlijk weten hoe ik het ervaren heb...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb het al heel vaak gehoord maar krijg van sommige stukjes nog steeds kippenvel.
Het gaat wel los in Amsterdam of niet? Gisteren ook al een grote brand. Wij komen 2 juli naar Amsterdam, dan maar geen brandjes....quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Sensatie in de Ruyschstraat, brand aan de overkant van de straat.
Jeetje wat een sloaperds op zn mooi Twents Is de brand al geblust?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit was een brandje van niks maar de brandweer heeft er een fijne puinzooi van gemaakt. Gaat zo'n mannetje omhoog met zo'n ladderwagen, begint met een koevoet op een raam te beuken en probeert dat raam open te breken. En passant slaat-ie ook nog maar even een flinke ster in het raam daarnaast. Het raam wordt vervolgens open gedaan door z'n collega die de voordeur kennelijk al opengebroken heeft.
Denk het wel. Terwijl de eerste brandweerwagen al vertrekt komt er nog een andere met zwaalicht en sirene aangescheurd.quote:
Mooi op tijd dan!!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Denk het wel. Terwijl de eerste brandweerwagen al vertrekt komt er nog een andere met zwaalicht en sirene aangescheurd.![]()
Ik moet er vandoor naar het postkantoor
Jullie gaan dus toch naar R.E.M.?quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zet over 80 jaar wel een filmpje op YouTube
Inderdaad, ze sleepten net de lichtbakken weg toen ik voorbij fietste.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo, de wietplantage aan de overkant wordt nu leeggehaald nadat er eerst allerlei auto's weggesleept zijn. Dure grap voor de plantagehouder,
Flinke plantage, héél veel, nog kleine plantjes. Stuk of 200.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:31 schreef Gellius het volgende:
Inderdaad, ze sleepten net de lichtbakken weg toen ik voorbij fietste.
Gelukkig, anders had ik wel erg lang op jullie moeten wachten.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ow nee 1 juli... het voelt als 2 juli...
Vast zo'n aso die niet eens even mee wil helpen de straatbloembakken te onderhouden maar wèl thuis een hele wietnegorij uitbaat. Tsk.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Flinke plantage, héél veel, nog kleine plantjes. Stuk of 200.
Precies dat was mijn vraag een half uur gelden in het algeme kennis kwis topicquote:
Die roze voor een kwartje ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:05 schreef fotoloog het volgende:
Lang geleden idd, net als de limlolly's van Jamin
Ja, die waren echt superlekkerquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:05 schreef fotoloog het volgende:
Lang geleden idd, net als de limlolly's van Jamin
Jahaa zo lekker,denk er met weemoed aan terug....quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die roze voor een kwartje ?
Mijn god die waren zo lekker
ja, duidelijk zichtbaar nuquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:42 schreef wyccie het volgende:
Beter nu?
Ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Je bedoelt de gespierde buik van Madonna?
In Warner Bros Movieworld staan ze hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Cannabis in de straatbloembakken. Goed idee, Gellius
Phantasialandquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
In Warner Bros Movieworld staan ze hoorik heb ze daar gezien. Of was het nou Phantasialand...
Nee, daar is ze dan ook niet echt bekend van.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die mevrouw heeft niet veel verstand van computers, zo te zien.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:04 schreef wyccie het volgende:
Heather Nova?
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:22 schreef peaceman het volgende:
Dammer?
je hebt 'm beledigd..als ie Nederlands zou begrijpen en als hij op fok zou komenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:28 schreef peaceman het volgende:
Niet?
Je ziet toch schaakstukken staan? Dus een schaker.... en daar heb ik helemaal geen verstand van en dat wil ik graag zo houden. Zowel van de schaker als het spel zelfquote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:22 schreef peaceman het volgende:
Dammer?
Ow in dat geval maakt het toch niet uit dat ik hem beledigd heb; hij heeft het immers niet eens door.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:31 schreef qonmann het volgende:
[..]
je hebt 'm beledigd..als ie Nederlands zou begrijpen en als hij op fok zou komen
't is een echte schaker ..uit Bulgarijequote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:37 schreef tong80 het volgende:
Thomas van Luijn kwam even niet op zijn naam
Da's toch voorhet eerst dat ik iemand over het schaakspel als een bedreiging heb horen spreken.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
.... en daar heb ik helemaal geen verstand van en dat wil ik graag zo houden. Zowel van de schaker als het spel zelf
Het is maar hoe je het wil opvatten natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:55 schreef Gellius het volgende:
[..]
Da's toch voorhet eerst dat ik iemand over het schaakspel als een bedreiging heb horen spreken.
Nu ja, ergens geen verstand van hebben is één, maar iedere mogelijke ervan kennis a priori afwijzen, da's niet niks. Dat gaat de huis-, tuin- en keukendesinteresse voorbij.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het wil opvatten natuurlijk.
OK, een wereldkampioenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:15 schreef peaceman het volgende:
Ik ben niet zo thuis in de 'bijna-wereldkampioenen'...
Zo gaat dat hier in de provincie.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:23 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nu ja, ergens geen verstand van hebben is één, maar iedere mogelijke ervan kennis a priori afwijzen, da's niet niks. Dat gaat de huis-, tuin- en keukendesinteresse voorbij.
Nou iedere mogelijk kennis is een groot woord, heb het ooit weleens proberen te snappen en te doen, maar ik vind het gewoon 3x niets en wijs het nu dan ook a priori af. Tja een goede onder het motto: iedere gek zn gebrek.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:23 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nu ja, ergens geen verstand van hebben is één, maar iedere mogelijke ervan kennis a priori afwijzen, da's niet niks. Dat gaat de huis-, tuin- en keukendesinteresse voorbij.
Zelfs uit de kraanquote:
Waarom moest ik dan vanochtend met het emmertje naar de waterpomp?quote:
2 emmertjes toch ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom moest ik dan vanochtend met het emmertje naar de waterpomp?
Wij kunnen maar 1 emmertje betalen...quote:
Dat is voor het sentiment .....quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom moest ik dan vanochtend met het emmertje naar de waterpomp?
Tijd om de klassieker aan te passen aan deze barre tijden:quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wij kunnen maar 1 emmertje betalen...
Meer van muziek toch ?quote:
quote:
Helaas is mijn bier opquote:
En dus wil je TV niet op BBC 2quote:
neen geen van beide.quote:
Jawel dat is de regerend wereldkampioen dammen.quote:
ff nageslagen:quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:18 schreef tong80 het volgende:
Shitzov is hardrocker en heeft als Rus Nederlands gestudert om de boeken van Ton Sijbrands te kunnen lezen
Yep,quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:24 schreef dartfanaat het volgende:
Schaker > Topalov
Blind, dat is het meest apartequote:
Je had er ook een (ook een Rus) die elke zaterdag de Volkskrant kocht omdat Sijbrands daar zaterdags een damrubriek had, misschien wan het Tsjizjov wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:18 schreef tong80 het volgende:
Shitzov is hardrocker en heeft als Rus Nederlands gestudert om de boeken van Ton Sijbrands te kunnen lezen
Lijkt me dezelfde i\ddquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:35 schreef qonmann het volgende:
[..]
Je had er ook een (ook een Rus) die elke zaterdag de Volkskrant kocht omdat Sijbrands daar zaterdags een damrubriek had, misschien wan het Tsjizjov wel.
Een christen politica ?quote:
Ja, vond het wel een mooie, statige foto, nu de naam nogquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, dat is... dat is... de minister of staatssecretaris van Verkeer, hoe heet ze.
Bijna...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
Marjolein, Marjorie, iets met Mar.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
Melanie.
Privatisering/uitbreiding ofzo ?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:48 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, zo gauw even nietIk herinner me haar omdat ze een tijd geleden verstandige dingen zei over Schiphol.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:51 schreef Wickedangel het volgende:
Wacht even, ik herinner me nu Schultz.
http://www.tinypic.com/quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:52 schreef dartfanaat het volgende:
Was even aan het kijken voor iets, maar moet me opnieuw aanmelden bij photobucket. Sorry.
Uit Wiki:quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:52 schreef Wickedangel het volgende:
Heeft ze een dubbele achternaam of is ze zo'n doos die de naam van haar man er ook bij zet?
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:55 schreef qonmann het volgende:
Melanie Henriëtte (Melanie) Schultz van Haegen-Maas Geesteranus
..hoe spelt u dat ?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zet dát maar eens op je creditcard!
Weet niet meer waar dat toen over ging, van Schiphol. Ik ben gezegend met een slecht geheugen.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:29 schreef wyccie het volgende:
Nu nog even bedenken wat de naam van die flapdrol is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |