quote:
Wat is haar echte naam?quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:06 schreef qonmann het volgende:
Hoe heet ze ..Purdey ?
..en met paraplu..John Steed zou trots zijn
quote:
quote:
'Raad je Plaatje' heet deze topicreeks. Dus wij zoeken altijd de naam van de persoon die op het plaatje staatquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:10 schreef Kali-Mist1 het volgende:
en dat zou een vraag zijn voor dummies????
Dan kan ik met een gerust hart er vandoor gaanquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Het wachten is weer eens op wyccie
quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
'Raad je Plaatje' heet deze topicreeks. Dus wij zoeken altijd de naam van de persoon die op het plaatje staat
Geen probleem. qonmann was gewoon aan het vissenquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
dacht dat wreekster al genoeg was aangezien het voor dummies was....
Neehee.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:21 schreef wyccie het volgende:
Moet ik het weer doen? Maar dit is ver voor mijn tijd.![]()
Emma Peel?
Was maar goed dat die staking niet begon toen jij op cursus was. Dan had je pas nu naar huis gekund.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:21 schreef tong80 het volgende:
Was leuk na een maand kon ik weer na de busstakingen.
Ben met een computer cursus bezig.quote:
Herman? Den Blijker?quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:52 schreef tong80 het volgende:
Net in huis gehaald voor later vanavond :
Verse lintpasta van spinazie met kip in pesto-roomsaus en pijnboompitten
Gewoon magnetronquote:
Ja,broodje doner x2quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die zijn zo lekker vrolijk als ze winnen
Wonen er zoveel Duitsers ?quote:
Ter hoogte van moviemax?(nr 190)quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gister gegeten, Eerste Oosterparkstraat, heerlijke kipdöner.
Gigantisch,ze noemen het niet voor niets Zweisp !quote:
Nee, Sinbad. Zit iets eerder aan de oneven kant. (daar zitten er inmiddels 3, daarvan de middelste en grootste)quote:
Oké,'ll give it a try,die shoarma tent,pyramide op het beukenplein is ook niet verkeerd!quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, Sinbad. Zit iets eerder aan de oneven kant. (daar zitten er inmiddels 3, daarvan de middelste en grootste)
Die is inderdaad behoorlijk goed.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:25 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Oké,'ll give it a try,die shoarma tent,pyramide op het beukenplein is ook niet verkeerd!
Okay Scrut,laten we hopen op Turkiye,fijne wedstrijd,spreek je laterquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die is inderdaad behoorlijk goed.
Waarom ben jij beroerd?quote:
Ik was te beroerd het nieuwe topic te openen.quote:
Ow.. was het weer zoverquote:Op woensdag 25 juni 2008 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was te beroerd het nieuwe topic te openen.
Ik vroeg nog netjes wie wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |