1Cquote:
Hoewel het in de knel komt met het centrale Wat doet je amateurclubje seizoen huppeldepup topic, vind ik het best aardig hier met Tong bijvoorbeeld onze competitie te volgen...quote:
Volgend jaar Seolto erbijquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
1C
Achilles Veen (vorig jaar bijna gepromoveerd, willen graag omhoog en zullen vermoedelijk bovenin mee blijven doen)
GPC Vlissingen (geen concurrent volgens Sand)
Kloetinge (weet niet wat die nu exact voor verloop hebben, anders als mededegradant wellicht ook titelkandidaat)
LRC Leerdam (lijkt me de topfavoriet)
Nieuw-Lekkerland (gaan voor een periode en laten het altijd lopen in de nacompetitie, promoveren liever niet)
Nivo Sparta
Rijsoord (zie Nieuw-Lekkerland)
Roda Boys / Bommelerwaard (willen ook bovenin spelen altijd, al zijn ze wel wat kwijt geloof ik)
Terneuzense Boys (lijkt me meer degradatiekandidaat)
VVGZ (onvoorspelbaar, vorig jaar slecht, dus wellicht dit jaar weer goed, gaat altijd wisselend daar)
Wilhelmina '26 (nipt gehandhaafd, dus degradatiekandidaat vermoedelijk)
Zaamslag (knap gepromoveerd ten koste van De Zwerver, al was dat niet verdiend, zullen het wel lastig krijgen)
Sandman zal wellicht meer over de Zeeuwen kunnen vertellen.
Hopelijk komen wij voor de districtsbeker bij Nivo.Oefenen in Alblasserdam altijd leuk, sterke ploeg hebben die.
Nog tegen gespeld.quote:
Hmm, zie inderdaad dat ze wel wat kwijt zijn ja. Erwin Verbruggen naar Achilles Veen, aderlating. Verder Mark Santegoeds naar jullie, Fop Gouman komt in ons tweede elftal spelen en Pascal Ippel naar Kozakken Boys. Vier dragende krachten weg dus. Frans van der Steenhoven blijft nog wel.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:17 schreef tong80 het volgende:
Ben benieuwd wat Roda boys kan brengen. Hun hoofdsponsor is gestopt en alle goeie spelers zijn vertrokken.
De suikerfabriek is dicht ondertussen, maar hij staat er nog wel ja. Het sportterrein is ook al verplaatst in de loop der jaren. Afhankelijk van welke kant je af komt, kan het zijn dat je er langs rijdt.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nog tegen gespeld.
Was dat bij de suikerfabriek ?
Zo ben ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:48 schreef Beschouw het volgende:
In ieder geval geweldige TT. In Zaltbommel wonen optimistische mensen
Bert Goefelquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja, kan de namen noemen, maar die zeggen jullie toch niets.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:29 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat bedoel ik. Dan kan ik hier nu wel de vertrokken GPC'ers vertellen, maar daar heb je volgend seizoen toch niets meer aan.
Niks tegen jullie D3 he! Vorig jaar twee keer leuke wedstrijden tegen gespeeldquote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:33 schreef tong80 het volgende:
Nee helaas stond wel in het Brabants Dagblad.
Helaas op onze kut-site staat niks.
Daar staan meer berichten over de D-3 dan over het eerste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |