Bill Haverchuckquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:55 schreef Malahide het volgende:
Ik heb ooit ,toen ik in 6 atheneum zat, met een aantal medeleerlingen meegedaan aan het radiospelletje Hersengymnastiek. Wat waren we blij dat we de kakkertjes van het Stedelijk Gymnasium versloegen met één punt. Mede door mij, omdat ik een musicalvraag wist en de gymnasiastjes niet. Toen ben ik nog live op de radio gecomplimenteerd door presentator Hans Schiffers (die als gay zijnde een musicalkenner wel kon waarderen natuurlijk). My five minutes of fame...
Cool! Wilde ik ook altijd. We hebben ook geprobeerd met een kunstwerk in Stuif-es-in te komen, maar ik geloof dat we niet creatief genoeg waren.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:28 schreef laffer het volgende:
ik heb in 1977 met mijn school meegedaan aan KRO`s klassenwerk
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:20 schreef Plots het volgende:
Mijn naam stond in de krant toen ik zwemdiploam had gehaald.
Met Martin en Ria?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Cool! Wilde ik ook altijd. We hebben ook geprobeerd met een kunstwerk in Stuif-es-in te komen, maar ik geloof dat we niet creatief genoeg waren.
Wat moest je doen dan? Wat een programma was dat zegquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:30 schreef LadyS het volgende:
En ik ben in "Over de rooie" geweest
Meep meep wrrrrrroemmmmmmmmmmquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:17 schreef Cylvia het volgende:
Ik heb ooit bij 'Wordt vervolgd' Roadrunner nagedaan...
mag ik je handtekeningquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:35 schreef Macka66 het volgende:
Ik ben een aantal keren op tv geweest om te praten over winterdepressie; bij Tros Spreekuur, Catherine, Jos Brink en Paul de Leeuw. Bij Paul ben ik ook in een radioprogramma geweest. En ben genoemd in een column van Youp van 't Hek. Maar bekend of een flitsende media-carriere, nee![]()
ik ben wel een keer herkend als 'die van bij Paul'
KonnnnNNNN Ik Maaaar evennnn bij je sijnnnnnn. Die?quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:35 schreef Macka66 het volgende:
Ik ben een aantal keren op tv geweest om te praten over winterdepressie; bij Tros Spreekuur, Catherine, Jos Brink en Paul de Leeuw. Bij Paul ben ik ook in een radioprogramma geweest. En ben genoemd in een column van Youp van 't Hek. Maar bekend of een flitsende media-carriere, nee![]()
ik ben wel een keer herkend als 'die van bij Paul'
Stedelijk Gymnasium zuigt, iddquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:55 schreef Malahide het volgende:
Ik heb ooit, toen ik in 6 atheneum zat, met een aantal medeleerlingen meegedaan aan het radiospelletje Hersengymnastiek. Wat waren we blij dat we de kakkertjes van het Stedelijk Gymnasium versloegen met één punt. Mede door mij, omdat ik een musicalvraag wist en de gymnasiastjes niet. Toen ben ik nog live op de radio gecomplimenteerd door presentator Hans Schiffers (die als gay zijnde een musicalkenner wel kon waarderen natuurlijk). My five minutes of fame...
Welke van de 500.000?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |