Zolang je niets bestelt en zo.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:58 schreef deepart het volgende:
[..]
Nee joh, nergens voor nodigWat willen ze gaan doen dan? Jou oppakken omdat je een grapje uithaald op een chat kanaal.. Is grootspraak van die mannen omdat ze graag hebben dat het stopt, bang maken
kunnen ze me echt niks doen?quote:Cause the IP address that you have come from is in Netherlands which is being traced by the authorities at the moment..
om er compleet zeker van te zijn, kan je beter natuurlijk ophouden.quote:
Kreeg ik ook de hele tijd, zowel met een Nederlands als een Belgisch IP-adres. Als ik inlog op de VPS van een vriend, die gehost is in Engeland, lukt het wel.quote:Op donderdag 26 juni 2008 17:09 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik krijg object moved
Zonder hide IP krijg ik dat red linus oid, nu had ik een ander hide IP dinges krijg ik ditquote:Op donderdag 26 juni 2008 17:15 schreef James1988 het volgende:
[..]
Kreeg ik ook de hele tijd, zowel met een Nederlands als een Belgisch IP-adres. Als ik inlog op de VPS van een vriend, die gehost is in Engeland, lukt het wel.
Zal dus wel een IP-ban zijn, denk ik.
Flauw...quote:17:16:30 System
Josephine has joined this session!
17:16:30 System
Connected with Josephine
17:16:30 Josephine
Welcome to Live Help! How can I assist you today?
17:16:37 Dave
hello Josephine
17:16:39 Dave
how are you?
17:16:50 Josephine
hi
17:16:54 Josephine
im good Dave
17:17:01 Dave
good to hear
17:17:05 Dave
i'm having a problem
17:17:30 Josephine
let me assist
17:17:53 Dave
when i click the thingie, another thingie opens and something starts spinning but after a while nothing happens
17:19:10 Josephine
I’m sorry i.m not that familiar with this information. Please consult your local mechanic.
17:19:28 Dave
you know, the thingie that starts everything
17:20:26 Josephine
sorry no
17:20:31 Josephine
thanks for visiting
17:20:55 Dave
but this is Live Help?
17:21:05 Dave
i thought you could help me with my hotmail
17:24:57 Dave
i need live help here
* James1988 tickles himself.quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:53 schreef CYBERCRIME het volgende:
HI EVERYONE. YOU PPL ARE TALKING ABOUT IP CHANGING AND EVERYTHING, I GUESS THE PROOF FROM ALL THE SITE WE HAVE BEEN GETTING ARE TRUE.. THERE'S NOTHING TO PROVE AS WE HAVE TRACED. NOW EVERYONE BE READY TO EAT THE SAME SHIT WHAT YOU WERE DOING TO THE SUPPORT PEOPLE. WHO WANTS TO CHANGE IP AND THEN CHAT AGAIN DO TRY CAUSE THE NEXT MOMENT YOU PPL WILL DEFINITELY BE TREATED VERY WELL BY DUTCH AUTHORITIES. THIS WARNING IS EPECIALLY TO " deepart "
AGAIN A TRANSLATED VERSION OF YOUR SHIT:
Hey iedereen. PPL u praten over IP veranderen en alles, ik denk het bewijs van al de site die we hebben om zijn ware .. Er is niets aan te tonen zoals wij hebben getraceerd. Nu iedereen klaar om te eten dezelfde shit wat je aan het doen was aan de ondersteuning van mensen. Die wil veranderen IP en dan chat weer doen proberen veroorzaken de komende moment dat je PPL zal zeker heel goed worden behandeld door de Nederlandse autoriteiten. Deze waarschuwing EPECIALLY IS OP "deepart"
Als je iets te klagen hebt ga je maar naar KLBquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:53 schreef CYBERCRIME het volgende:
HI EVERYONE. YOU PPL ARE TALKING ABOUT IP CHANGING AND EVERYTHING, I GUESS THE PROOF FROM ALL THE SITE WE HAVE BEEN GETTING ARE TRUE.. THERE'S NOTHING TO PROVE AS WE HAVE TRACED. NOW EVERYONE BE READY TO EAT THE SAME SHIT WHAT YOU WERE DOING TO THE SUPPORT PEOPLE. WHO WANTS TO CHANGE IP AND THEN CHAT AGAIN DO TRY CAUSE THE NEXT MOMENT YOU PPL WILL DEFINITELY BE TREATED VERY WELL BY DUTCH AUTHORITIES. THIS WARNING IS EPECIALLY TO " deepart "
Hey iedereen. PPL u praten over IP veranderen en alles, ik denk het bewijs van al de site die we hebben om zijn ware .. Er is niets aan te tonen zoals wij hebben getraceerd. Nu iedereen klaar om te eten dezelfde shit wat je aan het doen was aan de ondersteuning van mensen. Die wil veranderen IP en dan chat weer doen proberen veroorzaken de komende moment dat je PPL zal zeker heel goed worden behandeld door de Nederlandse autoriteiten. Deze waarschuwing EPECIALLY IS OP "deepart"
Come and get me.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:01 schreef CYBERCRIME het volgende:
YOU WILL SOON BE IMPRESSED AND LETS SEE WHO"S GONNA BE AFTER YOU PPL KNOW WHOM REALLY YOU ARE PLAYING WITH?
Translated:quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:03 schreef CYBERCRIME het volgende:
YOU PLL BETTER NOTE WHAT YOU SEE DOWN
Je IP-adres is XXX.XXX.XXX Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
Yes.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:04 schreef CYBERCRIME het volgende:
GREAT!!!!!
OH NOES!quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:53 schreef CYBERCRIME het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |