quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:25 schreef -skippybal- het volgende:
Mensen die hun duim opsteken als er een fototoestel op ze staat gericht.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:50 schreef boem-dikkie het volgende:
TS zou waarschijnlijk al huilen wanneer ie in zijn vliegtuigstoeltje zit.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:56 schreef Mof het volgende:
Haha, dat doet me denken aan die keer dat ik per ongeluk appelsap inschonk in plaats van sinasappelsap!
Zet er één knakker met twee pistolen uit de Zeventiende eeuw tegenover en...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:35 schreef xFriendx het volgende:
Ze gingen 5 dagen oefenen om de vechtkunst van Kali te leren (slaan met stokkies en messen ofzow). Al met al niet echt spectaculair ofzow.
JA HAHA DAAR GAAT HET TOCH NIET OM!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:50 schreef Mof het volgende:
[..]
Zet er één knakker met twee pistolen uit de Zeventiende eeuw tegenover en...
Doe ik ook altijd!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:25 schreef -skippybal- het volgende:
Mensen die hun duim opsteken als er een fototoestel op ze staat gericht.
Het gaat niet om de aflevering maar om de vechtstijl en daarbij is Krav maga wel een van de smerigste die er bij zit, vooral omdat die gast zegt dat hij niet gewent is dat een move begint met een trap in iemands zijn ballenquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:43 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat was ook echt een scheitaflevering...
Ja klopt de vechtkunst is heel cool, maar dit programma is echt zo ernstig.quote:Op donderdag 26 juni 2008 00:33 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Het gaat niet om de aflevering maar om de vechtstijl en daarbij is Krav maga wel een van de smerigste die er bij zit, vooral omdat die gast zegt dat hij niet gewent is dat een move begint met een trap in iemands zijn ballen
Toch knap aangezien je hersens geen spieren zijnquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:24 schreef Laertes het volgende:
Die ene rare met dat dunne haar zei net: "You have to use every single muscle in your body. Including the brain."
raap me opquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:56 schreef Mof het volgende:
Haha, dat doet me denken aan die keer dat ik per ongeluk appelsap inschonk in plaats van sinasappelsap!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |