Ja, daar hoop ik op. Dat het gewoon goed moet opdrogen en dan verdwenen is. Maar goed, dat duurt natuurlijk ff (ALS het dan ook daadwerkelijk verdwenen is). Dus misschien kan ik in de tussentijd wel iets doen ofzo.. een bepaald schoonmaakmiddel oid..quote:
hoe kan het dan dat die van mij er nog bijstaatquote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:21 schreef Vonkenboer het volgende:
Enkele nutteloze reacties verwijderd, wie leuk denkt te zijn of katten verschrikkelijke dieren vind --> gewoon uit dit topic blijven
idd, maar als dat niet werkt zit er toch niets anders op dan de hele tafel te schuren en opnieuw te lakkenquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:59 schreef Martijn_77 het volgende:
Heb je al donkerdere meubelwas geprobeerd?
Het is dan ook een oude tafel uit de jaren 50/60quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:10 schreef houtmannetje het volgende:
ziet er uit als een met celuloselak afgewerkte tafel
celuloselak+vocht= plek= schuren en opnieuw lakken en dan beter niet met celuloselak
dat ze die rotzooi nog gebruiken?!!!!!??? ze gaan gewoon niet voor kwaliteit
tis lekker goedkoop tis daarom
OMG wat een tipquote:Op zaterdag 28 juni 2008 20:00 schreef Aoraki het volgende:
Ik heb een zelfde soort probleem gehad met onze kat, alleen dan op de houten vloer. De vlek die je laat zien is heel herkenbaar... Ik heb al vanalles geprobeerd, maar echt helemaal weg krijg ik ze niet. Ik heb wel iets wat redelijk werkt, maar dat is ook echt bedoeld voor vloeren, maar misschien kan je het als laatste redmiddel gebruiken.
Het is van HG en heet "colour renovator"
Anders blijft er niet veel over dan alles afschuren
Succes...
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:45 schreef dgbw het volgende:
Voor de zekerheid zou je even extra kunnen 'poetsen' met een (uitgeknepen) KAT met warm water..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |