Kenteken zal ik nog even navragen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:50 schreef Zwansy het volgende:
Sinds wanneer moet je krukaslagers inrijden?:p
En zit er een kenteken op?
Ik geloof (op de kappen na) dat ie nu rijdt, maar hij staat al een jaar stil. Daarvoor startte hij gewoon nog.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:37 schreef Yea het volgende:
Wat moet er precies allemaal gebeuren voordat ie rijd ?
Ook genoteerd!quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:45 schreef SpookY22 het volgende:
Kenteken is dus aanwezig dus hij is geschouwd en alnice ik bied 150 euro
Hij blijft staan totdat de prijs is gehaald of wat is het idee van jou of je broertje? En belangrijk op welke termijn kan hij gehaald worden.quote:
Nee hoor, goed bod en hij is wegquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:38 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
Hij blijft staan totdat de prijs is gehaald of wat is het idee van jou of je broertje? En belangrijk op welke termijn kan hij gehaald worden.
Dit zijn de enige foto's die ik heb. Zal mijn broertje eens vragen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:15 schreef Zwansy het volgende:
Heb je misschien wat meer foto's van de kappen?
Zijn ze flink beschadigd?
Nope, 250 is t minimum. Evt. wil ik nog denken over 200quote:Op zaterdag 12 juli 2008 13:02 schreef liiszle het volgende:
mn broertje wil een bod doen van 150 en dan komt ie hem gelijk ophalen
sorry, ik stond onder de douch en heb het niet gelezen. ik zal je even het nummer van mijn broertje geven... hij is de geihtresserdequote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:31 schreef ChickenSpikey het volgende:
[..]
gaat t nog lukken voor 3 uur?PM me je nummer maar
Dus omdat er snelle onderdelen onder zitten kan hij er meer voor krijgen volgens jou ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:58 schreef DjimmyR het volgende:
Ik zie er op de foto's geen kenteken bij zitten, even een tip voor de verkoop:
Als er een kenteken opzit, kan je voor alleen het frame met kenteken al ¤250 vangen, laat staan voor de snelle onderdelen.
vandaar dat ie hem aan mijn broertje verkooptquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:39 schreef Crytique het volgende:
Scooter rijden is voor jonge patsertjes die stoer proberen te doen.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:57 schreef liiszle het volgende:
[..]
vandaar dat ie hem aan mijn broertje verkoopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |