Moet bij mij ook hoor, werk heel de vakantiequote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:46 schreef Californium het volgende:
Optijd meldenen maandag heb ik assesment
En ik zou wat gaan doen vandaagquote:
Cue en ik zijn er dan alquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:48 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb waarschijnlijk wel tijd om 14:00 te komen maar in mijn eentje is ook niet alles...
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:48 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb waarschijnlijk wel tijd om 14:00 te komen maar in mijn eentje is ook niet alles...
Count me in then. Tenzij het een date betreft. Die wil ik niet bedervenquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:49 schreef G.Fawkes het volgende:
Count me in then. Tenzij het een date betreft. Die wil ik niet bederven
En Marloes beslist op de dag zelfquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:49 schreef Cuegirllie het volgende:
We moeten Dean ook nog steeds polsen.. die was steeds een 'misschien'
Trioquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:49 schreef G.Fawkes het volgende:
Count me in then. Tenzij het een date betreft. Die wil ik niet bederven
Dat dus en herkansingen...maar ik kan gewoon vrij vragen als ik het 4 a 5 weken van tevoren weetquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet bij mij ook hoor, werk heel de vakantie
quote:
quote:
Preciesquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:50 schreef Californium het volgende:
maar ik kan gewoon vrij vragen als ik het 4 a 5 weken van tevoren weet
Tis maar een date hoorquote:
En dan ben je weer weg?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:52 schreef Californium het volgende:
Nog tien minuten en dan in het IO open en dan kan ik daarna eindelijk naar huis
Denk het welquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:53 schreef Piles het volgende:
[..]
En dan ben je weer weg?
Of ga je dan de hele dag achter nieuwe bureau zitten?
quote:
Misschien is ie wel moequote:
quote:
Of hij vind het saaiquote:
DEANquote:
Naar mij?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:54 schreef Californium het volgende:
Maar eerst even 4 sms-jes versturen als ik thuis ben
quote:
Als je mij je telefoon nummer geeft krijg jij er ook wel 1quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Of hij vind het saai
[..]
DEAN
[..]
Naar mij?![]()
Same here Pilesquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:57 schreef Californium het volgende:
[..]
Als je mij je telefoon nummer geeft krijg jij er ook wel 1![]()
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:57 schreef Californium het volgende:
Als je mij je telefoon nummer geeft krijg jij er ook wel 1![]()
Wil jij ook een smsje?quote:
quote:
Niet zo verlegen johquote:
Ik hou van smsjes....Maar weet me foon nummer niet uit me hoofdquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:00 schreef Californium het volgende:
Ik hou van smsjes....Maar weet me foon nummer niet uit me hoofd![]()
![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Niet zo verlegen johGewoon ef'fe pmén..
Nicequote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:59 schreef Yesse het volgende:
Wooohoooo ik heb al gewerkt dus heb ik nu tijd om niks te doen
Cuequote:
Hij staat ook in me telefoon....Maar die ligt nu nog op mijn bed waar ik hem vanmorgen achter heb gelatenquote:
Ik ken jouw welquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben niet zo van het smsen, en ik ken je verder niet eens enzo
Je leert haar miss wel kennen door te gaan smsenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:01 schreef Piles het volgende:
Ben niet zo van het smsen, en ik ken je verder niet eens enzo
Much to learn he still hasquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Cue
Alles wel?
En vragen er twee meiden zijn nummer, geeftie em niet
Maar je bent toch zometeen thuis?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:01 schreef Californium het volgende:
Hij staat ook in me telefoon....Maar die ligt nu nog op mijn bed waar ik hem vanmorgen achter heb gelaten![]()
![]()
Dat is tot nu toe bekend jaquote:
jah..maar eerst naar het IOquote:
We gaan niet lullig lopen doen hèquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:01 schreef The_Dean het volgende:
En vragen er twee meiden zijn nummer, geeftie em niet
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:02 schreef G.Fawkes het volgende:
Dus, Cue, Piles en ik zijn er om 2 uur?
Zou kunnenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:02 schreef Cuegirllie het volgende:
Je leert haar miss wel kennen door te gaan smsen
Hebben jullie al telefoon in Zeeland?quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik mn nummer niet geef
Join the clubquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:08 schreef G-NiLES het volgende:
meen je dat nou, een topic voor mensen die zich vervelen op stages?
dan sluit ik me aan.
Welkom !quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:08 schreef G-NiLES het volgende:
dan sluit ik me aan.
Leuk he!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:08 schreef G-NiLES het volgende:
dan sluit ik me aan.
Jij kwam toch ook gewoon om 14.00 uur vrijdag?quote:
Je kent mij nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:10 schreef mash_ het volgende:
ja eigenschuld beetje wel2 meisjes vragen je nummer
en je doet er niks mee :p
Ja, ik denk iets later..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij kwam toch ook gewoon om 14.00 uur vrijdag?
Okquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:11 schreef Milou__ het volgende:
Ja, ik denk iets later..
Moet tot 12u op stage aanwezig zijn. ff snel naar huis.. hoop ik de trein van kwart voor 1 te pakken.. maar ik moet nog even kijken hoelang het reizen is
Waar staat jouw ondertitel eigenlijk voor?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja, ik denk iets later..
Moet tot 12u op stage aanwezig zijn. ff snel naar huis.. hoop ik de trein van kwart voor 1 te pakken.. maar ik moet nog even kijken hoelang het reizen is
PMen heeft meer effectquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:12 schreef nicomart het volgende:
oeh oeh oeh!!!
* nicomart vinger opsteekt!!
ik zit bij een energie bedrijf, afdeling ICT.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Leuk he!![]()
welkom!!En vertel eens, wat doe jij allemaal niet zoal? Wat zou je moeten doen?
Is al een keer gevraagd, heel veel topics terugquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waar staat jouw ondertitel eigenlijk voor?
Nee hoor.. dit werkt ookquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:14 schreef Piles het volgende:
[..]
PMen heeft meer effect
Maar hoelaat ben jij er vrijdag?
werken.. sukkelquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:17 schreef ReMcOrE het volgende:
sorry dat jullie mij weinig zien posten, ik ben aan het werk
gewoon nieuwe betekenis zoekenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Is al een keer gevraagd, heel veel topics terug![]()
Maar dat is een soort oude vriendengroepMaar dat kan er wel uit eigelijk, maar kben te laks om het aan te passen
![]()
Zal vast wel, maar ik lees niet allesquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Is al een keer gevraagd, heel veel topics terug![]()
Maar dat is een soort oude vriendengroepMaar dat kan er wel uit eigelijk, maar kben te laks om het aan te passen
![]()
Klinkt oke, maar wat houd je stage precies in? een opdracht of meewerken?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:16 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
ik zit bij een energie bedrijf, afdeling ICT.
hbo-stage, ik studeer informatica in rotterdam.
wat ik doe: muziek luisteren, koffie drinken, roken, rondjes in het gebouw lopen
wat ik zou moeten doen: mailtjes behandelen, telefoons aannemen, rapporten make
maar over het algemeen ben ik toch wel met me werk bezig hoor
zie je dit heeft ook effectquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:14 schreef Piles het volgende:
[..]
PMen heeft meer effect
Maar hoelaat ben jij er vrijdag?
Ach ben niet anders van je gewend he .. dan dat je altijd goed je best doet/deedquote:
werk mee op een sericedesk afdeling.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Klinkt oke, maar wat houd je stage precies in? een opdracht of meewerken?
Zo erg gemistquote:
Oh behave!quote:
Dat zie ikquote:
quote:
Ahh niemand reageert op je verzoekquote:
Tuurlijk, Nico welquote:
Eentjequote:
Oh, daarom ben je zo stilquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:30 schreef Yesse het volgende:
* kijkt dumpert filmpjes. Gaat de tijd best snel van
En een halfje toch?quote:
quote:
Leuk tochquote:
Weet je gelijk waarom ik niet graag smsquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:33 schreef Cuegirllie het volgende:
en een halvje![]()
Waar ik heel blij mee ben
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:33 schreef Cuegirllie het volgende:
en een halvje![]()
Waar ik heel blij mee ben
![]()
![]()
CALI![]()
![]()
* Cuegirllie is benieuwdquote:
Alleen jammer dat ik niet graag / vaak msn....Of nouja...Ik ben altijd online maar altijd offlinequote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet je gelijk waarom ik niet graag sms
[..]
Dat ken ikquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik niet graag / vaak msn....Of nouja...Ik ben altijd online maar altijd offline
Ik was al vrolijkquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:35 schreef Cuegirllie het volgende:
DEAAN![]()
![]()
Zeker leuk PB.. wordt jij ook al vrolijk![]()
PM me maar even, ik heb volgens mij nog 80 smsjes over deze maandquote:
die msn-instelling ken ik ookquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik niet graag / vaak msn....Of nouja...Ik ben altijd online maar altijd offline
You've got pmquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:39 schreef G.Fawkes het volgende:
PM me maar even, ik heb volgens mij nog 80 smsjes over deze maand
edit: sowieso wel handig voor vrijdag. Dan weet ik waar ik moet zijn enzo...
vaak ben ik gewoon druk en als je m dan op bezet ofzo zet dan praten nog 20 mensen tegen jequote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ken ik
Maar m'n vrienden weten dat en mogen mij ook offline terroriseren
vind het altijd wel handig om te weten wie online is.. maar soms wil ik gewoon niet door bepaalde mensen aangesproken worden, en om nou telkens te gaan blocken/unblocken.. dat is ook weer zoietsquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:41 schreef Deansensitized het volgende:
Heb hem altijd online staan als ik er ben. Als hij offline staat ben ik er daadwerkelijk ook niet
een vriendin van mij neemt niet eens de moeite als ik offline sta.. ook al weet ze het! nou dan lekker nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:41 schreef Californium het volgende:
vaak ben ik gewoon druk en als je m dan op bezet ofzo zet dan praten nog 20 mensen tegen jeirritant is dat...Maar sommige mensen mogen me offline bestoken...alleen niet verwchten dat ik iets terug zeg
erg is dat he!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:42 schreef PieterBas het volgende:
Volgens mij heb ik ook nog een aantal bel/sms tegoed over van de afgelopen maanden
Ik vergeet altijd om af te meldenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:41 schreef Deansensitized het volgende:
Heb hem altijd online staan als ik er ben. Als hij offline staat ben ik er daadwerkelijk ook niet
gewoon op afwezig staan en niks zeggen werkt bij mij ook wel goedquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
vind het altijd wel handig om te weten wie online is.. maar soms wil ik gewoon niet door bepaalde mensen aangesproken worden, en om nou telkens te gaan blocken/unblocken.. dat is ook weer zoiets
ah.. goed dat ik het weetquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ken ik
Maar m'n vrienden weten dat en mogen mij ook offline terroriseren
juistquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:41 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, de enige keer sms me echt in de rondte... en een maand later... dan weer helemaal niks.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
erg is dat he!
Zonde van het geld eigenlijk gewoon
Kan ook ja.. maar dan zeuren ze nog aan je kop waarom je er niet bent..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:44 schreef mash_ het volgende:
[..]
gewoon op afwezig staan en niks zeggen werkt bij mij ook wel goeddan denken ze vanzelf dat ik er niet ben
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:45 schreef Deansensitized het volgende:
Maarja, toch bijna nooit iemand die tegen me praat, dus
Is bij mij afhankelijk van de maand en m'n levenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:46 schreef mash_ het volgende:
ik heb meestal rond de 400 a 500 smsjes verstuurd in 1 maand
Aan het werk..quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:46 schreef mash_ het volgende:
Ik heb niet eens een abonnementquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:42 schreef PieterBas het volgende:
Volgens mij heb ik ook nog een aantal bel/sms tegoed over van de afgelopen maanden
Voeg me eerst maar eens toe, mss ga ik dan ooit wel smsenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:37 schreef Californium het volgende:
Dat dus, ik gebruik die statussen zoals het hoortquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:41 schreef Deansensitized het volgende:
mijn record staat op 501quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:46 schreef mash_ het volgende:
Is zo hoor, 170 mensen in de lijst, maar als ik 3-4 keer per dag aangesproken word is het veel.quote:
Record staat iets van 100, waar van 30 op één dag... Ik was iemand kwijt op Sensation White..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:46 schreef mash_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
dat is uhm. niet zo veelquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:48 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Is zo hoor, 170 mensen in de lijst, maar als ik 3-4 keer per dag aangesproken word is het veel.
Komt die naar de meet?quote:
Ik heb geen flauw idee...quote:
achja fluctuaties zijn goed, zolang ze maar binnen je abbo blijvenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, de enige keer sms me echt in de rondte... en een maand later... dan weer helemaal niks.
Als ik het kan, kan jij het ookquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:47 schreef Piles het volgende:
Voeg me eerst maar eens toe, mss ga ik dan ooit wel smsen
[..]
Overdag valt het wel mee, maar savondsquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
oeh ben dus niet de enige die heel de dag door smst
ik heb geen idee wat me record isquote:
Same here hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:49 schreef mash_ het volgende:
[..]
dat is uhm. niet zo veelkwa mensen die je aanspreken dan
Checkquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:47 schreef Piles het volgende:
Voeg me eerst maar eens toe, mss ga ik dan ooit wel smsen
Als ik uit ga en teveel op hebquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Overdag valt het wel mee, maar savonds
Ik heb altijd een heleboel smsjes overquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
PM me maar even, ik heb volgens mij nog 80 smsjes over deze maand
En dan ook van die dingen dat als je gaat bellen, je binnen 5 minuten klaar bent maar 2 uur lang over smstquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:50 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Overdag valt het wel mee, maar savonds
Dat weet jij heul niet!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:51 schreef mash_ het volgende:
ja jij staat heel de dag offdan krijg je dat :p
Dat zeg je net zelf toch?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat weet jij heul niet!
Tegenwoordig sta ik weer vaker online.. maar dat maakt geen verschil
Dat lukt altijd wel, zelfs tijdens mijn verblijf in het buitenland bleven de kosten binnen mijn bundel.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
achja fluctuaties zijn goed, zolang ze maar binnen je abbo blijven
Terwijl mijn stageverslag nog akelig leeg isquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:53 schreef Californium het volgende:
pfff...mijn planning papier ding geval begint aardig vol te raken
Meer delegerenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:53 schreef Californium het volgende:
pfff...mijn planning papier ding geval begint aardig vol te raken
Jij komt toch wel he Pietquote:
Nee.. zei dat ik het kende en vaak offline sta.. niet altijd..quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Terwijl mijn stageverslag nog akelig leeg is
Ik heb mijn final afstudeerscriptie ingeleverdquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Terwijl mijn stageverslag nog akelig leeg is
te veel vrienden en regel dingenquote:
ok okquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee.. zei dat ik het kende en vaak offline sta.. niet altijd..En steeds minder zelfs.. want het maakt toch geen verschil
Dat dusquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:55 schreef Californium het volgende:
zit je op stage? of thuis...? of ben je op stage online? Of ben je online terwijl je verslag moet maken
In dat geval ga ik je niet storenquote:
aan je verslag dus! ik ga je niet storen dusquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:55 schreef Californium het volgende:
[..]
zit je op stage? of thuis...? of ben je op stage online? Of ben je online terwijl je verslag moet maken
quote:
Competentiesquote:
Like the old days.quote:
Fijn is dat hequote:
Vroegâhquote:
Wat HAAT ik dat woordquote:
Komt wel goed schatjequote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat HAAT ik dat woord
en wat vind ik CAPSLOCK leuk ineens![]()
Ik HAATTT dat woord ookquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat HAAT ik dat woord
en wat vind ik CAPSLOCK leuk ineens![]()
het is al goed hoorquote:
Krijg nu opeens weer zin in Roosvicéequote:
Komt doordat jij iets moet doen met compente..:rquote:
Heb je vast niet in huis?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Krijg nu opeens weer zin in Roosvicée
Het is feest tralalal, het is feest tralalaquote:
Jeeeeeeeeeeeejquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is feest tralalal, het is feest tralala
Ik las.. gescheert...quote:
Kap nou eensquote:
Moet je het vooral volledig quotenquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is feest tralalal, het is feest tralala
Je hak valt eruit?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je het vooral volledig quoten
GRR heb het dopje van m'n hak eraf gelopen, zul je zien dat ie er nu vaker uitvalt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Susan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Peter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aslan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je het vooral volledig quoten
GRR heb het dopje van m'n hak eraf gelopen, zul je zien dat ie er nu vaker uitvalt
Ik heb bij me nieuwe hakken 2 dopjes erbij gekregenzo handig
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:17 schreef Yesse het volgende:
PRINCE CASPIAN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Susan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Peter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aslan:Wie zijn dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
het DOPJE.. lezen!quote:
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..![]()
GEMEEN van um!!!! \quote:
* Geeft heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffl![]()
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
GEMEEN van um!!!! \
* Geeft heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffl![]()
![]()
![]()
![]()
Relaxed!!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:19 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb bij me nieuwe hakken 2 dopjes erbij gekregenzo handig
ik ben al met beide naar de hakkenmaker geweest, en nieuwe moeten laten onderspijkeren
4.50 per keer!!!
Omdat het irritant isquote:Even is leuk, maar niet de hele tijd
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat het irritant isEven is leuk, maar niet de hele tijd
Ben gewoon blij
Is het erg als ik m mee kan zingenquote:
Eensquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:21 schreef Bravebart het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Is het erg als ik m mee kan zingen![]()
[..]
Eens![]()
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D![]()
die paar uur.. laat haar toch lekker!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
quote:
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.![]()
quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
die paar uur.. laat haar toch lekker!![]()
![]()
Vind het maar modepopjesquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:26 schreef Yesse het volgende:
[..]![]()
The Chronicles of Narnia ( Prince Caspian )
Open een topicquote:
Ik ga ef op de bank liggen moe in 1 keer joh
Heb je van al datquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:27 schreef Californium het volgende:
Ik ga ef op de bank liggen moe in 1 keer johhe
Truste![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:27 schreef Californium het volgende:
Ik ga ef op de bank liggen moe in 1 keer joh
stomme kerels hier ook
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:28 schreef Yesse het volgende:
[/spoiler][ afbeelding ][/spoiler]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
Nu ben ik zelfs aan het werk gegaanquote:
Terwijl dat gewoon nergens op slaat.. vond het gezellig...Cue, het komkommermeisje!
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]SPOILER:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU![]()
en bedankt...quote:
Nouja, soms denk ik wel eens van wel want ik kan namelijk beter met mannen omgaan dan met vrouwenquote:
Fuck the EBU![]()
Er is er hier eentje verslaafd jaja.. dat kun je wel zien dat is hij!!!quote:
daaromquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:38 schreef jna het volgende:
[..]
Altijd het teken dat ik nog maar 1 uurtje moet werken
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Met dooie muis of zonder?quote:
Ben je niet de enige in hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:36 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nouja, soms denk ik wel eens van wel want ik kan namelijk beter met mannen omgaan dan met vrouwen
Daft Punkquote:
Ja, vond alleen de versie met Kanye West die er doorschreeuwde stukken minder..quote:Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Jij bent al een kerel en kunt met kerels opschietnequote:
quote:
Duh
Dat is voor Pilsie al heel watquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij bent al een kerel en kunt met kerels opschietne
Daar staat heul geen dode muisquote:![]()
Daar staat dode mui nummer 5
Fuck the EBU![]()
Je begrijpt best wat ik bedoelquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Jij bent al een kerel en kunt met kerels opschietneKan heel goed met vrouwen opschietenquote:
Als vrienden![]()
![]()
Ik zie geen muiquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daar staat heul geen dode muis![]()
Daar staat dode mui nummer 5
Vrij oud alweer onderhandquote:
Mja, deze knettert wat meer, that's allquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:50 schreef mash_ het volgende:
[..]
ik ook nietmaar vind het orgineel beter
Zit hier ook maar voor me uit te starenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:11 schreef Milou__ het volgende:
toen was het stil..![]()
![]()
Ik ook, de hele week al. Kdenk ook niet dat ik deze 1,5 week nog wat ga doenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Zit hier ook maar voor me uit te staren![]()
![]()
bij gepraat over muziek hou ik al snel m'n mond dichtquote:
Of je begint over een ander onderwerpquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
bij gepraat over muziek hou ik al snel m'n mond dicht![]()
![]()
want je houd niet van muziek?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
bij gepraat over muziek hou ik al snel m'n mond dicht![]()
Muziek
Maar ben er vandoor, sleutelen aan de auto
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.![]()
Dat welquote:![]()
maar geen uitgesproken mening erover.. en daarbij daarover op fok praten, weet niet, dan dreun je wat leuke bands op en ben je klaar![]()
luister nooit naar muziek op de pc om het luisteren naar nrs zelf bv.. (die worden aangeraden).. weet niet, ben nogal vaag
Of ik ga even aan het werk op dat momentquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Of je begint over een ander onderwerp
Op dat gebied sowiesoquote:
wel handig als je het van jezelf weet
als het niveau te laag is voor jou, dan is het wel heul erg!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Mwah, vind het niveau meestal net iets te laag
Al is het meestal wel vermakelijk
![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")![]()
Ik ben moequote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Zit hier ook maar voor me uit te staren
Fuck the EBU![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als het niveau te laag is voor jou, dan is het wel heul erg!![]()
het gaat nu over de playboy![]()
![]()
Ik ben Hyder de Pieper!
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:22 schreef ReMcOrE het volgende:
als het niveau te laag is voor jou, dan is het wel heul erg!![]()
Ik niet, maar mn hoofd is compleet leegquote:
Meestal alleen maar lekker, maar niet als je pagina's wil vullenTot morgenquote:![]()
![]()
![]()
Tot Morgen Milou
Ik zeg vast tot ziens
Dat wordt nog een lang uur danquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:27 schreef Yesse het volgende:
leuk niks doen op je werk maar moet nog een uur
Heb je helemaal niks te doen?Dag dagquote:![]()
![]()
Ik ben even in vergadering en dan zijn jullie alweer klaar met het topic
|| Limbeckx YouTube kanaal || Limbeckx reviews ||
Mijn laatste Vape review: [Magma RDA clone (via ea-sigaret.nl)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: