volgens mij werd alle roosvicee ed door SHE afgekeurd in verband met suiker, vandaar.quote:Op zondag 29 juni 2008 14:14 schreef RockabeIIa het volgende:
Misschien lees ik er overheen maar... roosvicee met yoghurt niet goed?
Je meent hetquote:Op zondag 29 juni 2008 16:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hee Viev, geitenmelk doe je ook maar niet he
dat is voor baby-geitjes
Met Fons alles goed. Ik hang nog steeds iets te veel over de wcpot naar mijn goesting, maar ja...quote:Op zondag 29 juni 2008 15:47 schreef PM-girl het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Fons en zijn mama?
Ronja krijgt af en toe melk, net zoals ze af en toe kant-en-klare-drinkyoghurt krijgt en ze bij mijn moeder de rijstemelk met mij broertje meedrinkt.quote:Op zondag 29 juni 2008 13:37 schreef Stiemie het volgende:
Al is het dus ook een optie om gewoon helemaal geen melk te geven, maar wel zaken als yoghurt enzo?
Ah Owlet dit lijkt mij ook wel wat om dat zo te gaan doen. Niet zoals ik vroeger elke dag verplicht een beker melk moest drinken (en soms echt uuuuuuuren aan tafel zat tot ik mijn inmiddels vieze warm geworden melk ophad) Al wil ik die geitenmelk ook wel eens bij haar proberen. Ook omdat die minder slijmvormend is en ze daar regelmatig last van heeft na haar flesjes.quote:Op zondag 29 juni 2008 17:59 schreef owlet het volgende:
[..]
Ronja krijgt af en toe melk, net zoals ze af en toe kant-en-klare-drinkyoghurt krijgt en ze bij mijn moeder de rijstemelk met mij broertje meedrinkt.
"voor het lekkere" dus, zoals wij zelf ook zuivel eten. Niet structureel dus en soms hele periodes niets, maar ook niet panisch geweerd.
Yoghurt, boter en kaas krijgt ze van alle zuivelproducten nog het meeste. Soms als ze het water zat en minder drinkt wat verdunde yoghurt met sap bijvoorbeeld.
Ik vind het wel best zo
Sorry, had hier overheen gelezen...ik zou zelf ipv Wicky of dat soort spul gewoon dixap geven, en geen vanille vla (sowieso geen vla) maar gewoon yoghurt, samen met die roosvicee en ook nog fruit kom je anders aan behoorlijk veel suikersquote:Op zondag 29 juni 2008 13:08 schreef Beaker het volgende:
@ Vivi, waaruit blijkt dat Jet teveel suiker krijgt.....
Ze eet niet heel anders dan Dean hoorals ik zo zijn schema zie
![]()
Tussendoortjes bied ik aan, maar die eet ze niet of nauwelijks....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |