Ook PSV en Feyenoord lijken niet echt moeite voor hem te doen, dat is wel vreemd ja.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 13:20 schreef peaceman het volgende:
Het is toch eigenlijk wonderlijk dat Ajax niet harder aan de deur rammelt bij Boula? Tenminste ik vind van wel.
Maar dan brengen die clubs dat toch naar buiten dat hij niet wilt? Nu lijkt het net of de Nederlandse top 3 (en met name Ajax) zit te slapen. Boulah heeft op het EK toch wel duidelijk bewezen dat hij een betere verdediger dan Johnny is. Hij zou de topaankoop van Ajax dit seizoen zijn. Beter nog dan Aissati en Sulejmani.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:56 schreef Dos37 het volgende:
Ik denk dat ie gewoon niet naar Nederland terug wil, het lijkt me niet dat geen top club in Nederland het niet heeft geprobeerd.
Maar als ie niet wil is het klaar en uit.
Pieters is back, dus lijkt me logisch dat hij op de vleugel kan spelen.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 20:04 schreef Barca het volgende:
PSV zal met Marcellis en Pieters geen moeite doen. Al zou Pieters op de vleugel kunnen spelen?
Maakt inderdaad niet uit of hij nu naar VFB Stuttgart, Olympique Marseille of Ajax gaat, allemaal subtoppers.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:14 schreef M0NTANA het volgende:
Maar goed, Boulah zal zelf wel verwacht hebben naar een grotere club van Ajax te kunnen. Misschien dat hij nu wel openstaat voor Ajax, nu hij ziet dat enkel subtoppers interesse tonen?
Ik ken mijn plaats, jullie niet.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat psv-ers zoiets zeggen, ok.
Maar een feyenoorder?
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 11:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hij zou de topaankoop van Ajax dit seizoen zijn. Beter nog dan Aissati en Sulejmani.
In de zin van dat hij zijn komst veel noodzakelijker is dan de komst van Sulejmani. Echter, we hebben genoeg goede aanvallers. In de verdedigers zitten we op het moment niet zo ruim. Snap je?quote:
In die context snap ik hetquote:
Wij doen gewoon al jaren tot de laatste dag mee om het kampioenschap hoorquote:
quote:Khalid Boulahrouz wordt maandag gepresenteerd bij de Duitse topclub VfB Stuttgart. De Oranje-international komt voor vijf miljoen euro over van het Engelse Chelsea, meldt Bild.
De rechtsback wordt maandag officieel gepresenteerd in het trainingskamp van Stuttgart in het Oostenrijkse Going. Met de komst van Boulahrouz gaat een grote wens van Stuttgart-trainer Armin Veh in vervulling.
De trainer is al lange tijd gecharmeerd van de verdediger. "Boulahrouz is mentaal ijzersterk, hij is precies de speler die we nodig hebben", zegt Veh tegen Bild.
Hoop niet dat hij als rechtsback gehaald wordt?quote:
Hoe is het met Fornaroli, meneer offtopic?quote:Op maandag 21 juli 2008 15:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
5 miljoen voor Boula is in elk geval een stuk beter dan 5 miljoen voor Aissati
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |