God wat een soap was dat een tijdje terug zegquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:40 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zet de Wodka alvast klaar voor Djeez.
Een heinekengek weblog hebben en dan euroshopperbier drinken zag ik op de fotoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:41 schreef ColdFeet het volgende:
Anthraxx, ik kom nooit op IRC. Maar ik heb al wat gevonden, namelijk haar website www.heinekengek.web-log.nl
Holy mac, wat een pauperwijfOf ben ik nu onaardig?
Ha! Cool. Die kon ik nog niet. Maar ja, het is een tokkie. Flink ook. Ik snap niet dat je zo wilt leven maar jaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:41 schreef ColdFeet het volgende:
Anthraxx, ik kom nooit op IRC. Maar ik heb al wat gevonden, namelijk haar website www.heinekengek.web-log.nl
Holy mac, wat een pauperwijfOf ben ik nu onaardig?
van erg naar ergerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Een heinekengek weblog hebben en dan euroshopperbier drinken zag ik op de foto
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Een heinekengek weblog hebben en dan euroshopperbier drinken zag ik op de foto
Maar zij is wel geschikt. Rightquote:Goed.. Jeugdzorg heeft, god mag weten hoe, een spoedmachtiging losgekregen van de rechter om Yolanda terug te plaatsen bij een oud lijk van vijftig plus die verslaafd is aan GOD en de kerk. Daarnaast is zij alleenstaand, en in mijn ogen dus niet geschikt om een kind van 8 op te voeden.
ik ken een CUL-SC' er die dat doet. Maar, zal geen namen noemen hoor!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sharp, schat
Mensen die euroshopperbier uit halve-literblikken drinken zijn per definitie alcoholisten (uitgezonderd arme studenten die barbecuen met diepvrieshamburgers)
PMquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:52 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ken een CUL-SC' er die dat doet. Maar, zal geen namen noemen hoor!
Ik vind het wel meevallen eigenlijk. Ja, natuurlijk is het allemaal ellendig, maar ze gaat er wel bizar slecht mee om, ook.quote:Omdat ik via MSN messenger maar ook via weblog wel eens te horen krijg dat ik alles in mn leven zo moedig draag...
nog wat leesvoer, vanaf hier: [OUD] Dingen die je nooit meer wilt horen - Deel 3quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:53 schreef Anthraxx het volgende:
Op zich wel sneu als je dit leest: http://heinekengek.web-lo(...)_verleden/index.html
Maar ja, het lijkt mij dat je genoeg voorbeelden hebt hoe het niet moet. Zeg maar.
Alsjeblieft zegquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:53 schreef Anthraxx het volgende:
Op zich wel sneu als je dit leest: http://heinekengek.web-lo(...)_verleden/index.html
Maar ja, het lijkt mij dat je genoeg voorbeelden hebt hoe het niet moet. Zeg maar.
Eens met SHE.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:01 schreef SHE het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg![]()
Ik heb een verleden waar deze dame zelfs bij het verhaal alleen al in tranen zou uitbarsten.
Ok, ik ben wellicht een beetje apart, () maar wat zij doet is zichzelf vakkundig naar de klote helpen. Spugen op de kansen die ze heeft en zal blijven krijgen.
Wat mij betreft blijft ze erin, ik heb een broertje dood aan dit soort imbecielen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |