Ja, ik twijfel over m'n geaardheidquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:22 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik zeg altijd "geen intresse" en doe de deur dicht. Ben ik nou raar ?
TS is blijkbaar te onzeker.
Er is volgens dat sprookje maar 1 hoor.quote:
Komen aan deur, met boekjes, 's ochtends...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:23 schreef iFries het volgende:
Ik wist niet dat het een jehova was .. pas toen ik het laatste boekje kreeg
Gevalletje te veel vrije tijd.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:20 schreef Mr.Cooper het volgende:
Je had hem dood moeten slaan, serieus. Meestal ga ik altijd serieus er naar luisteren en vervolgens ga er vol tegenin.
Hmmquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:33 schreef Weirdow het volgende:
[..]
Komen aan deur, met boekjes, 's ochtends...
Zijn hints genoeg meestal
Laten we hopen van niet ...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:29 schreef DahaKa het volgende:
Nou moet TS wel weten dat ze terugkomen haha, ik had ook een x zoiets geaccepteerd toen ik met een dikke kater vol de deur stond en naar het gezwam stond te luisteren. Eigelijk in de hoop dat ze zo snel mogelijk weggingen
. Dat deden ze ook, maar kwamen wel mooi een paar keer terug
!
Jij hoopte gewoon dat jij bij die huisgenote in bed lag.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:55 schreef bioloogje het volgende:
Ook een keer gehad dat er bij mijn huisgenote werd aangebeld die niet thuis was. Ik dus maar gaan opendoen (in slaap outfit). Staan er 2 jehova getuigen voor de deur. "Oh ik dacht dat we bij een meisje hadden aangebeld" Ikke: "Ja dat is bij mijn vriendin we lagen nog in bed en zij had geen zin om eruit te komen". Ze waren snel weg iig.
Shit je hebt me doorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:03 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Jij hoopte gewoon dat jij bij die huisgenote in bed lag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |