quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:47 schreef Devlinsect het volgende:
Had je de DJ set maar mee moeten nemen. Had je een plaatje kunnen draaien voor de dames.
Jaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:49 schreef veldmuis het volgende:
Ey SandStorm klopt het dat jij lange haars hebt?
Nee SandStorm heeft geen lang haar, hoezo ?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:49 schreef veldmuis het volgende:
Ey SandStorm klopt het dat jij lange haars hebt?
Ja mijn vuistquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:52 schreef Tuvai.net het volgende:
Hulde voor die rochel!
Maar je hebt wel nog geneukt gisteren?
Dat is Weert.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:10 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Daar ligt toch De Ijzeren Man of niet?
het beste stuk van het hele verhaalquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:44 schreef de_boswachter het volgende:
Na een Fristi en een zakje chips zijn we toen maar richting huis gegaan. Op de terugweg hebben we nog eens ff snel een rochel over de ws. auto van die gasten gelegd. Dat was lachen
Nee, dat is Weertquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:47 schreef Devlinsect het volgende:
Had je de DJ set maar mee moeten nemen. Had je een plaatje kunnen draaien voor de dames.
Ik heb in totaal ¤1,20 gewonnen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:00 schreef L.Denninger het volgende:
WIE HEEFT ER NOU GEWONNEN MET KAARTEN ??????
Ze zullen vast en zeker om die reden niet bij jullie willen zitten.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:44 schreef de_boswachter het volgende:
Na een Fristi en een zakje chips zijn we toen maar richting huis gegaan.
Bohhohohoho. Die hadden we nog nooit gezien !quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:09 schreef Trigalti het volgende:
Pics van betreffende middag/avond:
[ afbeelding ]
Ook ja!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:07 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Nee, dat is Weert. Eindhoven is de Tongelreep.
geen flauw idee, wax ofzo ?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:08 schreef thomaSe het volgende:
Hoe doen ze dat? hun haren in model houden terwijl ze toch onder water zijn geweest?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:09 schreef Trigalti het volgende:
Pics van betreffende middag/avond:
TS:
[ afbeelding ]
De zwembad pomp:
[ afbeelding ]
De lekkere wijven:
[ afbeelding ]
Auto waar TS op gespuugd heeft:
[ afbeelding ]
Fristi:
[ afbeelding ]
Chips:
[ afbeelding ]
Leuke avond TS!![]()
Met mijn 2 vetrolletjes zeker tegenover een groep sixpackersquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
Je had ze toch terug kunnen veroveren!
jaquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:20 schreef Renesite het volgende:
Openluchtzwembad met stroomversnelling?
Net of dat niet kanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:20 schreef Renesite het volgende:
Openluchtzwembad met stroomversnelling?
Merjeh, toensjus heb k da nog nooit gezien!~quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Net of dat niet kan![]()
Wie is er hier nu nog nooit buiten geweest![]()
Of schaam je je voor je blindedarmoperatielitteken ?
Whehehe jij hebt geen sixpack.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Met mijn 2 vetrolletjes zeker tegenover een groep sixpackers![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mensen met een sixpack zijn wan-frituurders.........
Dan ben je dus bang om je liefde voor de frituur te showen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Bullshit....
je kan ook net zoals ik frituren EN veel sporten!
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan ben je dus bang om je liefde voor de frituur te showen.
Je bent een wannabee.
In het kleedhokjequote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:38 schreef Metro2005 het volgende:
en jij laat die wijven gewoon lopen?
aan de andere kant, als ze van die losers verkiezen boven jou zijn ze het ook niet waard. Dat scheelt.
Alleen jammer dat je ze niet eerst hebt kunnen batsen
tubgirl vetrolletjes of daphne bunskoek vetrolletjes?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ik ook en dat met 2 vetrolletjes![]()
Ik vreet anders regelmatig frituurvoer hoor.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mensen met een sixpack zijn wan-frituurders.........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |