abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59644246
Hey allemaal,

http://www.drogistplein.n(...)nt-candida-test.html

Heeft iemand wel eens zo'n test gedaan en wat zijn de ervaringen over zo'n test eigenhandig doen?
pi_59644253
Oeps, per ongeluk in R&P geplaatst, moet naar SEX of een ander...
  dinsdag 24 juni 2008 @ 09:09:54 #3
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_59644294
Ik zou persoonlijk gewoon naar de huisarts gaan. Die kan dan ook medicatie voorschrijven indien nodig.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_59644338
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik zou persoonlijk gewoon naar de huisarts gaan. Die kan dan ook medicatie voorschrijven indien nodig.
Ja maar hoe snel heeft die de uitslag?
pi_59644360
Ik ken het niet, maar lijkt me wel handig.
Hoe betrouwbaar is zo'n test?
Sappig !!
pi_59644384
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 09:14 schreef VrouwelijkICE het volgende:

[..]

Ja maar hoe snel heeft die de uitslag?
Direct
Voices tell me I'm the shit.
pi_59644406
Ik zie niet in waarom het handig is.
Je hebt vaak behandeling nodig en de dokter moet daarna alsnog zelf de test doen.
Iedereen kan wel zeggen dat hij een thuistest heeft gedaan.
pi_59644477
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 09:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik zie niet in waarom het handig is.
Je hebt vaak behandeling nodig en de dokter moet daarna alsnog zelf de test doen.
Iedereen kan wel zeggen dat hij een thuistest heeft gedaan.
Hmm, ik heb ooit een keer mijn klachten via de telefoon aan de dokter uitgelegd, en toen heeft hij mij meteen al medicijnen voorgeschreven zonder test

Maargoed, als de dokter meteen de uitslag heeft (klopt dat?), ga ik daar wel heen, want dat scheelt me weer een eurotje of 20
pi_59644485
Tot je eigen risico moet gaan betalen
Sappig !!
pi_59644567
Nog even verifiėren, de huisarts heeft meteen de uitslag? Op de dag zelf nog? Ook als je je op andere soa's laat testen?
pi_59644611
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 09:29 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Nog even verifiėren, de huisarts heeft meteen de uitslag? Op de dag zelf nog? Ook als je je op andere soa's laat testen?
soa niet geloof ik.
In het ziekenhuis duurt dat een week.

Schimmel is directe diagnose
pi_59644909
Afspraak met de huisarts gemaakt voor vanmiddag

wel een beetje spannend
  dinsdag 24 juni 2008 @ 09:51:01 #13
262 Re
Kiss & Swallow
pi_59644945
--->SEX
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_59645366
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 09:49 schreef VrouwelijkICE het volgende:

wel een beetje spannend
Volgens mij hoef je voor een schimmelinfectie niet altijd een test te doen. Als je klachten duidelijk zijn denk ik dat je vrij snel gewoon een recept meekrijgt voor medicijnen. Anders kun je ook aangeven dat je een eventuele test vervelend vindt als de dokter daarover begint, wellicht kan het dan toch zonder.

Succes .
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_59645726
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 10:12 schreef Elefes het volgende:

[..]

Volgens mij hoef je voor een schimmelinfectie niet altijd een test te doen. Als je klachten duidelijk zijn denk ik dat je vrij snel gewoon een recept meekrijgt voor medicijnen. Anders kun je ook aangeven dat je een eventuele test vervelend vindt als de dokter daarover begint, wellicht kan het dan toch zonder.

Succes .
Nou ja, ik laat me toch liever testen. Bovendien hadden die medicijnen toentertijd nauwelijks geholpen.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 10:42:59 #16
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_59645985
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 09:49 schreef VrouwelijkICE het volgende:

wel een beetje spannend
Kan het me goed voorstellen, ondanks dat het zijn of haar werk is voel ik me bij dat soort privé-zaken erg ongemakkelijk Breng het inderdaad gewoon ter sprake, dat zal hij/zij vast niet vreemd vinden. Succes iig!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_59648121
Heb het een keertje gehad; belletje naar de huisarts en hoefde niet eens te komen en kreeg medicijnen mee. Ideaal.
pi_59655207
Update:
Ben net terug. Schimmelinfectie. Ze wist het zeker. Ze heeft ook nog gekeken.

Heb nu een zalfje meegekregen, moet 14 dagen (!) lang smeren. En 's avonds moet ik het diep in mijn vagina inbrengen.. pff wat een gedoe zeg. Nu even mijn vraag. Zoals ik net al zij moet ik het 's avonds diep in mijn vagina inbrengen, die zalf, met een soort 'duwstaafje' waar je de zalf er zo uit kan duwen. Dat moet per se voor het slapen gaan omdat je dan ligt, en anders loopt het eruit.

Mijn vraag is; of ik het ook in de badkamer kan inbrengen, dan naar de slaapkamer kan lopen en dan gaan liggen. Of mag je niet meer rechtop staan nadat je het hebt ingebracht?
Hopelijk reageren jullie.
pi_59655412
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 16:50 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Update:
Ben net terug. Schimmelinfectie. Ze wist het zeker. Ze heeft ook nog gekeken.

Heb nu een zalfje meegekregen, moet 14 dagen (!) lang smeren. En 's avonds moet ik het diep in mijn vagina inbrengen.. pff wat een gedoe zeg. Nu even mijn vraag. Zoals ik net al zij moet ik het 's avonds diep in mijn vagina inbrengen, die zalf, met een soort 'duwstaafje' waar je de zalf er zo uit kan duwen. Dat moet per se voor het slapen gaan omdat je dan ligt, en anders loopt het eruit.

Mijn vraag is; of ik het ook in de badkamer kan inbrengen, dan naar de slaapkamer kan lopen en dan gaan liggen. Of mag je niet meer rechtop staan nadat je het hebt ingebracht?
Hopelijk reageren jullie.
Het is handiger om het bij 1 topic te houden..
Aangezien je het centrale topic gevonden heb sluit ik deze
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')