Ja maar hoe snel heeft die de uitslag?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik zou persoonlijk gewoon naar de huisarts gaan. Die kan dan ook medicatie voorschrijven indien nodig.
Directquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:14 schreef VrouwelijkICE het volgende:
[..]
Ja maar hoe snel heeft die de uitslag?
Hmm, ik heb ooit een keer mijn klachten via de telefoon aan de dokter uitgelegd, en toen heeft hij mij meteen al medicijnen voorgeschreven zonder testquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik zie niet in waarom het handig is.
Je hebt vaak behandeling nodig en de dokter moet daarna alsnog zelf de test doen.
Iedereen kan wel zeggen dat hij een thuistest heeft gedaan.
soa niet geloof ik.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:29 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Nog even verifiėren, de huisarts heeft meteen de uitslag? Op de dag zelf nog? Ook als je je op andere soa's laat testen?
Volgens mij hoef je voor een schimmelinfectie niet altijd een test te doen. Als je klachten duidelijk zijn denk ik dat je vrij snel gewoon een recept meekrijgt voor medicijnen. Anders kun je ook aangeven dat je een eventuele test vervelend vindt als de dokter daarover begint, wellicht kan het dan toch zonder.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:49 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Afspraak met de huisarts gemaakt voor vanmiddag
wel een beetje spannend![]()
Nou ja, ik laat me toch liever testen. Bovendien hadden die medicijnen toentertijd nauwelijks geholpen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:12 schreef Elefes het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je voor een schimmelinfectie niet altijd een test te doen. Als je klachten duidelijk zijn denk ik dat je vrij snel gewoon een recept meekrijgt voor medicijnen. Anders kun je ook aangeven dat je een eventuele test vervelend vindt als de dokter daarover begint, wellicht kan het dan toch zonder.
Succes.
Kan het me goed voorstellen, ondanks dat het zijn of haar werk is voel ik me bij dat soort privé-zaken erg ongemakkelijkquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:49 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Afspraak met de huisarts gemaakt voor vanmiddag
wel een beetje spannend![]()
Het is handiger om het bij 1 topic te houden..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:50 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Update:
Ben net terug. Schimmelinfectie. Ze wist het zeker. Ze heeft ook nog gekeken.
Heb nu een zalfje meegekregen, moet 14 dagen (!) lang smeren. En 's avonds moet ik het diep in mijn vagina inbrengen.. pff wat een gedoe zeg. Nu even mijn vraag. Zoals ik net al zij moet ik het 's avonds diep in mijn vagina inbrengen, die zalf, met een soort 'duwstaafje' waar je de zalf er zo uit kan duwen. Dat moet per se voor het slapen gaan omdat je dan ligt, en anders loopt het eruit.
Mijn vraag is; of ik het ook in de badkamer kan inbrengen, dan naar de slaapkamer kan lopen en dan gaan liggen. Of mag je niet meer rechtop staan nadat je het hebt ingebracht?
Hopelijk reageren jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |