[b]PSN:[/b] Bellerophon- [b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :') [b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
ik wilde eigenlijk 20 inc verzenden per envelop bieden, maar zag dat er al iemand over heen is gegaan. aangezien ik binnenkort voor lange tijd op vakantie ga heeft het ook niet veel zin om een headset te kopen dus ik zal er niet overheen gaan ;p succes met de verkoop
peejdorie zit toch af van de koop. Ik had mijn rekeningnummer al doorgeven, ik zou het dockingsstation zaterdag op de bus doen. En zojuist kreeg ik een pm dat er van de koop afgezien wordt.
Niet erg netjes vind ik. Maar goed, is dus weer in de verkoop.
[b]PSN:[/b] Bellerophon- [b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :') [b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Ik hoor niets meer van nOr. Dus 130 genoteert en als er vandaag niemand overheen gaat, stuur mij maar een pm.
MENSEN, er staan ook nog een stoomreiniger en Navigatie te koop. Doe hier een leuk bod op, en deze zijn voor jouw. Stoomreiniger mag je voor 5 euro al op komen halen En de navigatie alle bedragen boven de 50 euro.
Sorry voor de vertraging. Hele tijd, geen tijd gehad om postzegels te halen (tja krijg je als je in een dorp woont, en de postzegels hier vandaag weer binnen komen).
Ga dus dadelijk postzegels halen, en meteen de envelop met headset op de post doen. 1 dag later dan afgesproken maar goed.