Met gerommel bedoel ik (menstruatieachtige)krampen in de buik die niet regelmatig zijn, dus eigenlijk voorweeën.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:24 schreef pmponer het volgende:
zouden jullie eens kunnen omschrijven wat je met "gerommel" bedoeld.
Ik bedoel ik hoor thuis C ook wel eens over dat het (kindje) "onrustig" is. Het is dan niet zoals eerst met schopjes enzo maar gewoon allerlei ledematen die verplaatst worden. Het schijnt ook een ander gevoel te zijn dan een paar weken geleden, is dat herkenbaar? (voor degene die bezig zijn met de laatste loodjes?)
Hier dus hetzelfde, in principe is het zo dat als de baby er woensdag nog niet is ze dan gaan inleiden (tenzij gyn natuurlijk vrijdag anders zegt)..maar het liefste wil ik thuis bevallenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:23 schreef KD-fotografie het volgende:
Ik heb echt een flinke baaldag vandaag, be 41 weken en weet dat als ze er over een week niet is ik in het ziekenhuis ga bveallen.
Niet dat het ziekenhuis zo'n ramp is maar ben toch wel angstig voor het inleiden.
Mrien, wij zijn ook een lekker stel zo zeg.
hoort dat pas op het laatst? dat heb ik al weken (tot grote verbazing van de kat)quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:32 schreef KD-fotografie het volgende:
[..]
Met gerommel bedoel ik (menstruatieachtige)krampen in de buik die niet regelmatig zijn, dus eigenlijk voorweeën.
Wat jij bedoeld is denk ik gewoon de baby die steeds minder ruimte krijgt om te bewegen, kan af en toe ook flink gevoelig zijn vind ik, vooral tegen ribben aan of tegen de blaas.
Vaak zie je dan ook de buik golfbewegingen maken, ziet er erg "Alien achtig" uit al zeg ik het zelf.
nja, ik zit er zo mee, want ik gun het mijn pa wel, maar ik zie echt niet hoe ik 'op mijn gemak' tijdens de bevalling mijn eigen ding kan doen terwijl het huis vol mensen zit. ik heb tot nu toe elke stap van de weg moeten bevechten (je zou toch verwachten dat mensen het normaal vinden dat je je eigen uitzet wilt in je eigen smaak, je eigen geboortekaartjes enzo) en ik baal er gewoon zo van. dat ze ons gewoon lekker met rust laten! maar als ik niet direct meewerk gaan ze steeds massaal op mijn schuldgevoel werken en iedereen doet steeds leuk mee (blabla, ze bedoelen het toch goed, blabla).quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:04 schreef pmponer het volgende:
Ik denk dat wij pas met (schoon)ouders gaan bellen wanneer het hoofdje er al uit is, ik moet dat gedoe ook niet allemaal in huis. Hoewel ze lijken wel steekproefs gewijs steeds vaker te bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |