Dan had je maar geen buschauffeur moeten wordenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:36 schreef marcel-o het volgende:
Als je elke dag 3x langs buhalte's komt en je ziet niemand, ga je de 4e keer niet meer
Helemaal mee eens !quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:00 schreef Tahiti het volgende:
Buschauffeurs moeten gewoon hun route rijden
Nog een klacht:quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:58 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Die aflevering van spongebob, waarin ze naar het pretpark geweest zijn en steeds nèt elke keer de bus missen
Inderdaad ik woon ook in een dorp, maar de belangrijkste busbaan gaat gewoon elke 10 minuten.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:50 schreef Sirolf het volgende:
Elke 6 minuten een bus hier, en in de nacht elk uur een bus.
Ohja, ik woon in een dorp.
"Opa Squarepants zei altijd: achtervolg nooit een bus, zeker niet als hij 45 graden omhoog gaat."quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:10 schreef Klonk het volgende:
Zolang je niet in Rockbottom terecht komt heb je ook geen hulp van vreemden nodig die je handschoen opblazen
is een uitdrukking van Tijl Uilenspiegel.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
2 normale mensen en eentje zonder harses?
www.veoh.comquote:Nog een klacht:
ik kan op youtube geen spongebobfilmpjes meer kijken ivm rechten...
Ja fantastisch, ik kan hier net zoveel mee bekijken als op youtube, maar dan in het duits.quote:
Dit pikken wij niet zomaar, als buschauffeurs. Wij willen een eerlijke CAO!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:57 schreef godigita het volgende:
[..]
Dan had je maar geen buschauffeur moeten worden
Da's niet de schuld van de buschauffeur, maar van de passagiers die allemaal in de voorste bus stappen...quote:Op woensdag 24 september 2008 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu in Den Haag is het niet anders
Kom ik net uit een bomvolle bus, rijdt dezelfde lijn achter de bus waar ik net ben uitgestapt, helemaal LEEG...![]()
Volgens mij klopt er iets niet.
Omdat de eerste bus vertraging heeft opgelopen en zijn achterligger door de minder noodzakelijke stops voor schema rijdt?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu in Den Haag is het niet anders
Kom ik net uit een bomvolle bus, rijdt dezelfde lijn achter de bus waar ik net ben uitgestapt, helemaal LEEG...![]()
Volgens mij klopt er iets niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |