abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juli 2008 @ 23:57:48 #181
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_60284498
Of 4, als de animo er is.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  woensdag 23 juli 2008 @ 08:35:03 #182
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_60287563
Of 0, om een nutteloze opmerking te maken

hotel en reis zijn trouwens geboekt voor de 25ste. Relaxt met de trein naar st pancras en daar ook een hotel vlakbij
  woensdag 23 juli 2008 @ 15:41:15 #183
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_60296942
Projected draft players:

1. LaDainian Tomlinson (SD - RB)
2. Adrian Peterson (Min - RB)
3. Steven Jackson (StL - RB)
4. Brian Westbrook (Phi - RB)
5. Joseph Addai (Ind - RB)
6. Randy Moss (NE - WR)
7. Marion Barber (Dal - RB)
8. Frank Gore (SF - RB)
9. Tom Brady (NE - QB)
10.Clinton Portis (Was - RB)

Weer vol met RB's.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_60320722
quote:
Packers GM Ted Thompson had his staff compile a list of potential trade partners not long after Favre's demand for his outright release, reports the Wisconsin State Journal. The teams on that list include the Jets, Ravens, Dolphins and Texans in the AFC and Panthers, Buccaneers, Falcons and Redskins in the NFC, according to the report.
Ik weet niet of ik blij moet zijn dat de Panthers erbij staan...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 24 juli 2008 @ 14:44:49 #185
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_60320956
Delhomme of Favre? Nou ik wist 't wel.
pi_60322180
Delhomme was vorig jaar goed bezig tot aan zijn blessure. Hoewel het leuk zou zijn om het tandem Favre - Smith te zien, ben ik van mening dat ze Moore verder moeten "groomen" om over een paar jaar (of eerder, afhankelijk van Delhomme en zijn elleboog) de starter te worden.
Die jongen heeft potentie, zou zo bij een aantal teams dit jaar de starter kunnen zijn.
Favre is leuk, maar voor een jaartje, en dan de "stopt'ie wel of stopt'ie niet" drama-serie in Charlotte? nou nee bedankt.
Favre had gewoon met pensioen moeten blijven, lekker in Louisiana een beetje golfen en vissen, een leuk trainers baantje bij Southern Miss oid....
pi_60336167
Delhomme speelde idd een prima seizoen tot zijn blessure. Persoonlijk hoef ik Favre echt niet bij de Bucs te zien. Hij heeft net een goed jaar gehad, zul je zien dat hij weer keiveel INT's gooit.

Geef mij maar Garcia, Bucs kunnen beter investeren in een goede WR. Van Ike Hilliard wordt ik ook niet echt warm eerlijk gezegd en Galloway komt ook al op leeftijd.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  vrijdag 25 juli 2008 @ 10:36:06 #188
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60336588
Ik heb liever Favre dan Garcia moet ik eerlijk zeggen. Garcia zn stijl zorgt ervoor dat hij echt wel een wedstrijd of 2 a 3 mist terwijl Favre een aardige staat van dienst heeft qua starts achterelkaar

Ja Favre zal meer INTs gooien dan Garcia maar waarschijnlijk ook meer TDs. Welke vd 2 je ook neemt ze zijn allebei niet voor de lange termijn.
Misschien zijn ze gelijk van dead weight Simms af als ze die naar GB kunnen sturen

WR is redelijk diep nu. Galloway word ouder maar is nog steeds bruikbaar, Bryant was een goede tot zn schorsing dus daar ben ik wel benieuwd naar, Clayton kan het wel maar krijgt het niet voor elkaar op de 1 of andere manier, D.Jackson zal langzaam worden gebracht als returner eerst en misschien wat speeltijd af en toe als #4 Receiver, Hilliard is oud maar wel betrouwbaar en de beste 3rd down WR die ze hebben, Stovall is een grote fysieke WR die aardig wat kan, Paris Warren was indrukwekkend maar raakte zwaar geblesseerd.
Aardige battle in camp dus daar
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_60340790
Met Jackson dus hetzelfde als met Stovall, eerst brengen als returner. Hoop dat Warren wel terugkeert want vond hem aardig goed spelen destijds, totdat hij zijn poot brak.
PSV; West Ham United; Real Madrid; Borussia Dortmund;Tampa Bay Buccaneers; Tampa Bay Rays; Tampa Bay Lightning; Olympische Spelen
Fok! NFL MVP 2020
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:37:49 #190
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_60340857
Favre is wel het gesprek van de dag zeg.

Helaas geen NFL gear meegenomen tijdens mijn vakantie, want in 49'er en Raider gear ga ik niet lopen. Moet het maar doen met een Michigan shirt.

Viel me ook wel op eigenlijk, dat college football groter lijkt te zijn dan NFL. Ik heb bijna geen mensen met NFL shirts zien lopen (op wat Charger fans in San Diego na), maar wel ontzettend veel mensen met shirts en sweaters van college teams uit het hele land.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  vrijdag 25 juli 2008 @ 13:45:30 #191
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_60341049
Ik vind persoonlijke college football leuker en dynamischer dan de NFL. Ik denk dat het bij die mensen ook een gevoel van trots is, meestal hebben ze de trui aan vd college waar ze zelf gestudeerd hebben of hun hometown college. Colleges zitten natuurlijk overal terwijl er maar 32 NFL teams zijn waar niet altijd iedereen iets mee heeft (heb ik vaker gehoord)
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  vrijdag 25 juli 2008 @ 14:00:28 #192
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_60341414
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 13:37 schreef zjroentje het volgende:

Helaas geen NFL gear meegenomen tijdens mijn vakantie, want in 49'er en Raider gear ga ik niet lopen. Moet het maar doen met een Michigan shirt.

Viel me ook wel op eigenlijk, dat college football groter lijkt te zijn dan NFL. Ik heb bijna geen mensen met NFL shirts zien lopen (op wat Charger fans in San Diego na), maar wel ontzettend veel mensen met shirts en sweaters van college teams uit het hele land.
Het dragen college gear betekent niet noodzakelijk dat je ook fan van het football team bent
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 15:14:14 #193
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_60343242
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 13:37 schreef zjroentje het volgende:

Wolverines.

Oh, meld je even aan voor Fantasy Football man. Zie dit topic.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 18:00:08 #194
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_60346300
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 15:14 schreef popolon het volgende:

[..]

Wolverines.

Oh, meld je even aan voor Fantasy Football man. Zie dit topic.
Zou bes willen, al ben ik niet zo op de hoogte als menigeen in dit topic.

Maar ga vanaf september stage lopen (lol, bijna klaar met de studie dus), en weet niet of ik dan veel tijd heb om het allemaal bij te houden.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_60347337
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 18:00 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Maar ga vanaf september stage lopen (lol, bijna klaar met de studie dus), en weet niet of ik dan veel tijd heb om het allemaal bij te houden.
hoeft niet veel te kosten, iedere week even kijken op de injury reports en even kijken of geen van je spelers een bye week hebben... zou leuk zijn als je meedeed (mits je natuurlijk niet halverwege afhaakt en niets meer aan je team doet, dat is minder voor de anderen in de Fokleague).
  vrijdag 25 juli 2008 @ 19:22:52 #196
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_60347569
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 18:00 schreef zjroentje het volgende:

[..]

En op je stage heb je natuurlijk nooit een uurtje wat minder te doen
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  vrijdag 25 juli 2008 @ 19:58:29 #197
152481 Playmaker
Let's Play Ball !
pi_60348214
quote:
The New York Jets have received permission to talk to retired Green Bay Packers quarterback Brett Favre, a source told ESPN's Chris Mortensen on Friday.

Also Friday, a Packers source told Mortensen that Favre informed Packers general manager Ted Thompson by phone on Thursday that he was planning to report to the team's training camp this weekend.

The Jets and Tampa Bay Buccaneers have expressed interest in Favre, according to a Packers source.

Favre, who retired in April, hasn't made a decision on whether to send in his reinstatement letter. He would need to do that to report to camp.

Favre has asked to be released from his contract and is aware of the Jets' and Bucs' interest, the source said. The Packers have no intention of releasing Favre from his contract, which expires after the 2010 season.

The Packers made phone calls Tuesday to several teams after being encouraged by NFL commissioner Roger Goodell to resolve the controversy surrounding Favre before camp opens, according to league and players union sources.
Dat Goodell zich maar met belangrijkere zaken bezighoudt.
2007 & 2008 Fok! League Fantasy Baseball Champion * 2008 Rounders League Fantasy Baseball Champion
  vrijdag 25 juli 2008 @ 20:11:10 #198
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_60348449
ik volg het ook echt niet superclose ofzo, maar elke week even mijn team bekijken gaat nog wel lukken. En als het seizoen weer is begonnen lukt het ook nog om op zondag en maandag een wedstrijdje mee te pakken.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 22:18:44 #199
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_60351088
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 19:22 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

En op je stage heb je natuurlijk nooit een uurtje wat minder te doen
Denk niet dat ik op een grote bouwplaats tijd heb om ff m'n fantasy team te wijzigen.

Maar ik zal er eens naar kijken. Wanneer is de draft?
  vrijdag 25 juli 2008 @ 23:29:59 #200
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_60352653
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 22:18 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Denk niet dat ik op een grote bouwplaats tijd heb om ff m'n fantasy team te wijzigen.

Maar ik zal er eens naar kijken. Wanneer is de draft?
Zie dit topic.

Packers willen een 1st round pick voor Favre. That'll be the day.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 00:00:46 #201
152481 Playmaker
Let's Play Ball !
pi_60353322
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 23:29 schreef popolon het volgende:

[..]

Zie dit topic.

Packers willen een 1st round pick voor Favre. That'll be the day.
Wat had je anders van Ted Thompson verwacht?Die probeert er uit te halen wat hij kan.Ik geloof ook nooit dat ze het krijgen,maar het is maar wat de markt bereid is te "betalen".Overigens mogen nu ook de Bucs met Favre onderhandelen.
2007 & 2008 Fok! League Fantasy Baseball Champion * 2008 Rounders League Fantasy Baseball Champion
  zaterdag 26 juli 2008 @ 01:32:41 #202
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_60354779
Mijn vrouw was een grote Favre 'fan' maar dit doet 'm geen goed hoor dat geleuter. Jammer.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 09:16:39 #203
152481 Playmaker
Let's Play Ball !
pi_60356538
quote:
For the first time ever, NFL games will stream over the Internet. For free.

According to Terry Lefton and John Ourand of SportsBusiness Journal, whose story will be published on July 28, the 17 NBC games will be available for viewing at NFL.com and NBCSports.com.

The apparent plan is to use the televised broadcast, with ads sold specifically for the web sites inserted in place of the commercials.

Other NFL broadcast partners aren’t happy with the development, according to SBJ.

“The NFL is changing the rules as we go,” a network source told SBJ. “The right to stream games was not in any of the contracts we signed.”

NBC also might face friction from affiliates who’ll lose ratings points to folks who watch the game on the Internet instead.
pi_60358018
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 09:16 schreef Playmaker het volgende:

[..]

yes
  zaterdag 26 juli 2008 @ 14:04:54 #205
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_60360338
Het lijkt erop dat Jeff Samardzija toch een goede keuze gemaakt heeft om destijds voor baseball te kiezen. Hij was in zijn laatste jaar op Notre Dame een first round pick in de mocks.
quote:
CHICAGO (AP) -- The Chicago Cubs called up right-hander Jeff Samardzija from Triple-A Iowa on Friday after placing closer Kerry Wood on the disabled list with a blister on his right index finger.

Samardzija, a former Notre Dame football star, was a starter in the minor leagues, going 7-6 with a 4.29 ERA for Iowa and Double-A Tennessee.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zaterdag 26 juli 2008 @ 14:11:40 #206
89728 Plastic_Power
Vegetable rights & peace
pi_60360433
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 14:04 schreef Terreros85 het volgende:
Het lijkt erop dat Jeff Samardzija toch een goede keuze gemaakt heeft om destijds voor baseball te kiezen. Hij was in zijn laatste jaar op Notre Dame een first round pick in de mocks.
[..]
Hij maakte gisteren zelfs zijn debuut. Hij kan hard gooien, die jongen, al was hij in z'n eerste inning nog een beetje onrustig en gaf hij de gelijkmakende run op.

http://www.chicagotribune(...)ul26,0,2151438.story
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 14:17:33 #207
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_60360520
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 09:16 schreef Playmaker het volgende:

[..]

Internationaal? NBC heeft al hun programma's en series online staan echter alleen voor Noord Amerika. Misschien is dit anders?
pi_60360723
Geregistreerd voor de Fantasy League.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 14:53:40 #209
152481 Playmaker
Let's Play Ball !
pi_60360980
quote:
The Dallas Cowboys plan to release veteran receiver Terry Glenn, bringing to an end a lengthy squabble regarding whether Glenn would agree to take a drastically reduced payment in the event that his bad knee would have resulted in his placement on injured reserve.

Owner Jerry Jones claims that the move isn’t the result of Glenn’s refusal to accept a lower salary if he can’t play.

“That turned out not to be an issue,” Jones said. ”At the end of the day it had more to do with where we are right now . . . all that might have impacted how we give our young players a chance in how we evaluate that position.”

Glenn was due to earn a base salary of $1.74 million. Jones wanted Glenn to take only $500,000 if the knee were to implode.

Immediate speculation likely will center on Glenn signing with the Dolphins, given that Miami V.P. of football operations Bill Parcells drafted Glenn to the Patriots in 1996, and brought Glenn to the Cowboys in 1993.

Glenn spent five seasons with the Cowboys, but played only one game in 2007 before his knee prevented him from any further action.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 14:55:03 #210
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_60361000
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 14:32 schreef zjroentje het volgende:
Geregistreerd voor de Fantasy League.
Er is nog een plek vrij mensen. Dan hebben we er 12.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')