404 Errorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:17 schreef Guard het volgende:
Laatste post vorig topic:
[ link | afbeelding ]
Recruitmenttool van Oregon voor de 2005 recruiment class, vind het eigenlijk wel briljant! (klik op het plaatje om alle pagina's van het Steward comic book te zien)
Fixedquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:21 schreef Boe-man het volgende:
[..]
404 Error
The page you requested cannot be found. The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
Verkeerde link
Toch wonderbaarlijk dat hij het zo lang uitgehouden heeft.quote:EAST RUTHERFORD, N.J. -- Backup quarterback Jared Lorenzen was waived by the New York Giants on Monday, a little more than a month before the Super Bowl champions open training camp.
Carr wordt de volgende QB die ze gaan cuttenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:48 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Toch wonderbaarlijk dat hij het zo lang uitgehouden heeft.
De Vikings zijn volgens mij bijna elk jaar wel de favoriet voor een schrijver... Purple Jesus is nu de savior? En z'n argument isquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:21 schreef Plastic_Power het volgende:
Doe het nou niet![]()
http://sportsillustrated.(...)s/index.html?eref=T1
Ach,het is maar een artkel van Dr.Z.Die komt om de zoveel tijd met een artikel waar je broek van afzakt.Hij krijgt niet voor niets telkens boze reacties van lezers.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:59 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
De Vikings zijn volgens mij bijna elk jaar wel de favoriet voor een schrijver... Purple Jesus is nu de savior? En z'n argument is![]()
Wat is de laatste keer dat de beste run defense en beste run de Superbowl heeft gewonnen? Ehm... inderdaad: Nooit!
Vooral de run defense is erg over-rated in de playoffs. Een goede pass defense is in de playoffs een stuk belangrijker. Goede run defense? Fine, spread the field met 4 of 5 receivers.
Het verschil tussen een goede run defense en een slechte defense is maximaal 2 yards.
Het verschil tussen een goede pass defense en slechte pass defense? Kans op een SB of niet.
Hoe dan ook, in de huidige NFL is passing (zoals pass defense als passing offense) een stuk belangrijker.
quote:In an admission that is almost as stunning as the absence of any meaningful mainstream media reaction to it, Hall of Fame quarterback Terry Bradshaw admitted last week that he took steroids while playing pro football in the 1970s.
quote:Alabama linebacker Johns arrested for selling cocaine
TUSCALOOSA, Ala. (AP) -- Alabama linebacker Jimmy Johns was arrested on felony drug charges Tuesday and kicked off the team, the latest in a string of off-the-field problems for coach Nick Saban's squad.
Johns, who moved to defense for his senior year after playing running back and receiver in 2007, was "pretty wide open" selling cocaine to students on and around the University of Alabama campus but tried to hide what he was doing from teammates, police said.
"He didn't want them to know he was involved in it," said Capt. Jeff Snyder of the West Alabama Narcotics Task Force.
Records did not indicate whether Johns had hired a lawyer. He was held at the metro jail with bond set at $120,000.
Saban dismissed Johns from the team almost immediately.
"This type of behavior obviously will not be tolerated and he is no longer a part of our program," he said in a brief statement.
Die jonge spelers komen wel niet meteen in de allerhoogste salarisschaal bij zo'n club. En dan hebben we het ook niet over bedragen van boven de 20 miljoen ....quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:17 schreef kidkash19 het volgende:
Is het hier met voetbal niet een beetje dezelfde tendens? Jonge spelers die een goed jaar of 2 in de benen hebben bij een "minder" team worden weggekaapt door de grote clubs die ze meteen miljoenen per jaar geven?...ergens moet die ballon toch ploffen
Bizar veel natuurlijk. In de NBA is er een rookie salary scale die ik eigenlijk ook al te hoog vindt. Maar dit is nog even wat meer.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:55 schreef Guard het volgende:
Goodell is het in ieder geval met ons eens m.b.t. de rookie salarissen:
Goodell: Rookie pay is 'ridiculous'
Ik zag iedere keer als op yahoo inlogde voor baseball fantasy staan dat de Football variant al beschikbaar was, dus uiteindelijk dacht ik: hoppa aanmaken die hap!quote:Op maandag 30 juni 2008 14:25 schreef popolon het volgende:
Je bent er vroeg bij.
Ik doe natuurlijk weer mee, fantasy football is geweldig.
Ze maken idd al vroeg reclame voor fantasy football.I guess the sooner the better!quote:Op maandag 30 juni 2008 15:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zag iedere keer als op yahoo inlogde voor baseball fantasy staan dat de Football variant al beschikbaar was, dus uiteindelijk dacht ik: hoppa aanmaken die hap!
Die draft time leek me ideaal, want vanaf september proberen we toch al rond die tijd op zondag bij een pc of tv met NFL coverage in de buurt te zijn, dus dan kan die dag + tijdstip in het laatste weekend van augustus ook wel vrijgehouden wordenquote:Op maandag 30 juni 2008 17:13 schreef Playmaker het volgende:
[..]
Ze maken idd al vroeg reclame voor fantasy football.I guess the sooner the better!![]()
Maar The Leaping Lambeaus zijn van de partij en dit jaar ben ik wél aanwezig tijdens de draft!Ik hoop niet dat de draft time zal veranderen want ik zit op de 23e waarschijnlijk nog in de States dus de draft time is ideaal.
Ik ben dan ook aan 't proberen om m'n vakantie te verschuiven van begin Augustus naar half Augustus zodat ik tijdens het eerste week van competitie nog in de States ben.Ik was al van plan om een preseason game van de Pack te bezoeken maar de kans om een echte wedstrijd te bezoeken kan ik niet laten schieten.Monday Night at Lambeau!quote:Op maandag 30 juni 2008 17:20 schreef popolon het volgende:
Dus vlak voordat het seizoen begint ben je weer weg uit de VS? Lekkere timing.
Dat wordt me toch een Favre lovefestquote:Op maandag 30 juni 2008 20:15 schreef popolon het volgende:
Monday Night Football baby!
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Monday, Sept. 8 Minnesota Vikings at Green Bay Packers
Dit jaar op ESPN trouwens. Ik zit liever thuis op de bank dan in het stadion.
Ik hoop dit jaar een Browns-game mee te pikkenquote:Op maandag 30 juni 2008 20:26 schreef Guard het volgende:
ik ben toch blij dat ik dit jaar weer een keer in het stadion zit, al is het natuurlijk niet helemaal hetzelfde, op Wembley.
Z'n jersey word die avond retired dus daar kun je wel vanuit gaan ja...quote:Op maandag 30 juni 2008 20:23 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Dat wordt me toch een Favre lovefest
quote:Op maandag 30 juni 2008 20:31 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ik hoop dit jaar een Browns-game mee te pikken![]()
Het liefst eentje in de sneeuw
Met alle successen die ze in het verleden hebben gehad mag je überhaupt best respect hebben voor de Browns in het algemeen...quote:Op maandag 30 juni 2008 20:48 schreef Guard het volgende:
[..]Heb altijd respect gehad voor de Browns fans
Dat is gewoon ongelooflijk, zelfs als je denkt 'ja, maar dat waren de jaren 50 en zo...quote:Otto Graham is considered by many historians to be one of the greatest winners in the history of professional sports. Graham played six seasons in the NFL and took the Cleveland Browns to the NFL Championship Game all six seasons, winning three NFL titles. Including four seasons in which his team captured four AAFC titles, Graham played ten total seasons of professional football and made the league championship game all ten seasons, winning seven league titles. In his single season as a professional basketball player, the Rochester Royals (today's Sacramento Kings) also captured the league title. Thus, in 11 seasons as a professional athlete, Otto Graham's teams made the championship all eleven years, winning eight titles.
Wedstrijden in de buitenlucht kijk ik veel liever dan een wedstrijd in een dome. Van die stalen bakken zoals de Metrodome of dat ding van de Rams. Dan liever Lambeau Field op een gure middag in december of een sneeuwstorm in Cincyquote:Op maandag 30 juni 2008 20:48 schreef Guard het volgende:
[..]Heb altijd respect gehad voor de Browns fans
En een snow game, dat zou wel heel erg gaaf zijn
$ 150.000quote:The New York Giants unveiled the pricing structure for their new stadium, which will open in 2010. Capacity will be 82,500, and every seat will be tied to a personal seat license (PSL). That's a one-time payment by a season-ticket holder for the right to purchase a game ticket. The PSLs will range from $1,000 to $20,000 per seat. The Giants said PSLs were necessary to help finance the $1.6 billion project. The Giants said fewer than 5,000 seats in the new stadium will command that $20,000 PSL, and that 90 percent of the tickets in the upper deck will carry a $1,000 PSL. Contrast that to the Cowboys, whose new 80,000-seat stadium opens in 2009. The Cowboys also decided seat licenses were necessary to help finance their $1.1 billion project. Their seat licenses range from $2,000 to $150,000.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |