beter dan de postbank dan moet je gleijk een nieuwe aanvragenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:39 schreef LastRequest het volgende:
Uw wachtwoord is onjuist. Probeer het nogmaals.
WAARSCHUWING! Bij de volgende foutieve poging wordt uw DigiD inlogcode 10 minuten geblokkeerd!
Digi D is echt waardeloos qua gebruiksvriendelijkheid.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:39 schreef LastRequest het volgende:
Uw wachtwoord is onjuist. Probeer het nogmaals.
WAARSCHUWING! Bij de volgende foutieve poging wordt uw DigiD inlogcode 10 minuten geblokkeerd!
Digi D is echt waardeloos qua gebruiksvriendelijkheid.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij Samson in de buurt? Al minimaal een jaar, vorig jaar nog ff geweest tijdens de vierdaagsefeesten. Erg jammer, gingen best vaak naar de Ierse pub maar het laatste jaar werd 't al steeds slechter.
was je zo emotioneelquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik was er echt huilig van overtuigd
Dat wordt helaas een lelijke tabel met 3 kolommen - namelijk datum, bedrijf en koers. Met de primary key op datum. Ik weet niet hoe lang hij bij jou is, maar een paar miljoen records zou geen probleem moeten zijn. En anders zou je bijvoorbeeld oude data naar een history-tabel kunnen plaatsen zodat de meeste searches sneller gaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
LR, moblo en alle andere nerds, help me.
Hier dus ookquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
beter dan de postbank dan moet je gleijk een nieuwe aanvragen
Ik weet gewoon mijn inlognaam niet eens meerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, dat jij nou niet fatsoenlijk een wachtwoord kan intikken
. Hoef je niet te botvieren op DigiD
.
Het is inmiddels opgelostquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:46 schreef Aibmi het volgende:
Dat wordt helaas een lelijke tabel met 3 kolommen - namelijk datum, bedrijf en koers. Met de primary key op datum. Ik weet niet hoe lang hij bij jou is, maar een paar miljoen records zou geen probleem moeten zijn. En anders zou je bijvoorbeeld oude data naar een history-tabel kunnen plaatsen zodat de meeste searches sneller gaan.
Kom je zelf uit de SQL?
Hoezo je kunt standaard reacties verwachtenquote:bagage -> overgewicht
weet iemand hoeveel dat kost?
ik mag maar 20 kilo meenemen en heb nu 22 kilo (had eerst 27,6), maar ik kan echt niks meer lozen..
ik heb al op schilhop.nl gekeken, maar daar stond het niet.
op schilhop.nl zul je de gezochte informatie niet vinden neequote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:07 schreef swarmahoer het volgende:
en die 2 kilo in je handbagage stoppen
en wat voor standaardreacties dan ...
je bent jaloers omdat je niks krijgtquote:
Gelukkig, iemand vind ons grappigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:36 schreef LastRequest het volgende:
Het was meer een vraag, welke van de 2
Maar geeft niet hoor, jullie zijn iig grappig
Inderdaad, toch fijn zo'n kloon, kan je je eigen kansloosheid een beetje weg werken enzoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:54 schreef swarmahoer het volgende:
ja is een opluchting dat we t niet voor de postaantallen doen iig
Wat danquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu zijn ze helemaal niet meer te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |