Pussyquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zo lang. Ik ging om 11u slapen, 6:30 wekker enzo, en ja ik weet 't mietje enzulks maar zonder slaap functioneer ik niet zo vrolijk
.
en nu komt de post ik ga weer op bed liggen want dit en datquote:
Nou jah.. MIJN zomerfeesten wat heb ik gedaanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Schilders die te vroeg beginnen met klussen
[..]
M'n Zomerfeesten, wat doe je?!
Mneeuhhh ik moet weer even een voor 10 uur wakker ritme creeerenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:47 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
en nu komt de post ik ga weer op bed liggen want dit en dat
Al die dagen niks doen werken nu dus toch tegen jequote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:46 schreef swarmahoer het volgende:
uitstel, afstel, boze leraar.. toch maar ff afmaken
nee dis iets heel andersquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Al die dagen niks doen werken nu dus toch tegen je
Ik dacht dat je dinsdag nog zei dat je alles af had.. Heb je dit over het hoofd gezien dan?
Ah, dat is logisch, want de term 'alles' is niet zo veelomvattendquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:53 schreef swarmahoer het volgende:
dat bedoelde ik ook niet met de dingen die ik al af had
Juh ik zat ook al van whutttt... als ik vraag of je al je opdrachten af hebt.. Dan valt dit daar ook onder lijkt me.. Maaar ik dacht tis nog geen 10 uur.. Ik ga eens een keer niet zeiken..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ah, dat is logisch, want de term 'alles' is niet zo veelomvattend
En dan op dinsdag zeggen dat je alles af hebt, maar dit er niet onder rekenen?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:06 schreef swarmahoer het volgende:
vorige week maandag
Heb je die nou nog niet in je bladwijzers staan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
*aaioverdebolsmiley*
bladwijzers? enlighten me pleasequote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je die nou nog niet in je bladwijzers staan?.
Dat is voor FF-nerds. Bij jou heet dat 'favorieten'quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
bladwijzers? enlighten me please?
Firefoxquote:
quote:
voel me niet aangesprokenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
LR, moblo en alle andere nerds, help me.
op je gebande sitesquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik gebruik firefox alleen voor BlackboardEn vroeger om te cheaten via een proxy server
Ik begin hier een nieuwe studie maar ben wel al wat ouder (27). Is het voor mij leuk om mee te doen aan de intro?, ik hou in 't algemeen wel van uitgaanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
250 euro valt nog mee. Ik was in mijn eerste jaar dat ik zelf intro liep volgens mij nog meer kwijt. Ook de jaren als mentor en gelijktijdig commissielid hakten er aardig in, ging volgens mij de 400 euro wel te boven, ondanks het eerste jaar gratis drinken bij El Sombrero. Afgelopen jaar was dat de Stretto, dat bandje heb ik niet eens opgehaald.
Heb je al wel iets gegeten?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:18 schreef LastRequest het volgende:
Ik kan je niet helpen Pietje I'm sorry, SQL is echt te lang geleden
Aibmi weet het misschien wel.
Ik werd gisteren voor ik ging slapen duizelig en ben het nog steeds, superraar
die is echt zo 4 maanden geledenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:18 schreef Yashaaaaa het volgende:Vato Gonzalez - Dirty House Mixtape 3 (Februari 2008).mp3
Hmm nu nog niet maar gisteravond wel meer dan genoegquote:
Doe me eens een nieuwe danquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die is echt zo 4 maanden geleden![]()
en ook al 3x voorbijgekomen hier
je hebt iets gemistquote:
beter dan de postbank dan moet je gleijk een nieuwe aanvragenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:39 schreef LastRequest het volgende:
Uw wachtwoord is onjuist. Probeer het nogmaals.
WAARSCHUWING! Bij de volgende foutieve poging wordt uw DigiD inlogcode 10 minuten geblokkeerd!
Digi D is echt waardeloos qua gebruiksvriendelijkheid.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:39 schreef LastRequest het volgende:
Uw wachtwoord is onjuist. Probeer het nogmaals.
WAARSCHUWING! Bij de volgende foutieve poging wordt uw DigiD inlogcode 10 minuten geblokkeerd!
Digi D is echt waardeloos qua gebruiksvriendelijkheid.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij Samson in de buurt? Al minimaal een jaar, vorig jaar nog ff geweest tijdens de vierdaagsefeesten. Erg jammer, gingen best vaak naar de Ierse pub maar het laatste jaar werd 't al steeds slechter.
was je zo emotioneelquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik was er echt huilig van overtuigd
Dat wordt helaas een lelijke tabel met 3 kolommen - namelijk datum, bedrijf en koers. Met de primary key op datum. Ik weet niet hoe lang hij bij jou is, maar een paar miljoen records zou geen probleem moeten zijn. En anders zou je bijvoorbeeld oude data naar een history-tabel kunnen plaatsen zodat de meeste searches sneller gaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
LR, moblo en alle andere nerds, help me.
Hier dus ookquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
beter dan de postbank dan moet je gleijk een nieuwe aanvragen
Ik weet gewoon mijn inlognaam niet eens meerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, dat jij nou niet fatsoenlijk een wachtwoord kan intikken
. Hoef je niet te botvieren op DigiD
.
Het is inmiddels opgelostquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:46 schreef Aibmi het volgende:
Dat wordt helaas een lelijke tabel met 3 kolommen - namelijk datum, bedrijf en koers. Met de primary key op datum. Ik weet niet hoe lang hij bij jou is, maar een paar miljoen records zou geen probleem moeten zijn. En anders zou je bijvoorbeeld oude data naar een history-tabel kunnen plaatsen zodat de meeste searches sneller gaan.
Kom je zelf uit de SQL?
Hoezo je kunt standaard reacties verwachtenquote:bagage -> overgewicht
weet iemand hoeveel dat kost?
ik mag maar 20 kilo meenemen en heb nu 22 kilo (had eerst 27,6), maar ik kan echt niks meer lozen..
ik heb al op schilhop.nl gekeken, maar daar stond het niet.
op schilhop.nl zul je de gezochte informatie niet vinden neequote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:07 schreef swarmahoer het volgende:
en die 2 kilo in je handbagage stoppen
en wat voor standaardreacties dan ...
je bent jaloers omdat je niks krijgtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |