Staat op Where The Light Is, een cover van Tom Petty's Free Fallin'. Zo mooi!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:19 schreef JeroenV het volgende:
Ik ben niet naar het concert geweest omdat ik niet kon, maar wat voor nummer is dat?
Volgende keer als JM komt ben ik er bij, waar het ook is...
Ik heb juist enorm genoten van die tweede gitarist.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:41 schreef Laertes het volgende:
Eric Clapton was natuurlijk gewoon pure kwaliteit, ik vond alleen zijn tweede gitarist er absoluut niet bij passen. Z'n akoestische set werd eigenlijk was echt heel tof en helaas zijn we voordat ze met z'n allen crossroads gingen spelen weggegaan. Goeie timing om ziek te zijn![]()
True.quote:Robert Randolph was ook dope, kende ik niet. Goeie slide gitarist die eruit zag als een gangstarapper
Ja precies. Die waarschuwing ook echt aan zijn adres onderaan...quote:Op maandag 7 juli 2008 15:24 schreef Jill-RMC het volgende:
Dit doet ie gelukkig niet al jaren, onzin dingen aan journalisten vertellen. Maarja nu ie een Friend date is het natuurlijk ineens ontzettend interessant.
quote:I want all my fans to know that it is with great humility and embarrassment that I have to inform you that I was arrested tonight.
I hope that my forthrightness and honesty will help to ease some of your hurt. Here are the facts.
After my show in Mansfield, MA, I decided to try my hand at mixing the perfect watermelon margarita. Having served more than two dozen, and sipping from each drink as it was delivered, I became very inebriated. The rest makes me sick to my stomach, but here goes:
I thought in my impaired state that it would be a good idea to play Grand Theft Auto 4: Liberty City. It was not. As I left my cousin Roman's apartment with the afternoon to spare, the alcohol (and the loneliness) got to me. The combination of Patron, Triple Sec, Watermelon Pucker and my cousin Roman's misleading promise of the American Dream brought out the darkest side of me.
I decided to walk into traffic and stop a cab. When the driver came to a halt, I opened his door and ripped him from his seat. This is when I began to pummel him without mercy. When he fell to the ground covered in his own bright red blood, I slid into the driver's seat and drove through a busy park with reckless abandon.
I won't lie to you. I hit many, many people. While I can't say how many it was exactly, I garnered 4 white stars and a large police search canvas area. I know I should have surrendered, but I just don't know what got into me. While listening to my favorite hip-hop station, I led police on a three-mile chase through areas dense with innocent people. I was eventually shot, leading my vision to become monochromatic.
I want all my fans to know that I will do my best to redeem myself in your eyes. Though I came-to outside of the Liberty City Police Station two hours later after my arrest, I know that the damage has been done. I have decided from this point on to obey the plot's directive; to figure out just what the hell I'm supposed to do in this game while hitting fewer people and lampposts.
I hope those who hold tickets for the upcoming dates on my tour will still come to enjoy the shows to come.
Regretfully,
John,
proprietor,
Niko Bellic
Belief.quote:Op zondag 27 juli 2008 18:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat is jullie favoriete JM-nummer?
Die van mij Vultures
Oke, dag 1: In shock.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:49 schreef Numbie het volgende:
Schrok me de pleuris toen ik vanochtend tryJM bekeek... Sorry hoor, maar hij kan zo mee met die andere 100000 man naar Irak.
Moet ie eerst iets noemenswaardigs uitbrengen.quote:Op woensdag 13 augustus 2008 18:36 schreef Jill-RMC het volgende:
Dammit nou moeten we het weer over muziek gaan hebben
Helemaal met je eens!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 07:58 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Gister de DVD van Any given thursday maar weer eens gekeken. En fuck, wat houd ik van JM hoe hij is op die DVD. Nog zo'n heerlijk ventje die staat te genieten, de meest gekke bekken trekt en springt, hupst en gekke dingen met z'n benen doet. Tuurlijk, tuurlijk, zulke dingen doe hij nu nogsteeds, maar nu is het meer zo'n Hollywood-vent geworden, terwijl het hij daar nog zo'n lekker down to earth is.
Weet ik, maar ik vond het al heel wat dat John Mayer op TV kwam..quote:Op vrijdag 5 december 2008 16:11 schreef RRGJL het volgende:
Die Abbey road opnames zijn ook al oud hoorMaar wel leuk ja, het blijft een interessante kerel, ook buiten zijn muziek om.
No way... Zelfs een appeltaart krijg ik niet onaangebrand / niet half gaar uit de ovenquote:Op vrijdag 5 december 2008 23:34 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Zijn er eigenlijk nog users hier die fannatiek aan het bakken geslagen zijn n.a.v. JM's blog?
Werkt niet....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:42 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
![]()
<object width="480" height="295"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/fj6bHflRryM&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed data-src="http://www.youtube.com/v/fj6bHflRryM&hl=nl&fs=1" style="visibility:hidden;" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295"></embed></object>
Geloof dat 'ie wel in de studio zit, maar doet ook nogal wat andere dingen als ik dat zo eens lees.quote:Op zondag 1 februari 2009 01:45 schreef Asskicker14 het volgende:
John Mayer mag onderhand wel met een nieuw album komen.
Iemand al informatie over de ontwikkelingen op dat vlak?
.... Ja, ja, ja, second that! Heb hem kortgeleden 'echt' ontdekt via Last.fm, en ben er wég van (stiekem ook van zijn donkere krullen en lippenquote:Volgende keer als JM komt ben ik er bij, waar het ook is...
Sluit ik me volledig bij aan, hoop dat ie snel richting Nederland komt!quote:Op zondag 8 februari 2009 00:30 schreef Andromache het volgende:
[..]
.... Ja, ja, ja, second that! Heb hem kortgeleden 'echt' ontdekt via Last.fm, en ben er wég van (stiekem ook van zijn donkere krullen en lippen![]()
) Heb net Continuum gekocht, fantastisch.
![]()
God prijze de dag dat ik John Mayer ontdekte, wat een muziek!
Nou, hij was ook nog voor drie andere categorieën genomineerd: Best Pop Collaboration voor 'Lesson learned' met Alicia Keys, Best Song Written For Motion Picture, Television Or Other Visual Media voor 'Say' & Best Long Form Music Video voor 'Where the Light Is'. Maar nog steeds geweldig dat hij er twee heeft gewonnenquote:Op maandag 9 februari 2009 11:00 schreef Numbie het volgende:
En ja hoor, de Grammy jury vind'm nog steeds fantastisch; hij won gisteravond twee grammy's. In de enigste twee categorieën waarin hij overigens genomineerd was... Of te wel, maakt niet uit waarvoor hij genomineerd is, hij wint toch wel :p
Hoewel ik natuurlijk blij voor hem ben dat hij credit krijgt voor zijn werk, vind ik 'Say' nog steeds een onder de maat nummer voor zijn doen.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:00 schreef Numbie het volgende:
En ja hoor, de Grammy jury vind'm nog steeds fantastisch; hij won gisteravond twee grammy's. In de enigste twee categorieën waarin hij overigens genomineerd was... Of te wel, maakt niet uit waarvoor hij genomineerd is, hij wint toch wel :p
Eens... Beetje de "Not Myself" track van Continuum. (Het is het gewoon net niet; een leuk niemedalletje, maar niet albumwaardig.)quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:53 schreef fjboere het volgende:
[..]
Hoewel ik natuurlijk blij voor hem ben dat hij credit krijgt voor zijn werk, vind ik 'Say' nog steeds een onder de maat nummer voor zijn doen.
quote:Op maandag 9 maart 2009 21:52 schreef RRGJL het volgende:
Slow dancing in a burning room van Where The Light Is.
![]()
![]()
Heerlijk die solo ergens rond 4:30![]()
Ben normaal niet helemaal weg van dat nummer ofzo, maar deze versie is echt geweldig.
Ik zag het ook net. Wat een gast is het toch ook.quote:Op woensdag 25 maart 2009 19:39 schreef Tesss het volgende:
http://twitter.com/johncmayer/status/1389005295
http://twitter.com/johncmayer/status/1389049522![]()
![]()
Zijn nieuwe vriendin, Elske (?) is een Nederlandse. Die heeft hem zeker een paar zinnetjes Nederlands geleerd.quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:49 schreef RRGJL het volgende:
Wtf, waarom in het NederlandsHoe komt ie daar nou weer bij.
Het ziet er uit als redelijk knullig vertaalmachinewerk, maar ik ben nu ook wel erg benieuwd naar z'n motieven en de mysterieuze Elske(n).quote:johncmayer Goedemorgen, iedereen! Ik hoop iedereen een fantastische dag heeft!
johncmayer vandaag zal ik mijn fiets aan Internet cafe berijden en dan zal ik sommige hard suikergoed en een nieuwe nieuwe vulling voor mijn pen kopen.
johncmayer Ik beëindigde enkel een sandwich van Turkije met mijn vriend Elsken. Zij is zeer zeer lang en droogt haar eigen fruit.
johncmayer http://twitpic.com/2fyvp - Ik ben het werk teruggekomen. Ik dacht u zou kunnen houden van te weten wat ik zie.
Jij weet meer? Of je babbelt maar gewoon wat?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:47 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Zijn nieuwe vriendin, Elske (?) is een Nederlandse. Die heeft hem zeker een paar zinnetjes Nederlands geleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |