Met een beetje geluk pakt'ie eerst een wintertourtje door Europa en dan pas de VS, maar kan ook vice versa zijn idd. Beetje afhankelijk van of'ie uberhaupt wel promotie gaat doen; kan me namelijk ook zo maar voorstellen dat'ie het lekker laat zitten ditmaal voor Europa. Hij is hier nu toch al doorgebroken na Continuum, en t kan zo maar dat z'n management dus redeneert dat interviews voor t nieuwe album niet echt nodig zijn. Weet nog dat'ie vorig jaar ook in NL enkele promo-dingen afgezegd had. Schijnbaar te druk met andere dingenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:04 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Inderdaad. Summertour 2010 in Nederland wellicht ofzo?
Ik zat ook even naarstig op zoek te gaan naar de datum van z'n optreden in België. Totdat ik doorhad dat hij binnen een uur tweets stuurde over dat hij net in Parijs is geland, een te gek optreden in Parijs heeft gegeven en net in Helsinki is aangekomen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:10 schreef Toad het volgende:
Volgens mij klopt er niet veel van. Staat ook dat hij in andere landen is geweest?
Pino zit wel in het trio hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:59 schreef GoodGawd het volgende:
btw waarom zit die dino paladino (of w/e) niet de JM trio, vind die andere gast altijd zo droog kijken
Hij zal wel bezig zijn met "time travel".quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat ook even naarstig op zoek te gaan naar de datum van z'n optreden in België. Totdat ik doorhad dat hij binnen een uur tweets stuurde over dat hij net in Parijs is geland, een te gek optreden in Parijs heeft gegeven en net in Helsinki is aangekomen.Gekheid.
David Labruyere?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:31 schreef GoodGawd het volgende:
Oh nee ik bedoel die andere gozert met die krullen XD
Ik vermoed Las Vegas op z'n kop zetten om eerlijk te zijn...quote:Op zondag 21 juni 2009 08:44 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Hij zal wel bezig zijn met "time travel".![]()
quote:Op maandag 22 juni 2009 07:38 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Ik heb er helemaal geen problemen mee dat JM niet zo'n hype is, ik ben niet zo van het delen. En al die mensen die hem niet kennen, zullen bij concerten ook niet voor mij staan zodat ik niets kan zien.Lekk0r houden zo.
Ik vind het dan wel weer tof als m'n beste vriendinnetje -die JM van bij mij in de auto kent-, aan een kerel op stap vraagt of hij toevallig een quarterlife crisis heeft.
ok dankje! wel jammer dat ie niet komtquote:Op zondag 21 juni 2009 22:15 schreef Numbie het volgende:
^![]()
Enne, nee hij komt niet naar NL dit jaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |