Daar laat ik me wat topictitels betreft graag door inspireren.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:46 schreef qonmann het volgende:
Had een Suske & Wiske-klassieker kunnen zijn
Ik haat moppen.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Normaal gesproken vertelt wyccie altijd moppen als we op een plaatje zitten te wachten.
En je bent zelf zo'n lief moppie.quote:
Ik ben net de loempiaboer! U vraagt wij draaien.quote:
Ik heb goed uitgeslapen vandaag.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:00 schreef peaceman het volgende:
Wyccie gaat toch meestal slapen als we op een plaatje zitten te wachten?
quote:Op maandag 23 juni 2008 21:04 schreef wyccie het volgende:
En ik had nog wel deze voor Scrut:
[ afbeelding ]
Maar jij bent toch ook al bijna vijftig?quote:Op maandag 23 juni 2008 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
zij is al vijftig maar ik vind het nog steeds een lekker ding
Eddy?quote:Op maandag 23 juni 2008 21:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
JaDe meest getalenteerde. Weet je z'n voornaam ook?
Maar ik val normaal gesproken op jong.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook al bijna vijftig?
Dat heb ik ook altijd als ik voor mijn cd-kastjes sta..quote:Op maandag 23 juni 2008 21:10 schreef qonmann het volgende:
wat een boel plaatjes ..kan niet kiezen
En ik als ik voor mijn drankkast sta....quote:Op maandag 23 juni 2008 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd als ik voor mijn cd-kastjes sta..
Nope. Jimmy Rosenberg. Is een prachtige documentaire over. Inktzwart en treurig, zo treurig dat je af en toe gewoon zit te lachen.quote:
Cd-kastjes.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd als ik voor mijn cd-kastjes sta..
Niet goed. Het is echt denk ik wel de bekendste hollywoodfilm ooit.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:21 schreef qonmann het volgende:
Claudia Cardinale
met een paar vraagtekens want het fotootje komt me niet bekend voor
En bekender ook. Maar wie is de dame naast Al Pacino ?quote:
Dat vermoedde ik al.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Het is echt denk ik wel de bekendste hollywoodfilm ooit.
[ afbeelding ]
Ik vrees dat je ondanks je vermoedde niet weet hoe ze heet?quote:
Klopt. Haar character ken ik wel. Vrouw van Michael die opgeblazen wordt waarna Michael weer naar Amerika gaat.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik vrees dat je ondanks je vermoedde niet weet hoe ze heet?
Klopt. Ze heet Simonetta Stefanelli en ze acteert niet meer en er stond jarenlang op IMDB dat ze al overleden was tot ze er onlangs op werd geattendeerd.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Klopt. Haar character ken ik wel. Vrouw van Michael die opgeblazen wordt waarna Michael weer naar Amerika gaat.
Ik vind dat ze wel een hele mooie naam heeft. Ze lijkt overigens op de liefste caissiere bij mij uit de supermarkt.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:44 schreef qonmann het volgende:
Heeft ze een mooie Italiaanse naam zoiets als Rosselini ?
quote:Op maandag 23 juni 2008 21:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is Anja de vrouw van Willem Overdevest van Swift Boys 8
Lucretia van der Vloot. Mooie meid hè?quote:Op maandag 23 juni 2008 21:53 schreef qonmann het volgende:
De foto evenaart de topictitel in schoonheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |