Yepzzquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik denk As The World Turns..
Toch dude ?
Ik ben er nu 2 jaar behoorlijk uit en snap die nieuwe gezichten helemaal niet meerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:41 schreef DarkElf het volgende:
ATWT; een verslaving van mij die af en toe de kop op steekt en dat al...... ehmmm een jaar of 16 lang
Bij mij bijna 19 jaar langquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:41 schreef DarkElf het volgende:
ATWT; een verslaving van mij die af en toe de kop op steekt en dat al...... ehmmm een jaar of 16 lang
twee dagen kijken en je zit er zó weer in....quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:43 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik ben er nu 2 jaar behoorlijk uit en snap die nieuwe gezichten helemaal niet meer
( kijk al vanaf dat ik 14 ben ofzo )!
Oh god! is dat al zolang geleden??? Dat weet ik ook nog...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bij mij bijna 19 jaar langKeek het al toen het nog op SKY werd uitgezonden
As The World Turnsquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:43 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Bij mij bijna 19 jaar langKeek het al toen het nog op SKY werd uitgezonden
Dat doe ik ook wel eensquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb wel een tijdje Santa Barbara gevolgdErrug lang geleden.
Zo die man is naar bed, kan ik hem ff een mailtje sturen voor op zijn werk morgenochtend.
Mijn manier van een ontbijtje maken
Jah Nancy speelt al 50 jaar mee, net als Bob en Lisa volgens mijquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
As The World Turns
Soap die al vanaf de jaren '50 wordt uitgzonden (aanvankelijk als hoorspel - wat het de langstlopende soap ter wereld maakt. De babies van toen, spelen nu de oma's!) en die ik in de jaren '80 en begin '90 heel fanatiek volgde.
Heeft ook een beetje een cult-status denk ik.
Santa Barbara! O dat ken ik ook nog!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:47 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb wel een tijdje Santa Barbara gevolgdErrug lang geleden.
Zo die man is naar bed, kan ik hem ff een mailtje sturen voor op zijn werk morgenochtend.
Mijn manier van een ontbijtje maken
Wij stuurden elkaar voor we hier samenwoonden, zo'n 3,5 jaar geleden, elke dag een E-cardquote:
Ja vreselijk he, na een tijdje danquote:En SB was wel leuk maar dat eeuwige drama met Eden (jankerd) en Cruz (brr) beviel me toch niet...
Wie ís dit?quote:
Oh das leuk zeg! heb je ze opgeslagen enzo??quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wij stuurden elkaar voor we hier samenwoonden, zo'n 3,5 jaar geleden, elke dag een E-card
Weken waarin we wisselden van humor, maatschappij-kritische, naar bijv.de meest gore, ranzige of foute e-cards.
Toen we gingen samenwonen misten (?) we dat ook echt
oh verschrikkelijk en die vader die met die wijd opengesperde neusvleugels altijd boos was ...quote:Ja vreselijk he, na een tijdje dan
Bob met die geaderde rode drank-neus! Dat was al in '86 zo.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jah Nancy speelt al 50 jaar mee, net als Bob en Lisa volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |