O geweldig Hobsala! En hoe voelt hij zich?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Lief
Gaat erg goed, hj heeft inmddels 2e gips.. 1x was een week omdat zijn voet niet in 90 gr. ging, nu wel en moet hij nog 2,5 week erom hebben en dan weer terug naar controle en als meezit dan meteen dag later afspraak therapeut ervoor om op te bouwen.. maargoed dat is nog ver weg.
Hij mag al lopen zonder krukken
Maar voor de zoveelste keer een welles-nietes-discussie is toch ook nergens voor nodig?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik denk dat de 'laten-we-het-nu-niet-over-euc-hebben'-maners net zo veel bijdragen aan de sfeer op dit moment, als degenen die wél met euc- in discussie gaan.![]()
En láát mensen, als die behoefte er is, zoals bij beunkster. Volgens mij is het niet aan ons om te bepalen waar mensen wel en niet onderling over mogen praten. Het gaat hier over vanalles dat onderling speelt, van meeten, tot neuken tot kleine irritaties, tot films uitwisselen en muziektips delen. Als er iets tussen zit dat niet van je gading is: negeren. Maar niet andere mensen vertellen waar het al dan niet over mag gaan en op wie wel en niet mag worden gereageerd. Je kan niet beoordelen in hoeverre bijvoorbeeld beunkster, of mij, maar ook Euc- trouwens, iets dwars zit.
En verder ben ik kei-benieuwd naar de down under movie van B&G.
Ja, daar dacht ik van de week nog aan!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:20 schreef beunkster het volgende:
Owh dude, films uitwisselen reminds me. Je krijgt nog een lijstje van me met films die ik goed vind.
Dat gaat komen, hopelijk nog voor ik vakantie krijg (half juli, that is). En anders in de vakantie. Het staat op de to-do list. Maar mijn tijd voor dat soort dingen is vrij beperkt.
Jij krijgt nog veel meer over je heen dan alleen de filmquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:16 schreef Duderinnetje het volgende:
-knip-
En verder ben ik kei-benieuwd naar de down under movie van B&G.
Joh, die heb ik in 1975/1976 nog in de echte bioscoop gezien in het Leidseplein-bioscoopje waar ik destijds alle nachtfilms bekeek.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:11 schreef beunkster het volgende:
Golfer, als dat je ding is, dan is dit ook wellicht wel je ding. Extreem op heel veel manieren, maar ook een absolute cultfilm.
Lieverd, politieagenten hebben we hier niet nodig.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:22 schreef Muck het volgende:
Maar voor de zoveelste keer een welles-nietes-discussie is toch ook nergens voor nodig?
Waar maak je je druk om?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Maar voor de zoveelste keer een welles-nietes-discussie is toch ook nergens voor nodig?
Nou na alle drama van afgelopen paar weken.. best goed enzo.. dus gaat de goede kant opquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:20 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O geweldig Hobsala! En hoe voelt hij zich?
zo lekker bitchenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:28 schreef Bluezz het volgende:
Nah, Muck denkt altijd even met haar fluitje binnen te kunnen komen en daarmee ons usertjes weer in het gareel te laten lopen
Hè lekker joh, wat een gedoe, maar hij is alweer wat meer mobielquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:28 schreef MissHobje het volgende:
Nou na alle drama van afgelopen paar weken.. best goed enzo.. dus gaat de goede kant op
I know!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jij krijgt nog veel meer over je heen dan alleen de film
Ik ben stiekem fan van OUD.quote:Oh en het is een down there under movie. Of zoiets.
![]()
Pffff, ik stuur die vent naar bed, die moet werken en geld verdienen om daar heen te kunnen gaanen ik drink mijn flesje glaasje nog ff gezellig leeg hier in de SC kroeg waar wat mij betreft alles gezegd wordt. Maar waar ik dan lekker niet op - wil - reageren
Anders wordt het net OUD
Welnee.. Muck is een schat die het goed bedoeld!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:28 schreef Bluezz het volgende:
Nah, Muck denkt altijd even met haar fluitje binnen te kunnen komen en daarmee ons usertjes weer in het gareel te laten lopen
O gelukkig. Kan me voorstellen dat zijn geduld behoorlijk op de proef wordt gesteld.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:28 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou na alle drama van afgelopen paar weken.. best goed enzo.. dus gaat de goede kant op
Ja thankgodquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hè lekker joh, wat een gedoe, maar hij is alweer wat meer mobiel
Ik zit al de hele dag te denken sinds je eerste post. Ik weet het gewoon niet...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:30 schreef golfer het volgende:
Ik trek me weer even terug om een paar uurtjes te slapen.
k ben trouwens nog steeds op zoek naar een lobbyist/belangenbehartiger met connecties in politiek Den Haag en ervaring in de bouw/volkshuisvestigingswereld.
Trusteh!
ATWTquote:Op dinsdag 24 juni 2008 01:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben stiekem fan van OUD.Ik weet álles! KD gaat bijna bevallen en mrien ook en DJMO is aan de drank en Sugar voelt zich niet happy. OUD! Sinds ik geen ATWT meer kijk, is dat toch wel subliem! (Met alle respect voor de dames daar trouwens hoor.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |