Je hebt iets gemist denk ik: een heel aantal mensen heeft een probleempje met je.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:16 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik lees de SC af en toe eens vluchtig door, en word er dan ook direct weer aan herinnerd waarom ik hier ookalweer niet meer kom![]()
Wat is jouw probleem met mij toch?
Get yourself together woman!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik weet het, ik noem mezelf niet voor niks een enorme sufkut
ik geef mezelf toch ook de schuldquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Get yourself together woman!![]()
Geen mens (M/V) is het waard om jarenlang vruchteloos achteraan te rennen. Dat is dus ook helemaal jouw keuze en niet de schuld van die kerel, vind ik. Kap ermee!
Ah nou ja, dat soort dingen zijn ook moeilijk te sturen, I know.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik geef mezelf toch ook de schulden het is ook niet continu hoor soms denk ik wel ene paar weken helemaal niet aan hem
Ach, het was niet mijn bedoeling, maar iets wat Duderinnetje zei een hele tijd geleden (mij uitmaken voor leugenaar) zit me nog steeds een beetje dwars, vooral omdat zij dan vervolgens na het uiten van die beschuldigingen niet wilt zeggen waarover het zou gaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan toch weer
Ik kreeg een pm van iemand uit de SC over iets, en toen merkte diegene op dat ze me nooit meer in de SC zag, ik scrolde even de SC door en zag daar direct mijn naam staan..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:24 schreef latislos het volgende:
[..]
btw, volgens mij hebben we het heul lang niet over je gehad. Nu het net toevallig over jou gaat je naam wordt genoemd, lees je de CS 'af en toe' door?
Ik dicht mijzelf helemaal geen rol meer toe aangezien ik hier alweer een tijdje niet meer geweest was, dat jij wederom eromheen draait doe je zelfquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Je hebt iets gemist denk ik: een heel aantal mensen heeft een probleempje met je.
Hoewel, probleem. Dat is een groot woord. Je dicht jezelf een grotere rol toe in deze SC dan terecht is, denk ik.![]()
Ik vind het wel verbazingwekkend dat je alles kennelijk nog mee- en terugleest. Moest jij niet stage lopen in Dubai en Miami en Amsterdam of zo? Heb je hier allemaal wel tijd voor?
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:33 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik kreeg een pm van iemand uit de SC over iets, en toen merkte diegene op dat ze me nooit meer in de SC zag, ik scrolde even de SC door en zag daar direct mijn naam staan..
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:33 schreef Euc- het volgende:
Ik kreeg een pm van iemand uit de SC over iets,
Daarmee wil ik je dan wel helpen: Euc-, je bent een leugenaar. Je bent een fantast. Je bent een charlatan.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:33 schreef Euc- het volgende:
Ach, het was niet mijn bedoeling, maar iets wat Duderinnetje zei een hele tijd geleden (mij uitmaken voor leugenaar) zit me nog steeds een beetje dwars, vooral omdat zij dan vervolgens na het uiten van die beschuldigingen niet wilt zeggen waarover het zou gaan.
Hee, wat leuk, een PM. Van wie?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:33 schreef Euc- het volgende:
Ik kreeg een pm van iemand uit de SC over iets, en toen merkte diegene op dat ze me nooit meer in de SC zag, ik scrolde even de SC door en zag daar direct mijn naam staan..
Jij dicht jezelf wel degelijk een rol toe. Je denkt dat je het centrum van het universum bent. Je denkt dat de wereld om je draait.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:33 schreef Euc- het volgende:
Ik dicht mijzelf helemaal geen rol meer toe aangezien ik hier alweer een tijdje niet meer geweest was, dat jij wederom eromheen draait doe je zelf
We vliegen met een vrachtvliegtuig.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:51 schreef DarkElf het volgende:
zo die is groot
mag die wel mee als handbagage?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |