Ik heb niet echt elegant ondergoed met kantjes en glimmende stofjes enzoquote:Op maandag 23 juni 2008 23:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
He gets, ja, die zijn wel kei-functioneel!![]()
Maar het elegantere ondergoed vind ik er ook leuk hoor.
Trusten aan allen die gaan slapen trouwens!
Dat je dingen opzioekt waarmee je jezelf gewoon zoveel pijn doet terwijl je met je volle verstand l weet dat het ging gebeuren.quote:
Zal ik mee schoppen?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dat je dingen opzioekt waarmee je jezelf gewoon zoveel pijn doet terwijl je met je volle verstand l weet dat het ging gebeuren.
Ah well all wounds heal...we beginnen weer van voor af aan![]()
*schopt zichzelf nog eens*
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:08 schreef golfer het volgende:
Afzakkertje komt halen.
Leuke bikini trouwens, Dude. Beetje retro wel. Leuk die bling-bling erop en gelukkig niet midden op het broekje.
Hoe lang speelt het dan al (als ik vragen mag?)quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Jup heeel hardleers.... en as if he;s ever going to change his mind maar ik ben het gemis en gedoe na zo lang toch wel eens zat
Iemand nog een leuk broertje/neefje/buurjongen ofzo in de aanbieding?
te lang. Het is iemand die me ooit aangegrepen heeft om me nooit meer los te laten.. al met al een paar jaar alquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:10 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hoe lang speelt het dan al (als ik vragen mag?)
En volgens mij zit het niet in leuke broertjes/neefjes/buurjongens om het af te leren.
Ja, wat denk je nou?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat lief dat je daar helemaal zo'n mening over hebt!
Een paar jaar!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
te lang. Het is iemand die me ooit aangegrepen heeft om me nooit meer los te laten.. al met al een paar jaar al
en nee i know
ah well ik schop mezelf nog een keer en spreek mezelf nog eens streng toe.
Nou ik weet me nog net in te houden.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, wat denk je nou?
Ik ben erkend bikini-keuringsmeester.
Ben daar overigens het beste in als ze op een lichaam aan zitten, dus mocht je die mening ook nog willen weten, dan weet je mij te vinden.![]()
Ik lees de SC af en toe eens vluchtig door, en word er dan ook direct weer aan herinnerd waarom ik hier ookalweer niet meer komquote:Op maandag 23 juni 2008 21:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
In zijn eigen kleine fantasiewereldje? Ja vast!
ik weet het, ik noem mezelf niet voor niks een enorme sufkutquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:15 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een paar jaar!Gek kind!
Dat kan niet hoor!
Hap!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:16 schreef Euc- het volgende:
Ik lees de SC af en toe eens vluchtig door, en word er dan ook direct weer aan herinnerd waarom ik hier ookalweer niet meer kom![]()
Wat is jouw probleem met mij toch?
Waarom reageer je dan toch weerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:16 schreef Euc- het volgende:
[..]
Ik lees de SC af en toe eens vluchtig door, en word er dan ook direct weer aan herinnerd waarom ik hier ookalweer niet meer kom![]()
btw, volgens mij hebben we het heul lang niet over je gehad. Nu het net toevallig over jou gaat je naam wordt genoemd, lees je de CS 'af en toe' door?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:16 schreef Euc- het volgende:
[..]
Aanbod blijft staan.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Nou ik weet me nog net in te houden.![]()
Maar dank voor het aanbod!
Ik wissel af en toe, enige wat hetzelfde blijft is degene die erop staat...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:23 schreef latislos het volgende:
[..]
weer eens een nieuwe user icon?
Hey Euccie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |