Of überhaupt niet aan den arbeid zijn. Of een baan hebbenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:06 schreef Sirolf het volgende:
Toch vreemd om tijdens de Arbeidsvitaminen alweer onderweg te zijn naar huis...
Prettigquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:06 schreef on_air het volgende:
Heb A Girl Like You nog even op vol volumé in de auto kunnen meepakken.
en daar ben ik nou niet helemaal kapot van in dit geval....quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Je hebt iets onder de leden."
"Ja, ogen."
Gerard is lekker aan het draaien inderdaadquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zijn er al slechte platen gedraaid vanochtend?
Fleetwood Mac![]()
![]()
![]()
.
Tijdloos.
Absoluutquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:28 schreef Againzender het volgende:
Gerard is lekker aan het draaien inderdaad
Ik ben ook werkloos sinds kort maar op een dag als vandaag mis ik werk helemaal nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:11 schreef on_air het volgende:
[..]
Of überhaupt niet aan den arbeid zijn. Of een baan hebben.
Ik impliceer ook helemaal niet dat het een gemis is, niet werken. Meer de referentie aan Arbeidsvitaminen en dat het "vreemd" zou zijn als je het luistert terwijl je niet aan het werk bent of werk hebt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben ook werkloos sinds kort maar op een dag als vandaag mis ik werk helemaal niet
Zat er wel aan te komen dat het de nieuwe single zou worden. Goede keuze ook!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:05 schreef Marc63 het volgende:
Vannacht wist Roosmarijn toch goed nieuws te melden. Viva la Vida wordt de nieuwe single van Coldplay en gaat in augustus uitkomen
Dat wist ik nog niet, maar dat is welquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:09 schreef on_air het volgende:
Anton Corbijn doet de video. Dat was toch al aangekondigd?
Hoe haal je het in je hoofd om dit te draaienquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:45 schreef Againzender het volgende:
Hoe haal je het in je hoofd om dit aan te vragen
ach ja, het was ooit een nummer 1 hitquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe haal je het in je hoofd om dit te draaien
Dat vraag ik me ook af..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:45 schreef Againzender het volgende:
Hoe haal je het in je hoofd om dit aan te vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |