Briljante opmerkingquote:Op maandag 23 juni 2008 18:28 schreef Michel. het volgende:
Jezus hebben jullie geen google in amsterdam?
ga eens naar de poort, daar zitten er een paarquote:Op maandag 23 juni 2008 18:10 schreef SpinnahX het volgende:
Krantenwijk zou kunnen, maar dat verdient zo weinig =(
En over uitzendbureau's, weet iemand waar je ze kan vinden in Amsterdam Z.O.? Of misschien een naam?
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:09 schreef AMDFreak het volgende:
Zoals men wel vaker zegt; je begint als krantejongen.. en groeit daarna door
Mja, meer dan normaal op een 16jarige. Ooit, in ver verleden 6 weken telegraaf bezorgd. 400 gulden voor uurtje werk per dag. Omgerekend naar uurloon lag dat echt fors boven het supermarktloon.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:10 schreef SpinnahX het volgende:
En over uitzendbureau's, weet iemand waar je ze kan vinden in Amsterdam Z.O.? Of misschien een naam?
Als je 15 bent moet je uberhaupt niet verwachten dat je bakken met geld gaat verdienen... aangezien ze 15 jarige alleen maar aannemen omdat ze juist zo goedkoop zijn...quote:Op maandag 23 juni 2008 18:10 schreef SpinnahX het volgende:
Neeeh joh... dat is zo 190x, dat gebruiken ze alleen nog in de provincie.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:28 schreef Michel. het volgende:
Jezus hebben jullie geen google in amsterdam?
Je wilt geen zwaar werk, dus eigenlijk geen productie werk. Maar toont ook niet de vindingrijkheid om een baantje bij een kantoor ofzo te krijgen.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:10 schreef SpinnahX het volgende:
Negen uur per dag? Voor in de vakantie of als bijbaantje is dat prima toch, verdien je tenminste veel geld. Wat voor werk was het dan, als je het zo zwaar vond?quote:Op zondag 6 juli 2008 18:50 schreef SpinnahX het volgende:
Ik heb gehoord dat uitzendbureau's voor 16 jaar en ouder zijn. Ik heb in een toko gewerkt maar dat was nogal te zwaar. (Moest namelijk 9 uur per dag hard werken) Ik zoek nu wat rustiger werk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |