SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Ik ging ervan uit dat het net als andere jaren nog wel even zou duren.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:21 schreef ruud_fr het volgende:
TS heeft geen spaargeld of geen ouders/broer/zus/opa/oma/vrienden die het voor willen schieten?
Afgelopen vrijdag of zaterdag is er een "ticketalert" de deur uitgegaan. Het stond overal op internet, in de lowlands nieuwsbrief, in de spits/metro/dag en op teletekst. Vorig jaar was het 1,5 dag na de ticket-alert uitverkocht.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:56 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat het net als andere jaren nog wel even zou duren.
En ik ga mooi geen 200 euro neerleggen voor zo'n kaartje
Ik kom!quote:
Pendulum is slechtquote:Op maandag 23 juni 2008 16:04 schreef Dribbel_ het volgende:
Pendulum komt
Muwoa ik vind het zo ook minder om te luisteren maar zijn van die bepaalde dingen. Als ze een keer zoals dit weer een echte live set doen zou ik er wel graag bij willen zijnquote:Op maandag 23 juni 2008 16:17 schreef timbob het volgende:
[..]
Pendulum is slecht
hun nieuwe album is een formuleplaatje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |