Canon. Het enige wat Cannon bij muziek te zoeken heeft is bij AC/DC liveoptredensquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:32 schreef Moozze het volgende:
Ik leer de cannon rock...
Vind het moeilijk, maar als ik die kan dan ben ik tenminste wel vooruit gegaan
Wat is een Wizzard hals ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:26 schreef allsystemshalt het volgende:
Die LTD is mooi![]()
Wat voor hals heeft ie? Wizzard ? of een wat stevigere?
ps lang gelee dat ik hier poste![]()
![]()
![]()
![]()
Still alive![]()
![]()
![]()
![]()
quote:# Set-Thru
# 25.5” Scale
# Mahogany Body
# Flamed Maple Top
# Maple Neck
# Rosewood Fingerboard
Ik vind het tofquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Canon. Het enige wat Cannon bij muziek te zoeken heeft is bij AC/DC liveoptredens.
Wacht maar tot wij wat groter zijn. Zes kanonnen minstens.quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Canon. Het enige wat Cannon bij muziek te zoeken heeft is bij AC/DC liveoptredens.
Regel maar een stevig podiumquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:03 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wacht maar tot wij wat groter zijn. Zes kanonnen minstens..
.
Kweenie hoe jouw hoofd vast zit, maar uh, meestal wel.quote:
Wat voor iets?quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:35 schreef Deansensitized het volgende:
Vanmiddag waarschijnlijk nieuwe gitaar scoren.
toch niks vies aan, het bed verschonen, is gewoon noodzaak, netzo als het af en toe vervangen van de snarenquote:
Je kunt ook alle andere landinstellingen er gewoon uit flikkeren, werkt nog altijd het beste.quote:Op donderdag 26 juni 2008 13:10 schreef Jordy-B het volgende:
De sneltoets om van toetsenbordinstelling te wisselen is CTRL+Shift (In Windows, tenminste).
Een fijne toetsencombinatie die je gemakkelijk per ongeluk indrukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |