Bier drink ik niet, helemaal geen alcohol eigenlijk... Ik giet m wel leeg.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wel zo handig ja. Je kan jezelf voor je kop schieten als je straks een grote hap uit je lak hebt omdat je niet ff dat biertje had opgedronken of die 15e had neergelegt voor die locks
Welnee. Ik heb de oude locks eruit geschroefd, de nieuwe er in en klaar was ik. Nog geen 5 minuten werk. En voor die 12,- is het zeker de moeite waard. Je moet ze alleen goed aan je strap bevestigen. Ik heb een leren en nadat ik de lock heb aangeschroefd, heb ik mijn ma gevraagd het spleetje in de strap (sowieso overbodig groot) ff dicht te naaien. Nooit meer los gegaan.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:53 schreef Moozze het volgende:
Ja dat wil ik ook. Maar moet je nou in je gitaar boren voor die dingen?
Grolsch moet je dan drinken, geen bier.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:58 schreef Moozze het volgende:
[..]
Bier drink ik niet, helemaal geen alcohol eigenlijk... Ik giet m wel leeg.
Ik zou gewoon voor die locks gaanquote:Op maandag 23 juni 2008 17:58 schreef Moozze het volgende:
[..]
Bier drink ik niet, helemaal geen alcohol eigenlijk... Ik giet m wel leeg.
of die niet ingineus genoeg zijn omdat de schroeven niet passenquote:Op maandag 23 juni 2008 17:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Van die rubbere ringen die om de dop zitten bij een beugelfles. Die kan je na je strap over je schroef doen zodat ie er niet afschietvoor de mensen die geen straplocks kunnen betalen
Dan had je hem ook wel even mogen resizen.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:15 schreef Dribbel_ het volgende:
verkapt: kijk mij eens goed zijn met foto's uploaden
dat met die rubbertjes heb ik nu bij me gibsonquote:Op maandag 23 juni 2008 17:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Van die rubbere ringen die om de dop zitten bij een beugelfles. Die kan je na je strap over je schroef doen zodat ie er niet afschietvoor de mensen die geen straplocks kunnen betalen
Omdat ze nu de helft van de gitaristen lekker poot uit kunnen draaien om die dingen er los bij de kopenquote:Op maandag 23 juni 2008 18:23 schreef Witchfynder het volgende:
Die van mij zijn net anders dan van Dribbel, maar het idee is hetzelfde. Ze doen het wel niet standaard in, omdat dat duurder is en uh...weet ik veel..
niet zo bijdehand doen hequote:Op maandag 23 juni 2008 18:40 schreef belsen het volgende:
[..]
Dan had je hem ook wel even mogen resizen.
Mooi beestje =Dquote:Op maandag 23 juni 2008 11:33 schreef Moozze het volgende:
[..]
Dat gaan we proberen...
Edit: Werkt niet, kijk maar gewoon naar dit plaatje dan
[ afbeelding ]
Staat ook wel in de OP van het 'Leer hier gitaarspelen' topicquote:Op maandag 23 juni 2008 19:08 schreef ibaneX het volgende:
@brian: Heb jij dat kampvuur liedjes boek nog?
Daar staat toch een link heen in de OP van het Leer gitaar spelen topic??quote:Op maandag 23 juni 2008 19:08 schreef ibaneX het volgende:
Ik snap het.quote:Op maandag 23 juni 2008 18:15 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat ene ding schroef je dus gewoon in je gitaar op de plek waar je andere ding zat.
Aan je band maak je die andere vast.
Vast klikken. En op het knopje drukken kan je em weer losklikken
[ afbeelding ]
verkapt: kijk mij eens goed zijn met foto's uploaden
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:08 schreef ibaneX het volgende:
Tegenwoordig gebruik ik een lok strap (dat is een plastic strap-zekering van dunlop).quote:Op maandag 23 juni 2008 17:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gewoon goed beethouden, gebeurt er niks. Hangt er ook vanaf hoe je ermee staat te spelen natuurlijk
Bij mij hangtie bijna geen 10 seconden gewoon voor me, dus mag best wel beetje vast zitten
| 1 2 3 4 5 6 | B------------------------------------------------------------ G------------------------------------------------------------ D-12-13-10-12-------12-13-12-10--------12-13-10-12-8-10------ A-------------13-10-------------13-10-------------------13-10 E------------------------------------------------------------ |
Geen powerchordsquote:Op maandag 23 juni 2008 22:30 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou het is in ieder geval niet iets wat Dean speelt
| 1 2 3 4 5 6 | B------------------------------------------------------------ G------------------------------------------------------------ D-12-13-10-12-------12-13-10-12--------12-13-10-12-8-10------ A-------------13-10-------------13-10-------------------13-10 E------------------------------------------------------------ |
Ik heb wel eens een usb-keyboard gebruikt om Reason aan te sturen... helaas zat er een irritante vertraging in, waardoor het praktisch onbruikbaar was...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:35 schreef SNArky het volgende:
Ik heb zelf deze:
http://www.feedback.nl/?b=MPJR&a=186
Erg basic, maar voor die 49 E kan je ook eigenlijk bijna geen buil vallen.
Hm, geen last van. Heb je wel ASIO drivers gebruikt?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:47 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een usb-keyboard gebruikt om Reason aan te sturen... helaas zat er een irritante vertraging in, waardoor het praktisch onbruikbaar was...
Link?quote:Op maandag 23 juni 2008 19:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Staat ook wel in de OP van het 'Leer hier gitaarspelen' topic
Drums wel, keyboard nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:33 schreef Cynic het volgende:
Ik vind het trouwens wel veel werk om het in te spelen, dan programmeer ik het net zo lief.
Die gebruik ik eigenlijk sowieso nietquote:
dat zei mijn vriendin ook vannacht!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:56 schreef Moozze het volgende:
Ziet er wel stoer uit dat kleintje
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:14 schreef Cynic het volgende:
[..]
dat zei mijn vriendin ook vannacht!
wacht, dat ging niet helemaal goed......
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:14 schreef Cynic het volgende:
[..]
dat zei mijn vriendin ook vannacht!
wacht, dat ging niet helemaal goed......
tip: koop wel een aanslaggevoelige anders klinkt je pianopartij nog steeds alsof ie uit de nintendo komt rollen!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Nouja dan hier nog maar een vraagIk wil graag ook toetsen leren spelen dus ben eigenlijk opzoek naar een keyboardje. Liefst wel gewoon 5 octaven. Midi gestuurd moet kunnen standalone ook best dat maakt niet zoveel uit.
Weet iemand daar toevallig iets van ?
Eurotje of 100goedkoper is nooit erg
Ik geloof dat dat kleine USB-keyboardje wel aanslaggevoelig is, als je zo naar de specificaties op de site kijkt. Niet duur, dat ding.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:54 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
tip: koop wel een aanslaggevoelige anders klinkt je pianopartij nog steeds alsof ie uit de nintendo komt rollen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |