De Niro is wmb ook goed gekozen, daarmee kom ik ook een heel eind. Maar Kurosawaquote:Op maandag 23 juni 2008 20:29 schreef Gillingham het volgende:
Als ik dit zie had ik ook aan de 25 moeten komen als mijn geheugen met niet in de steek had gelaten.
Maar toch, petje af Anonimous.
Zo is ie bekend bij de meeste mensen.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:34 schreef California het volgende:
Tom Noonan.
Wie heeft er zin in 30! En dan zijn De Niro en Kurosawa uiteraard niet toegestaan.
Nee Tom Noonan was correct. Hij speelde The Toothfairy in Manhunter.quote:
Er is er maar eenquote:Op maandag 23 juni 2008 20:46 schreef Gillingham het volgende:
The Lady Vanishes (de andere)
Nee hoor... er moet er nog eentjequote:dit zou een hele laffe jat zijn...
En California heeft in het vorige topic ook een niet dikgedrukt puntje gekregen. Een mod die dat kan fixen?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:44 schreef Gillingham het volgende:
Dat krijg je als mensen hun vragen niet dik drukken!
Doordat ik bij het organiseren van het grote Akira Kurosawa tournament die titels allemaal tig keer voorbij heb zien komen, is er heel wat blijven hangen.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:33 schreef California het volgende:
[..]
De Niro is wmb ook goed gekozen, daarmee kom ik ook een heel eind. Maar Kurosawa. Was dat zonder naar je dvd-kast te gluren?
Ik was thee gaan drinkenquote:Op maandag 23 juni 2008 20:42 schreef California het volgende:
Snel nog vijf, Flitspaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |