Mijn oom heeft er een huisje, dus jaren geleden zijn we er in de zomer heen geweest. Prachtig was dat. Echt helemaal tot rust gekomen daarquote:Op maandag 23 juni 2008 13:13 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Al veel verhalen gehoord over Noorwegen, lijkt me inderdaad prachtig! Maar zo duur.. Eerst maar weer sparen dan. En 't is hier nog helemaal niet zo slecht geweest.. Vandaag wat minder, maar gisteren was het bloedheet!
Die had ik juist mee willen makenquote:Op maandag 23 juni 2008 13:18 schreef DrakenVlieg het volgende:
Wees blij dat je de hagelbui in Arnhem hebt gemist
Connecties in het buitenland, altijd handig!quote:Op maandag 23 juni 2008 13:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mijn oom heeft er een huisje, dus jaren geleden zijn we er in de zomer heen geweest. Prachtig was dat. Echt helemaal tot rust gekomen daar
Jeweettochquote:Op maandag 23 juni 2008 13:21 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Connecties in het buitenland, altijd handig!Altijd een verrassing voor ons waar we heen gaan, dus wie weet Noorwegen volgend jaar
definieer druk even ?quote:Op maandag 23 juni 2008 14:26 schreef diertjuh het volgende:
iedereen druk aan het werk?
er is hier niets te doen! daar heb ik enorm zin in!quote:Op maandag 23 juni 2008 14:39 schreef tripack het volgende:
heeft iemand nog zin?
was hier zo rustig dus dacht iedereen is druk met werkenquote:Op maandag 23 juni 2008 14:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
definieer druk even ?niet dus!
ik zit mn tijd uit vandaag! klink wel een gevangenequote:Op maandag 23 juni 2008 15:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
was hier zo rustig dus dacht iedereen is druk met werken
Bedankt voor je inzetquote:Op maandag 23 juni 2008 15:51 schreef Sgele het volgende:
Zit al in de trein
Internet werkt voor geen meter... zo kan Sgele niet werken...en is maar naar huis gegaan
Fijne avond mensen en wie weet tot morgen![]()
Fijne Avond!quote:Op maandag 23 juni 2008 17:01 schreef tripack het volgende:
ik ghaat er vandoordoei doei fijne avond
jhezus Droxz.... ik weet dat je je knie rust wou geven, maar dat betekent niet dat je gelijk zo lang door moet werkenquote:Op maandag 23 juni 2008 18:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
Na 10,5 uur werken ga ik ook maar eens naar huis toe
que?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |