slotjequote:Op maandag 23 juni 2008 13:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Matig topique
nee dat is echt gewoon kut, "wij hebben een taal ipv een dialect o wat zijn wij speciaal "...quote:
Wat de fuck heeft de achterhoek met de Noordzee te maken?quote:
Het onderwijs in Limburg is blijkbaar van Afrikaans niveau.quote:Op maandag 23 juni 2008 16:45 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Wat de fuck heeft de achterhoek met de Noordzee te maken?
daarom heet het ook wel Limbabwequote:Op maandag 23 juni 2008 17:00 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het onderwijs in Limburg is blijkbaar van Afrikaans niveau.
Ik kom niet eens uit Limburg. Maar even serieus, wat heeft de Achterhoek (je weet wel, die streek die helemaal omringd is door LAND) met de Noordzee te maken?quote:Op maandag 23 juni 2008 17:00 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het onderwijs in Limburg is blijkbaar van Afrikaans niveau.
en het grootste Calimero syndroomquote:Op maandag 23 juni 2008 17:11 schreef Nikmans het volgende:
Wel gek dat Limburgers het beste ABN hebben van Nederland
En toen werd je wakker?quote:Op maandag 23 juni 2008 17:03 schreef Daeron het volgende:
Ik heb me er altijd om dood gelachen dat alle niet-limburgse vrouwen mijn limburgse accent zeer geil vinden.
idd dat dusquote:Op maandag 23 juni 2008 17:14 schreef Tommeke het volgende:
[..]
En toen werd je wakker?
Ik vind Limburgs bij vrouwen echt een enorme afknapper. Brabants klinkt nog wel schattig, maar Limburgs...
Ik werd wakker ja, en toen kreeg ik ontbijt van haar.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:14 schreef Tommeke het volgende:
[..]
En toen werd je wakker?
Ik vind Limburgs bij vrouwen echt een enorme afknapper. Brabants klinkt nog wel schattig, maar Limburgs...
Met Wilgabe aan het hoofdquote:
Begrijpend lezen is in jouw omgeving geschrapt?quote:Op maandag 23 juni 2008 17:05 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik kom niet eens uit Limburg. Maar even serieus, wat heeft de Achterhoek (je weet wel, die streek die helemaal omringd is door LAND) met de Noordzee te maken?
kutkloonquote:Op maandag 23 juni 2008 17:18 schreef Bas_Vermeer het volgende:
ja wat daanou in limburg is alles goed want daar treed ik welles op en das goed want daar versdie ik me cventen mee weet je wabnt ik benne zanger en ik moet daarvan vreten weet je wel
dus boek bas vermeer voah al u feeste en partijen
voah al uw feeste en partijenquote:
als we maar kunnen zingen lalllaaaal llalalllaaaaa lalaaaquote:Begrijpend lezen is in jouw omgeving geschrapt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |