Was m'n eerste keer. Qua drinken waren ze gruwelijk traag, maar het eten was wel erg lekker.quote:Op woensdag 25 juni 2008 01:07 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Was het wat?
Vond het daar nooit zo, maar ben dr al een paar jaar niet meer geweest
Mag ik ook antwoord geven?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:24 schreef Grulez het volgende:
@TARAraboemdijee: ik kreeg net een helder moment en kan het zijn dat ik jou in de Qliner vanuit Annen heb gezien?
Dat kan heel goed zijn. Zat je in die bus dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:24 schreef Grulez het volgende:
@TARAraboemdijee: ik kreeg net een helder moment en kan het zijn dat ik jou in de Qliner vanuit Annen heb gezien?
Een bed met spijlen is altijd goed!quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Mag ik ook antwoord geven?
Jups, gisteren zaten wij helemaal voorin de q-liner vanuit Annen. En waar was jij?
@DaD: tof bedWij hebben alleen geen plaats voor extra bedden helaas...
Verkapte wij neuken met handboeien postquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Een bed met spijlen is altijd goed!
quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
True.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Jij bent echt gekquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:52 schreef Bob. het volgende:
Zo, net 4 mensen in mijn mond laten rond porren.Heerlijk, studenten tandartsen die voor alles een docent er bij halen. Maar ze waren het er wel met zijn allen over heen dat mijn tandvlees fan-tas-tish was. Oh joy.
..en ik mag niet meer zo veel poetsen.
Nu maar even koekjes eten, als mijn tanden dat toch zo geweldig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |