Ik ga hier geen datum noemen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:52 schreef teigan het volgende:
Wanneer ga jij weg maok?
Dat is nou net het probleem, tijdens het douchen zie ik die beesten niet omdat ik douche zonder bril op. Maar waarschijnlijk zaten ze er al wel een paar dagen.quote:
Ja gekampeerd onder de bomen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:28 schreef teigan het volgende:
Het lijkt mij zo eng om teken te hebben..
Heb je in het bos gezeten dit weekend maok?
hm, pas je dan wel op dat je geen enge ziektes ervan krijgt?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:30 schreef maok het volgende:
[..]
Dat is nou net het probleem, tijdens het douchen zie ik die beesten niet omdat ik douche zonder bril op. Maar waarschijnlijk zaten ze er al wel een paar dagen.
[..]
Ja gekampeerd onder de bomen.
Ik controleer wel of ik geen kringen krijg, al is het nu al wel wat rood om een van de plekken, ik weet niet zeker of dat een kring is.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:32 schreef teigan het volgende:
[..]
hm, pas je dan wel op dat je geen enge ziektes ervan krijgt?
Als je die de andere kant op loopt loop je zo de parkweg in nadat je onder het viaduct door bentquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik heb geen idee wat de parkweg is.
Maar als je gewoon die straat inloopt waar de Stadsparks ijscoman altijd staat, moet je gewoon de hele tijd rechtdoor lopen en dan staat er ineens 'kinderboerderij' die en die kant op.
Das dus gewoon die megalange weg.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:17 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Als je die de andere kant op loopt loop je zo de parkweg in nadat je onder het viaduct door bent
Daar woont mn zusquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:17 schreef JH87 het volgende:
Parkweg is toch wel grote straat. Loopt van meteen onderaan brug Verlengde Hereweg richting de ingang van Stadspark.
Dat is niet waar, dat eerste stuk is de Rabenhaubtstraat (die toffe baas die bommen berend weg joeg).quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:17 schreef JH87 het volgende:
Parkweg is toch wel grote straat. Loopt van meteen onderaan brug Verlengde Hereweg richting de ingang van Stadspark.
Ik niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik moet de hele tijd niezen.
Ah, true. Vanaf die kruising bij de Klikspaan is 't Parkweg.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:26 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat is niet waar, dat eerste stuk is de Rabenhaubtstraat (die toffe baas die bommen berend weg joeg).
Pas na dat café in het midden is het parkweg
Gaaf. Jij ookal?quote:
Ja, al dagen. Timber door de spoelende stromende regen binnen gehaald, en sinds die tijd snipverkouden. En ik chat veel met een roker de laatste tijd, daar meot ik ook van hoesten.quote:
Alleen matige hoest of ook lekkere gal?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, al dagen. Timber door de spoelende stromende regen binnen gehaald, en sinds die tijd snipverkouden. En ik chat veel met een roker de laatste tijd, daar meot ik ook van hoesten.
Groene klodders op mn monitorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:27 schreef Grulez het volgende:
[..]
Alleen matige hoest of ook lekkere gal?
hij zat eerst onder een tafel, toen onder mij en toen binnen. terwijl ik doornat was, was hij droogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |