abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59620370
Hallo allemaal,

Voor een klant genereer ik middels excel MHT bestanden. Nu wil ik in een veld enters gebruiken, echter als ik een <br /> gebruik en deze mht bestand in excel laad krijg ik geen enter te zien maar een vierkant vakje. In de browser ziet het er wel goed uit.

Weet iemand hoe ik een enter kan ingeven? die zowel in de browser als in excel gelijk zijn?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_59630088
De enige manier om in Excel meerdere gegevens onder elkaar in dezelfde tabel te krijgen, is gebruik te maken van het "tekstterugloop" (celeigenschappen). Waarbij de celbreedte net zo breed moet blijven als het breedste gegeven in de cel.

Overigens, waarom gebruik je een formaat dat alleen bedoeld is om te publiceren later weer om te bewerken? Kan je dan niet beter de .xls oom bewaren en die openen om te bewerken?
So we just called him Fred too
pi_59631489
Het probleem is dat ik geen XLS kan genereren op de server zonder COM objecten te gebruiken, helaas kan / mag ik geen COM object gebruiken op de server waardoor ik wel op deze manier verder moet gaan. Lezen van een XLS bestand is geen probleem maar het schrijven wel weer daarom dus deze keuze.

Ik had gehoopt dat ook excel een soort tekst vak zou hebben waarin ik 'enters' mag gebruiken, maar blijkbaar is dat niet het feit...

Misschien nog een andere oplossing?
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  maandag 23 juni 2008 @ 18:38:49 #4
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_59631751
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')