i objectquote:
Eenschquote:Op maandag 23 juni 2008 01:56 schreef Jesse_ het volgende:
Oké, Pablo is een prutser.
vreselijk zeikwijfquote:
snl is slechte amerikaanse humor... maar the daily show bevat (voor een amerikaanse show, granted) BEST goeie satire...quote:
Ik dacht dát hij die gast isquote:Op maandag 23 juni 2008 08:23 schreef Joeriii het volgende:
Hij kan echt goed die preview stem nadoen uit films, jeweetz
die is dan ook echt dodelijkquote:Op maandag 23 juni 2008 08:23 schreef Joeriii het volgende:
Eddie Murphy grappig vindenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 08:58 schreef Ps2K het volgende:
Eens met TS. Ik heb een stuk gekeken en geconcludeerd dat het niet grappig is en ik Pablo een matige comedian vind.
Voor mensen die WEL een goede comedian willen zien: Ed Byrne, George Carlin, Eddie Murphy, Bill Hicks en die andere knakker van wie ik de naam even kwijt ben.
quote:
Dat blijft toch ook wel het beste stukje van die vent!quote:Op maandag 23 juni 2008 08:23 schreef Joeriii het volgende:
En dat is waarom zij zo wereldberoemd en rijk zijn!quote:
Dus het feit dat zij rijk en beroemd zijn heeft volgens jou onvoorwaardelijk verband met hun humorgehalte? Ik vind geen van de drie flapdrollen die jij noemt grappig. Maar ze zijn rijk, omdat veel mensen het wel grappig vinden, dus zijn ze grappig?quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:42 schreef SnoopyLives het volgende:
[..]
En dat is waarom zij zo wereldberoemd en rijk zijn!
Robin Williams
Eddie Murphy
Steve Martin
Tsja.![]()
Pablo is wel grappig.
Óf je bent te jong om de hoogtijdagen van SNL 'live' meegemaakt te hebben (Geboortedatum 27-07-1986 dus dat ben je), óf je bent een vrouw en hebt dus geen gevoel voor humor (hee dat ben je ook!).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |