quote:Op maandag 23 juni 2008 17:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Aw, wat lief, ik heb net zelf het eten opgezet, mag ik bij jou alvast een beetje knabbelen?
Wat raad je me aan?
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:07 schreef debuurvrouw het volgende:
owja, eten opzetten....
* debuurvrouw ff weg is
Oesters graag.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:03 schreef markvanrinsum het volgende:
niemand wat eten ?
Ja maar, dan lust ik straks geen braadstuk uit de oven, sla en nieuwe aardappeltjes van de boer meer, ik dacht meer aan een voorafje.....quote:
dan laat dat eten maar staan dan ruim ik dat wel op en eet jij deze op ?quote:Op maandag 23 juni 2008 17:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja maar, dan lust ik straks geen braadstuk uit de oven, sla en nieuwe aardappeltjes van de boer meer, ik dacht meer aan een voorafje.....Champignons met prei op een toastje oid......
Hmmm, dankje, ik ga ze zeker proeven!quote:Op maandag 23 juni 2008 17:19 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dan laat dat eten maar staan dan ruim ik dat wel op en eet jij deze op ?[ afbeelding ]
Mmmm, klinkt ook erg lekker, ik krijg echt trek, nog maar even geduld dan, me nu volstoppen met de sushi lijkt me niet zo'n goed plan........quote:Op maandag 23 juni 2008 17:23 schreef Dementor het volgende:
Broodjes staan in de oven, die beleg ik straks met zalm en paling.
wat wil je drinken hidiho ?quote:Op maandag 23 juni 2008 17:33 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat Manu nog een lekker zonnetje heeft gepakt
Ja 't is al weer een paar uur zonnig hier. Hoe die gast dat flikt...quote:Op maandag 23 juni 2008 17:33 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat Manu nog een lekker zonnetje heeft gepakt
heb je ook wat te eten?quote:
Manu Pelleboer himselfquote:Op maandag 23 juni 2008 17:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja 't is al weer een paar uur zonnig hier. Hoe die gast dat flikt...
quote:Geachte mevrouw S
Uw CV op werk.nl is door Artiflex Almelo geselecteerd voor de vacature:
Isoleerder bouw. Link naar vacature op werk.nl
Een baan van 40 uur in Almelo.
.
Werklocatie: Almelo
Hebt u belangstelling voor deze vacature, dan kunt u contact opnemen via
Blabla
wat wil je drinken pietjepuk007?quote:Op maandag 23 juni 2008 17:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Behangen, isoleren, zo groot zijn de verschillen nou ook weer niet.
Eet als een god of eet niet.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mmmm, klinkt ook erg lekker, ik krijg echt trek, nog maar even geduld dan, me nu volstoppen met de sushi lijkt me niet zo'n goed plan........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |