quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:33 schreef MaxPower het volgende:
Zie dit topic nu pas.. prachtig!
Zal vanavond ook nog even wat pics proberen te plaatsen.
Filmpjesquote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:39 schreef MaxPower het volgende:
[ afbeelding ]
Elke Raststätte onderweg stond vol met Nederlanders.
[ afbeelding ]
De straat richting de brug over de Rijn.
[ afbeelding ]
Kaserne Riviera vanaf de overkant.
[ afbeelding ]
Drukte van belang bij de Condomeria
[ afbeelding ]
Münsterplatz
[ afbeelding ]
Münsterplatz
Lolquote:Op dinsdag 24 juni 2008 19:12 schreef crv het volgende:
[..]
leuk
De avond ervoor was ik naar de Marktplatz gefietst en toen vertelde een NL agent mij dat de Münsterplatz voor de russen zou zijn. Als je dit dan ziet .....
Die hele stad zat zo afgeladen. Ik las ergens in een van de lokale bladen dat Basel aan zijn tax zat
Ik had zelf nog geen tijd gehad yuotube af te struinen naar filmpjes maar als je dat ziet.......quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:03 schreef Denewar het volgende:
ik heb heimwee! wat een dag! heerlijk al die filmpjes op you tube. vrienden en collega's vragen of het echt leuk was omdat ze verloren hadden. Tsja je had erbij moeten zijn!
En de meeste clowns. Maar goed, dat is een andere discussiequote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:30 schreef TommyGun het volgende:
Geweldig idd! We hebben tenminste wel bewezen dat nederland de meeste feesters heeft![]()
![]()
Viel me nog genoeg mee eigenlijk. Tuurlijk zijn er veel verklede clowns bij, maar die zie je dan ook altijd in beeld en op foto's. Vaak zijn dat ook nog dezelfde.quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:10 schreef Grunner het volgende:
[..]
En de meeste clowns. Maar goed, dat is een andere discussie![]()
quote:Oranjefans vestigen bierrecord
BASEL - De Zwitserse bierbrouwer Feldschlösschen heeft tijdens het EK voetbal 20 procent meer omzet gedraaid dan in dezelfde periode vorig jaar.
Met dank aan de tienduizenden Oranjefans, zo liet de brouwer gisteren weten. Feldschlösschen, een dochteronderneming van toernooisponsor Carlsberg, had rekening gehouden met een stijging van 15 procent. De brouwer moest uiteindelijk vijf miljoen liter extra bier aanleveren bij de stadions en fanzones van het EK.
De grote baas van Feldschlösschen, Thomas Amstutz, dankte in een reactie de 'fantastische' Nederlandse fans. Zij waren volgens Amstutz de grote aanjagers van het toernooi, dat tegenslag kende door de vroege uitschakeling van gastland Zwitserland en het slechte weer.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:53 schreef MaxPower het volgende:
Als de wachttijden bij de tentjes niet zo lang was geweest was er nog veel meer gezopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |