abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59645801
Zie dit topic nu pas.. prachtig!

Zal vanavond ook nog even wat pics proberen te plaatsen.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 10:38:59 #52
102912 crv
Screwed up
pi_59645908
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 10:33 schreef MaxPower het volgende:
Zie dit topic nu pas.. prachtig!

Zal vanavond ook nog even wat pics proberen te plaatsen.
ben benieuwd
Ik had em ook pas vrij laat zondagavond gepost omdat ik zondagoverdag en niet thuis en te brak was
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
pi_59645950
Binnenkort van mij een filmpje op JouwBuis.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 11:01:59 #54
102912 crv
Screwed up
pi_59646479
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 10:41 schreef toma het volgende:
Binnenkort van mij een filmpje op JouwBuis.
Filmpjes Die geven je helemaal de rillingen
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
  dinsdag 24 juni 2008 @ 16:49:29 #55
102912 crv
Screwed up
pi_59655194
Onderstaand een stukje over de springers van Zaterdag. (in het duits)

Brückensprung bleibt verboten
Hunderte von Holländern sprangen bei den heissen Temperaturen am Samstag von der Mittleren Brücke in den Rhein – und dies, ohne dass die Polizei Bussen aussprach.

Sorgten am Samstag für zusätzliche Stimmung in Basel: Fans, die sich von der Mittleren Brücke in den Rhein stürzten.Normalerweise kommt einen das Vergnügen eines Brückensprungs mit 100 Franken nämlich relativ teuer zu stehen.

Laut dem Basler Polizeisprecher Nicolas Drechsler ist es aber nicht so, dass während der Euro diesbezüglich Narrenfreiheit gilt: «Wenn so viele aufs Mal springen, ist es gar nicht möglich, Bussen auszustellen», sagt er. Man sei dann darauf bedacht ,aufzupassen, dass niemandem etwas zustosse. Die Regel sei zwar nicht durchsetzbar, gelte aber dennoch. So auch am Mittwoch beim Spiel Türkei – Deutschland, zu dem 28 Grad und tausende Fans in Basel erwartet werden. «Natürlich
sind wir auch dann wieder präsent und fischen nötigenfalls Nichtschwimmer aus dem Wasser», sagt Drechsler.
pi_59656185

Elke Raststätte onderweg stond vol met Nederlanders.

De straat richting de brug over de Rijn.

Kaserne Riviera vanaf de overkant.

Drukte van belang bij de Condomeria

Münsterplatz

Münsterplatz
  dinsdag 24 juni 2008 @ 19:12:09 #57
102912 crv
Screwed up
pi_59657780
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 17:39 schreef MaxPower het volgende:
[ afbeelding ]
Elke Raststätte onderweg stond vol met Nederlanders.

[ afbeelding ]
De straat richting de brug over de Rijn.

[ afbeelding ]
Kaserne Riviera vanaf de overkant.

[ afbeelding ]
Drukte van belang bij de Condomeria

[ afbeelding ]
Münsterplatz

[ afbeelding ]
Münsterplatz
leuk

De avond ervoor was ik naar de Marktplatz gefietst en toen vertelde een NL agent mij dat de Münsterplatz voor de russen zou zijn. Als je dit dan ziet .....

Die hele stad zat zo afgeladen. Ik las ergens in een van de lokale bladen dat Basel aan zijn tax zat
  dinsdag 24 juni 2008 @ 20:10:05 #58
183415 Waldheini
auw banaan!
pi_59659031
Mooi topic. Tranen springen nog in mn ogen als ik de verhalen lees en foto's bekijk. Dit was echt een van de mooiste weekenden allertijden. Met 2 maten vrijdagnacht opgereden, en rond 7-8 uur op camping Pratteln aangekomen. Zodra mn tentje stond wilde ik eens eindelijk wat slapen, maar dit wilde niet lukken door de hitte in mn tent. Dus maar buiten de tent gaan liggen, maar toen werd ik wakker gehouden door het lawaai en doordat er constant iemand over mijn benen struikelde. Dus maar weer een red bull getikt en aan de halve liters begonnen. Na een middag goed feesten, veel ouwehoeren, en wat Zwitserse en Duitse vrienden te hebben gemaakt maar eens een plaats gaan zoeken om het voetbal te kijken. Uiteindelijk (weer) terecht gekomen op Marktplatz. Hier stond ik aan het begin van de middag ook al, maar toen riepen ze de hele tijd aan dat we naar Münsterplatz moesten gaan, omdat op Marktplatz geen voetbal zou worden uitgezonden :S. Had er vast mee te maken dat het eigenlijk het Russische plein was, maar daar was 3x niks van te merken.

Na een treinrit, in een vééls te drukke trein, verder gaan drinken op Camping Pratteln. Na flink doorhalen, sterke verhalen vertellen met de meisjes achter de bar en feesten met 2 Duitsers vond ik het rond half 8 wel welletjes. Heb mn roes, na 48 uur wakker zijn, heerlijk uitgeslapen in de auto. Kortom, het was een onvergetelijk weekend!
pi_59659303
Net carnaval. Je als een complete mongool gedragen, maar niemand die er vreemd van op kijkt. Daarom vind ik carnaval ook best leuk.
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2008 @ 20:43:51 #60
145738 superworm
is erbij
pi_59659897
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 19:12 schreef crv het volgende:

[..]

leuk

De avond ervoor was ik naar de Marktplatz gefietst en toen vertelde een NL agent mij dat de Münsterplatz voor de russen zou zijn. Als je dit dan ziet .....

Die hele stad zat zo afgeladen. Ik las ergens in een van de lokale bladen dat Basel aan zijn tax zat

Lol
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:03:27 #61
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_59660453
ik heb heimwee! wat een dag! heerlijk al die filmpjes op you tube. vrienden en collega's vragen of het echt leuk was omdat ze verloren hadden. Tsja je had erbij moeten zijn!
It ain't over till the fat lady sings!!!
Een dag is er om te lachen en de nacht om te .......!
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:30:28 #62
102912 crv
Screwed up
pi_59661284
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:03 schreef Denewar het volgende:
ik heb heimwee! wat een dag! heerlijk al die filmpjes op you tube. vrienden en collega's vragen of het echt leuk was omdat ze verloren hadden. Tsja je had erbij moeten zijn!
Ik had zelf nog geen tijd gehad yuotube af te struinen naar filmpjes maar als je dat ziet.......
Ik kom regelmatig op het station ook op zeer drukke momenten maar als je die filmpjes zien op de Bahnhof, al die mensen van de roltrap af
De volgende keer als ik daar ben moet ik daar zeker aan denken

Volgens mij gaan we voorlopig niet meer zo'n feest meemaken.
pi_59661487
Wie post hier even de mooiste filmpjes van youtube?
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:45:57 #64
102912 crv
Screwed up
pi_59661774
kwestie van zoeken op EK Basel en dan vind je ze

EK 2008 Basel Oranjestad (van Sjibb3)
Fanbase Holland uit zijn dak bij 1-1! EK 2008 Kazerne Basel - ronthomassen

en gewoon verder alle gerlateerde filmpjes afdraaien wat een feest
pi_59662780
Geweldig, wou dat ik er bij was

dinsdag 24 juni 2008 @ 22:30:04 #66
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_59663138
Geweldig idd! We hebben tenminste wel bewezen dat nederland de meeste feesters heeft
pi_59665455
Echt hels en had er zeker bij willen zijn en zou ook gegaan zijn morgen, maar helaas

Ik zag vandaag in Metro staan dat een van die organisatoren (bert van oostveen o.i.d.) zei dat het over 2 jaar niet zo druk zou worden (logisch want het is een tikkeltje verder en Johannesburg is nou niet de veiligste buurt ter wereld) maar ook over 2 jaar zal het om andere redenen niet zo erg zijn. Terwijl Polen is toch ook redelijk aan te rijden lijkt me? Welke andere redenen zouden dat kunnen zijn dan?
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_59668011
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 22:30 schreef TommyGun het volgende:
Geweldig idd! We hebben tenminste wel bewezen dat nederland de meeste feesters heeft
En de meeste clowns. Maar goed, dat is een andere discussie
pi_59669068
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 08:10 schreef Grunner het volgende:

[..]

En de meeste clowns. Maar goed, dat is een andere discussie
Viel me nog genoeg mee eigenlijk. Tuurlijk zijn er veel verklede clowns bij, maar die zie je dan ook altijd in beeld en op foto's. Vaak zijn dat ook nog dezelfde.

Ben zelf ook niet zo van de carnaval (integendeel), maar dit was toch wel gaaf.
pi_59669112
Al die mensen die erheen zijn gegaan mogen crv wel danken voor zijn zeer nuttige info.
***** Kraak.....
pi_59669145
Ow zelf draai ik liever en de muziek op die platzen was al genoeg om thuis gewoon rustig te kijken hoe het loopt.
***** Kraak.....
  woensdag 25 juni 2008 @ 18:46:30 #72
127004 maril
Smeetsfan
pi_59682770
Ik vind hem dus het hoogtepunt voor mij ontdekking van het tournooi, deze spits van \Rusland Roman Pavlyuchenko
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  vrijdag 27 juni 2008 @ 07:10:04 #73
102912 crv
Screwed up
pi_59723160
We hebben in ieder geval nog een record gevestigd tijdens dit EK
Gister las ik dit al in de 20min.ch maar nu ook in de Telegraaf
quote:
Oranjefans vestigen bierrecord
BASEL - De Zwitserse bierbrouwer Feldschlösschen heeft tijdens het EK voetbal 20 procent meer omzet gedraaid dan in dezelfde periode vorig jaar.

Met dank aan de tienduizenden Oranjefans, zo liet de brouwer gisteren weten. Feldschlösschen, een dochteronderneming van toernooisponsor Carlsberg, had rekening gehouden met een stijging van 15 procent. De brouwer moest uiteindelijk vijf miljoen liter extra bier aanleveren bij de stadions en fanzones van het EK.

De grote baas van Feldschlösschen, Thomas Amstutz, dankte in een reactie de 'fantastische' Nederlandse fans. Zij waren volgens Amstutz de grote aanjagers van het toernooi, dat tegenslag kende door de vroege uitschakeling van gastland Zwitserland en het slechte weer.
pi_59728009
Als de wachttijden bij de tentjes niet zo lang was geweest was er nog veel meer gezopen.
  vrijdag 27 juni 2008 @ 12:01:41 #75
102912 crv
Screwed up
pi_59728226
quote:
Op vrijdag 27 juni 2008 11:53 schreef MaxPower het volgende:
Als de wachttijden bij de tentjes niet zo lang was geweest was er nog veel meer gezopen.
Inderdaad, er hadden wel wat meer biertenten kunnen zijn.

Maar wist je dat er binnen loopafstand van het centrum ook in de supers e.d. geen bier meer te verkrijgen was
  vrijdag 4 juli 2008 @ 07:22:38 #76
102912 crv
Screwed up
pi_59881172

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')