Daarom zal heel Europa over 30 jaar gastarbeiders (lees: productiemedewerkers) aan China, India en Japan leveren.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:51 schreef JenDaMan het volgende:
Wel typisch dat veel fokkers zich hierin herkennen. Jammer dat Nederland te goed is voor nutteloze schooiers.
Waarom is hij al wakker?quote:Op donderdag 26 juni 2008 07:32 schreef JenDaMan het volgende:
Ja hoor, het is half 8 en die debiel draaide net z'n hardcoremuziek en is nu z'n eerste serie/film aan het kijken
quote:Op donderdag 26 juni 2008 07:32 schreef JenDaMan het volgende:
Ja hoor, het is half 8 en die debiel draaide net z'n hardcoremuziek en is nu z'n eerste serie/film aan het kijken
Hij wilt niet teveel van zijn dag verpestenquote:
Jij bent echt een enorm zeikwijf niet? En dat voor iemand van nog geen 25, wat zal jij een zuurpruim worden later correctie: je bent het al, maar het zal waarschijnlijk enkel maar erger worden.quote:Op donderdag 26 juni 2008 07:32 schreef JenDaMan het volgende:
Ik heb meer medelijden met jou, jij denkt blijkbaar dat je via internet mensen kunt beoordelenquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:54 schreef Semisane het volgende:
[..]
Jij bent echt een enorm zeikwijf niet? En dat voor iemand van nog geen 25, wat zal jij een zuurpruim worden later correctie: je bent het al, maar het zal waarschijnlijk enkel maar erger worden., ik heb best meedelijden met mensen die jou echt kennen.
Dat is toch ook gewoon kankertriest, zulke losers? Maar voel je je een beetje aangevallen?quote:Hier ook weer : Mensen van 27+ die nog steeds geen relatie kunnen krijgen :D
Waarvoor bestaat KLB dan? Het is heus niet dat ik de hele dag bezig ben met die gast ofzoquote:Ik heb het idee dat jij nogal wat zelfvertrouwen mist en daardoor maar op andere mensen gaat letten en van hun de slechte eigenschappen gaat uitlichten. Wellicht moet je die kritische houding eens op jezelf los laten...zou zo te lezen niet bepaald slecht zijn voor je.Psychische hulp wellicht ook niet trouwens, wat een fantastisch gruwelijk complex.
![]()
![]()
wel hoor. zijn er genoegquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:40 schreef JenDaMan het volgende:
Overigens ben ik ook kritisch genoeg op mezelf, ik kan alleen moeilijk KLB-topics gaan openen over mezelf
idd, laat die jongen lekker; t is tenslotte tenminste niet zo'n boekenwurm.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:57 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hij is gvd 22, je doet alsof het een veertiger is die nog steeds niets heeft bereikt.
Waarom schrijft ie zich dan in voor een studie?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:12 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
idd, laat die jongen lekker; t is tenslotte tenminste niet zo'n boekenwurm.
easy access tot vruchtbare en vaak ook gewillige jongedames? ik noem maar een goede reden om bijvoorbeeld rechten, psychologie, geneeskunde, farmacie of fysiotherapie te gaan studeren.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:16 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Waarom schrijft ie zich dan in voor een studie?
Ja dat is mooi ja!! Pff ben zoals het hoort weer lekker lam... Dit doe ik uiteraard om de ts een loer te draaine! Sociale apaat!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:20 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
easy access tot vruchtbare en vaak ook gewillige jongedames? ik noem maar een goede reden om bijvoorbeeld rechten, psychologie, geneeskunde, farmacie of fysiotherapie te gaan studeren.
Nee man nuchter zijn is overschat.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 04:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Morgen als ik nuchter ben ga ik dit topic even lezen
Tvp dus
Ah dus dat is het. Ik dacht al dit gaat niet helemaal lekekr. Ik ga ook maar even in bed liggen. Het wordt ook al weer licht enzo. Dat is best karig aangezien ik niet echt gordijnen heb.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 04:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah maar als ik nu scroll enzodaar word ik een beetje misselijk van
Ah gut, je vind het vervelend dat iemand je een keertje iets van een spiegeltje voorhoud? Geef toe, je bent een gewoon een vervelende ouwe zuurpruim.quote:Op donderdag 26 juni 2008 23:40 schreef JenDaMan het volgende:
[..]
Ik heb meer medelijden met jou, jij denkt blijkbaar dat je via internet mensen kunt beoordelen![]()
Ja dat zal het zijn.quote:Dat is toch ook gewoon kankertriest, zulke losers? Maar voel je je een beetje aangevallen?![]()
Er is genoeg mis met jezelf om over jezelf wel wat topics te openen hoor. Althans zou ik zo intriest zijn als jou, dan had ik aan één KLB niet genoeg gehad.quote:Waarvoor bestaat KLB dan? Het is heus niet dat ik de hele dag bezig ben met die gast ofzo
Overigens ben ik ook kritisch genoeg op mezelf, ik kan alleen moeilijk KLB-topics gaan openen over mezelf
Huisgenoot is eerder een nerd met z'n seriesquote:Op maandag 30 juni 2008 15:44 schreef cravincheez het volgende:
Ts is een nerd en jaloers op zijn huisgenoot
Levensverwachting: 17 jaarquote:Op maandag 30 juni 2008 19:21 schreef DJKiwi het volgende:
Ik zou em net zo lang slaan tot ie wat gaat doen. Ik kan het nooit uitstaan als ik de hele dag moet werken etc / en dat de rest thuis nix uitvreet. Word ik echt link van.
klacht terecht
jammer dan ik ben 18 xDquote:Op maandag 30 juni 2008 19:22 schreef rottweilersfromcameroon het volgende:
[..]
Levensverwachting: 17 jaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |