Jij bent toch 19?quote:Op zondag 22 juni 2008 23:22 schreef -steefje het volgende:
[..]
oo nice. =D mag ik vragen waar je werkt ?
* ik ben maar een klein beetje nieuwsgierig *
Nah, ben bang voor een visagiste met overgewicht en stalkingsneigingen.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:22 schreef -steefje het volgende:
[..]
oo nice. =D mag ik vragen waar je werkt ?
* ik ben maar een klein beetje nieuwsgierig *
pssst http://phunked-rocker.hyves.nl/quote:Op zondag 22 juni 2008 23:23 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Nah, ben bang voor een visagiste met overgewicht en stalkingsneigingen.
Was ook niet de bedoeling.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:26 schreef -steefje het volgende:
WHAA . dat zal wel.
kan my niks boeie hoor =D
mij pak je nergens mee.
Foto's & video'squote:Op zondag 22 juni 2008 23:27 schreef -steefje het volgende:
en aan mijn hyves kan inderdaad iedereen komen.
dusja.. dat je dat hebt gevonden is niet zo raar.
dus doe niet stoer dat je ook wat vind.
en al mijn foto's staan zichtbaar ja.
want ik vind het nep als mensen dingen afschermen.
Dan ben ik nog banger.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
pssst http://phunked-rocker.hyves.nl/
Ik heb lijntjes met je via msn contacten Steef!
Jij kent familie van mequote:Op zondag 22 juni 2008 23:27 schreef -steefje het volgende:
en aan mijn hyves kan inderdaad iedereen komen.
dusja.. dat je dat hebt gevonden is niet zo raar.
dus doe niet stoer dat je ook wat vind.
en al mijn foto's staan zichtbaar ja.
want ik vind het nep als mensen dingen afschermen.
*glimlacht.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:29 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jij kent familie van me![]()
* Sitethief rent hard weg
Wil je dat ik langskom ofzo.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:29 schreef -steefje het volgende:
ik weet niet hoor ?
maar als je zon stoere kerel bent
mag je ook best weten dat ik in de laar west woon
en daar hebben ze geen kampen ?
Jah joh, ik zet ook zomaar hun namen op FOKquote:Op zondag 22 juni 2008 23:29 schreef -steefje het volgende:
wie ken ik dan van jou familie
Zo kwam ik zojuist voor de tweede keer in 24 uur tot de ontdekking slechts 4 degrees of Kevin Bacon van een fok-freak verwijderd te zijn... Deze wereld is veel te klein!quote:Op zondag 22 juni 2008 23:29 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jij kent familie van me![]()
* Sitethief rent hard weg
+ 1 voor Six Degrees of Kevin Bacon referentiequote:Op zondag 22 juni 2008 23:32 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Zo kwam ik zojuist voor de tweede keer in 24 uur tot de ontdekking slechts 4 degrees of Kevin Bacon van een fok-freak verwijderd te zijn... Deze wereld is veel te klein!
Godverdomme, ik word verdomme gewoon dommer terwijl ik met je praat.quote:Op zondag 22 juni 2008 23:33 schreef -steefje het volgende:
als jij wil langskomen.
kom je toch lekker langs.
ik ben niet bang voor je hoor als je dat soms denkt =P .. whaa .
en wat stoer dat je op malburgen wel ene kamp hebt met schreeuwende turkjes ; wees er blij mee =D
De hoofdrolspeler!quote:Op zondag 22 juni 2008 23:34 schreef Netstorm het volgende:
Wie is de held die de link naar dit topic heeft doorgespeelt naar die 2 psychobitches?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |